هیدراته ماندن را آسان کنید و با افزودن این یک چیز به افزایش انرژی خود کمک کنید


اگر شما هم مثل اکثر آمریکایی ها هستید، روزهایتان بسیار شلوغ می شود. زندگی بین کار، مدرسه، مهدکودک، فعالیت‌های بعد از مدرسه، و انجام کارهای خانه در حال حرکت است – جای تعجب است که بتوانید برای صرف غذا بنشینید!

حقیقت این است که بسیاری از ما این کار را نمی کنیم. شرکت‌های فست‌فود و تحویل غذا به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار هستند، و در حالی که انتخاب هوشمندانه غذا در طول برنامه‌های شلوغ مهم است، انتخاب هوشمندانه نوشیدنی نیز به همان اندازه مهم است.

و نه، منظور ما یک کوکتل بکر در پایان روز نیست. ما در مورد سوخت رسانی به سلول های خود صحبت می کنیم تا بتوانید هر روز بهترین احساس خود را داشته باشید.

ما در مورد هیدراتاسیون، الکترولیت ها و اینکه چرا آنها بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز هستند صحبت می کنیم.

الکترولیت ها چیست؟

بدن شما جریانات زیادی دارد و بیشتر آن توسط تکانه های الکتریکی هدایت می شود. مغز شما از طریق سیستم عصبی شما پیام‌هایی را به سایر قسمت‌های بدن شما ارسال می‌کند و این کمک می‌کند تا همه چیز از عملکرد ماهیچه‌ها و حمایت‌های ایمنی را فعال نگه دارید.

سیستم گردش خون شما نیز نقش مهمی در این فرآیند ایفا می کند. مانند یک بزرگراه، رگ ها و شریان های شما ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی مهم را در حمامی از مایعات در سراسر بدن شما حمل می کنند.

برخی از مسافران این بزرگراه الکترولیت هستند که مواد معدنی حامل بار الکتریکی هستند. آنها از طریق جریان خون در سراسر بدن شما حمل می شوند و مسئول حفظ تعادل همه چیز در بدن شما هستند.

الکترولیت ها به طور خاص چه کاری انجام می دهند؟ آنها به موارد زیر کمک می کنند:

  • تنظیم مقدار مایع در داخل و اطراف سلول های شما
  • متعادل کردن pH سلول های شما
  • قوی نگه داشتن فعالیت ماهیچه ای طبیعی
  • مدیریت عملکرد عصبی

این الکترولیت ها در 5 نوع اصلی وجود دارند که عبارتند از:

  • پتاسیم
  • سدیم
  • کلسیم
  • منیزیم
  • کلرید
  • فسفر

بسیاری از این مواد مغذی را می توان به طور طبیعی در غذاهایی که می خورید پیدا کرد. میوه ها و سبزیجات کامل مانند اسفناج، زردآلو، لوبیا و کلم بروکلی منابع خوبی هستند، اما برای بسیاری، این عملی نیست.

پس گزینه های دیگر شما چیست؟

چرا هیدراتاسیون مهم است

مانند همه چیزهای دیگر در زندگی، تعادل کلید سلامتی است. بدون آن همه چیز خراب می شود. همین اصل در مورد هیدراته ماندن نیز صدق می کند. یک نظرسنجی اخیر نشان داد که 75 درصد از آمریکایی ها دچار کم آبی مزمن هستند. این بدان معنی است که آنها آب مورد نیاز خود را به طور منظم دریافت نمی کنند.

این یک عدد هشدار دهنده است و بدون پشتیبانی مناسب، بیشتر مستعد احساس علائم کم آبی هستید که عبارتند از:

  • سردرد
  • احساس سرگیجه یا سبکی سر
  • خشکی لب یا چشم
  • خروجی ادرار کم
  • احساس خستگی یا سستی
  • خواب بد

گذشته از علائم ناراحت کننده کم آبی، عدم دریافت آب کافی و الکترولیت ها ممکن است منجر به مشکلات سلامتی مهم تری شود، زیرا آب و الکترولیت ها نقش اساسی را در تقریباً در هر فرآیندی در بدن از سیستم عصبی مرکزی گرفته تا روان نگه داشتن مفاصل و حفظ سلامت بدن ایفا می کنند. خون در سراسر بدن جریان دارد.

طبق مطالعات اخیر، کمبود مزمن آب، یا دریافت نکردن منابع با کیفیت کافی از آب و الکترولیت‌ها، ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌هایی از جمله بیماری‌های ریوی و قلبی را افزایش دهد.

درست همانطور که خوردن درست و فعالیت بدنی مهم است، به همان اندازه مهم است، اگر نه مهمتر، هیدراته ماندن مناسب با منابع خوب الکترولیت ها برای سلامت کوتاه مدت و بلندمدت شما نیز اهمیت دارد.

فرآیند هیدراتاسیون در بدن به شدت به حرکت و جذب الکترولیت های کلیدی بستگی دارد. نیازهای امروزی زیاد است، و اگر یک کولر شخصی با خود حمل نکنید، ممکن است حمل کردن میوه‌ها، ماهی و سبزیجات تازه عملی نباشد.

خوشبختانه یک راه حل ایمن، طبیعی و آسان وجود دارد که سلول های شما را تغذیه می کند و شما را ادامه می دهد. KaraMD Pure IV نام دارد و در دنیای مخلوط نوشیدنی های الکترولیتی موج ایجاد می کند.

نه تنها دارید:

  • چهار طعم خوشمزه برای انتخاب
  • فرمولاسیون نوآورانه با استفاده از علم و فناوری NOE™ برای کمک به بهبود انتقال آب و الکترولیت.
  • ضایعات کمتر = انرژی پایدار بیشتر، شما را سرحال و سرحال می کند
  • بسته های مناسب برای تمرینات، کارهای دویدن و زندگی روزمره

این یک همراه عالی برای کسانی است که می خواهند سلامت خود را به روشی طبیعی و بدون دارو بهبود بخشند.

فعال ماندن و تامین ویتامین‌ها و الکترولیت‌های باکیفیت برای بدن ضروری است، زیرا هیدراتاسیون مناسب به شما کمک می‌کند از مشکلات سلامتی مانند خواب بد، سردرد، خستگی و موارد دیگر جلوگیری کنید.

بهترین بخش در مورد Pure IV این است که توسط یک پزشک فرموله شده است و هر خریدی با 90 روز ضمانت بازگشت پول بدون خطر ارائه می شود.

برگردیم به تو

درست غذا خوردن، ورزش کردن و خواب به نظر می رسد که به سلامت و تندرستی مربوط می شود. اما هیدراتاسیون کافی، چسبی است که همه آن را در کنار هم نگه می دارد. بدون آن، دستیابی به اهداف دیگر دشوارتر است.

ما به شما ایمان داریم، به همین دلیل است که KaraMD Pure IV از ترکیبی از علم و فناوری به نام تعادل اسمز طبیعی (NOE™) برای نیرو بخشیدن به سیستم‌های داخلی بدن استفاده می‌کند و آب و الکترولیت‌ها را با شیب اسمز یا در برابر شیب اسمز هدایت می‌کند. هیدراتاسیون موثر و کارآمد†.

KaraMD که با در نظر داشتن شما ساخته شده است، منابع طبیعی، غیر GMO، وگان دوست و بدون گلوتن است که توسط پزشک و آزمایش شده توسط شخص ثالث تهیه شده است.

با کمتر از 1.09 دلار در روز می توانید تقویت طبیعی مورد نیاز بدن خود را برای حضور بیشتر در لحظه دریافت کنید، به اهداف تناسب اندام خود برسید و از خواب عمیق و با کیفیت لذت ببرید.

و فقط برای مدت محدود، ما 25٪ تخفیف برای هر نوع سفارش PURE IV با استفاده از کد HYDRATE25 ارائه می دهیم.

در اینجا برای شما – و اینجا برای سلامتی بهتر!

این یک پست حمایت شده از طرف Kara MD است

هیدراته ماندن را آسان کنید با افزودن این یک چیز به افزایش انرژی خود کمک کنید

آیا می خواهید از تصاویر ما در سایت خود استفاده کنید؟ برای جاسازی کد روی تصویر کلیک راست کنید