آنچه باید در مورد افراد مسن تحت درمان با انسولین بدانید


عکس از Nataliya Vaitkevich از طریق pexels.

قانون کاهش تورمکه از 1 ژانویه اجرایی شد، دارای چندین مقررات مرتبط با سلامتی است که به نفع افراد مسن است. از جمله: کاهش هزینه انسولین به حداکثر 35 دلار در ماه.

این یک خبر عالی برای نزدیک به 16 میلیون نفر بالای 65 سال مبتلا به دیابت هستند و برای حفظ سطح گلوکز خود از انسولین استفاده کنند یا ممکن است نیاز داشته باشند. قیمت انسولین در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است و باعث شده است مشکلات مالی گسترده، دوزهای فراموش شده و در برخی موارد حتی مرگ به دلیل عدم مقرون به صرفه بودن. قانون کاهش تورم حداقل برای افراد مسن تر این مشکل را برطرف کرد. (جمهوری خواهان پیشنهادی را رد کرد به همه کسانی که از انسولین استفاده می کنند، درپوش را گسترش دهند). روزنامه‌نگاران می‌توانند از این فرصت برای آموزش مخاطبان خود در مورد تغییر قیمت‌ها و از بین بردن هرگونه افسانه یا تصور غلط در مورد قانون استفاده کنند.

دیابت یک مشکل جدی فزاینده در افراد مسن است – حدود یک سوم از افراد بالای 65 سال به این بیماری مبتلا هستندبه گفته انجمن غدد درون ریز. Eپروژه xperts شیوع این بیماری در سال های آینده به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. نرخ ابتلا به دیابت حتی بالاتر هستند در میان جمعیت های بومی اسپانیایی، سیاه پوست و سرخپوستان آمریکایی/آلاسکا.

بزرگسالان مسن تر شامل حدود نیمی از موارد تازه تشخیص داده شده دیابت نوع 1 در هر سال. علاوه بر این، حدود 25 درصد از مبتلایان به دیابت نوع 2 به انسولین نیاز دارند شاهد جهش قیمت بودیم بیش از 300 درصد در دهه گذشته. دیابت درمان نشده یا درمان نشده می تواند منجر به عوارض جدی از جمله بیماری قلبی عروقی و کلیوی، نوروپاتی، کوری، افزایش خطر افتادن، زوال شناختی و مرگ زودرس شود. بنابراین این سقف قیمت برای بسیاری از سالمندان حیاتی است.

در اینجا آنچه باید در مورد ساختار قیمت گذاری جدید بدانید:

  • طرح‌های دارویی Medicare نمی‌توانند بیش از 35 دلار برای عرضه یک ماهه هر محصول انسولین تحت پوشش Part-D از ذینفعان دریافت کنند و هیچ کسری نیز وجود ندارد.
  • این قیمت 35 دلار در ماه برای کسانی که عرضه چند ماهه را در یک زمان دریافت می کنند صادق است
  • کاربران پچ پمپ های انسولین یکبار مصرف به دریافت انسولین خود از طریق طرح قسمت D خود ادامه خواهند داد و هزینه انسولین آن 35 دلار در ماه محدود شده است. اگر طرح قسمت D پمپ‌های پچ انسولین یکبار مصرف را پوشش می‌دهد، پمپ یک منبع انسولین در نظر گرفته می‌شود، اما چون محصول انسولین نیست، پمپ مشمول سقف 35 دلاری نمی‌شود، بنابراین ممکن است بیش از 35 دلار قیمت داشته باشد.
  • سقف 35 دلاری هزینه های انسولین از 1 ژوئیه برای کسانی که از پمپ انسولین سنتی تحت پوشش مزایای تجهیزات پزشکی بادوام Medicare Part B استفاده می کنند، شروع می شود. کسر قسمت B اعمال نخواهد شد. اگر یک طرح Medigap بیمه مشترک قسمت B را پرداخت کند، آن طرح باید 35 دلار (یا کمتر) هزینه انسولین را پوشش دهد.
  • برنامه های قسمت D تا 31 مارس فرصت دارند تا سیستم های خود را به روز کنند تا مطمئن شوند که مبلغ صحیحی از ذینفعان دریافت می شود. در عین حال، یک طرح داروی نسخه‌ای Medicare Part D باید در مدت 30 روز تقویمی به ذینفع هر مبلغی را که به اشتراک گذاشته شده است بازپرداخت کند که بیش از 35 دلار برای هر ماه یک محصول تحت پوشش انسولین قسمت D است. اگر ثبت نام کننده ظرف 30 روز بازپرداختی دریافت نکرده باشد، باید با طرح خود تماس بگیرد.
  • CMS به هر کسی که از یک محصول انسولین تحت پوشش استفاده می‌کند این امکان را می‌دهد تا از هم‌اکنون تا ۳۱ دسامبر به یک برنامه قسمت D متفاوت برای سال ۲۰۲۳ تغییر مکان دهد.
  • مقادیر اشتراک هزینه انسولین به عنوان بخشی از برنامه یاب سالانه بعدی Medicare در پاییز 2023 به‌روزرسانی می‌شود. در این بین، ذینفعان تشویق می‌شوند که مستقیماً با طرح خود تماس بگیرند تا مطمئن شوند محصولشان تحت دستورالعمل‌های قیمت‌گذاری جدید پوشش داده می‌شود.
  • داروهای تجویزی، از جمله داروهای تزریقی که محصولات انسولین نیستند یا محصولات ترکیبی که یک محصول انسولین را با داروی دیگری ترکیب می‌کنند (مثلاً یک داروی کنترل دیابت)، مشمول سقف تقسیم هزینه 35 دلاری قانون داروهای تجویزی برای یک ماه نیستند. تامین یک محصول انسولین تحت پوشش، طبق CMS.

یکی دیگر از مزایای موثر در سال جاری، حذف اشتراک هزینه برای واکسن های توصیه شده مانند زونا است. صرفه جویی در هزینه های مرتبط با IRA برای ذینفعان Medicare در طول این مدت انجام خواهد شد چندین سال آیندهاز جمله سقف 2000 دلاری برای مخارج از جیب خود در سال 2025، مذاکره در مورد قیمت داروهای پرهزینه از سال 2026 و گسترش برنامه یارانه برای ذینفعان کم درآمد (2024).

منابع