آنچه در مورد وضعیت ایمنی بیمار باید بدانید


عکس توسط RODNAE Productions از طریق pexels.

در سال گذشته، بسیاری از صداهای برجسته هشدارهایی را در مورد کمبودهای ایمنی بیمار به صدا درآورده اند، همانطور که کمبود کارکنان باعث شده است. تشدید نگرانی ها در مورد آسیب ناشی از مراقبت ناکافی

در اینجا به پنج نکته کلیدی اشاره می کنیم که ظاهر شده است.

1. اقدامات ایمنی بیمار در طول همه گیری بدتر شد.

نرخ برخی عفونت های مرتبط با بیمارستان توسط CDC ردیابی شده است در سال های 2020 و 2021 پس از آن افزایش یافت چندین سال بهبود. داده ها نشان می دهد که fهمه و زخم بستر نیز افزایش یافت.

جای تعجب نیست که برخی از بیمارستان ها نمرات ایمنی خود را کاهش دادند. بیماران این را گزارش کردند جنبه های حیاتی مراقبت مانند انتقال به خارج از بیمارستان، ارتباط در مورد داروها، و پاسخگویی کارکنان بیمارستان – که از جمله اقدامات در درجه ایمنی بیمارستان Leapfrog – نپذیرفتن.

2. ایمنی بیمار حتی قبل از همه گیری آنقدر عالی نبود.

سه مطالعه اخیر با استفاده از روش‌شناسی‌های مختلف نشان می‌دهد که پیشرفت‌های محدودی در پیشگیری از آسیب‌های بیماران قبل از COVID-19 انجام شده است.

  • طبق یک مطالعه، حدود 13 درصد از بیماران مدیکر که در اکتبر 2018 در بیمارستان بستری شدند، به دلیل مراقبت های غیراستاندارد آسیب دیدند. بررسی سوابق پزشکی از 770 بیمار توسط دفتر HHS بازرس کل (OIG). به گفته OIG، یافته‌ها تغییرات کمی را نسبت به تحلیل مشابه یک دهه قبل نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که ردیابی فدرال بیشتر رویدادهای ایمنی را ثبت نمی‌کند.
  • بررسی از 2809 پذیرش تصادفی در بیمارستان های ماساچوست در سال 2018 دریافتند که 7 درصد منجر به یک عارضه جانبی قابل پیشگیری می شود.
  • مطالعه نزدیک به 250000 بستری در بیش از 3000 بیمارستان توسط آژانس تحقیقات و کیفیت مراقبت های بهداشتی پیدا شد کاهش معنی دار آماری در عوارض جانبی از سال 2012 تا 2019 برای حملات قلبی، ذات‌الریه، نارسایی قلبی و جراحی‌های بزرگ. با این حال، یکی از محققین، پیشرفت به شرایط دیگری که تمرکز تلاش‌های بهبود کیفیت نبود، منتقل نشد. هارلان کرومهولتز، دکترای دانشگاه ییل و بیمارستان ییل نیوهون، به MedPage Today گفت.

3. ممکن است تغییرات سیاستی در راه باشد.

ایمنی بیمار در پاییز زمانی که شورای مشاوران رئیس جمهور در علم و فناوری (PCAST) تشکیل جلسه داد، تقویت شد. جلسه عمومی با کارشناسان آینده نگر، که پیشنهادات آنها شامل گزارش اجباری آسیب ها، مشارکت بیشتر بیمار، یکپارچه سازی نظارت فدرال بر ایمنی بیمار و جمع آوری داده های معنادارتر بود. یک گروه کاری موظف به ارائه توصیه های سیاستی خاص به دولت بایدن شد.

در همین حال، وزیر HHS خاویر Becerra یک پروژه جدید به نام اتحاد اقدام سیستم مراقبت بهداشتی ملی برای ارتقای ایمنی بیمار. با این حال، به عنوان مشاور و روزنامه نگار سابق مایکل میلنسون در فوربس نوشت، مشخص نیست که این مشارکت عمومی-خصوصی چه دستاوردی خواهد داشت. عموم مردم تا 26 ژانویه فرصت دارند نظرات خود را ارسال کنند.

سرانجام، نماینده ایالات متحده نانت دیاز باراگان از کالیفرنیا قانونی را برای ایجاد الف هیئت ملی ایمنی بیمار که یک سیستم گزارش دهی داوطلبانه برای رویدادهای ایمنی ایجاد می کند و سعی می کند علت وقوع آنها را مشخص کند.

4. سیستم های بهداشتی و حامیان بیمار در اولویت ها به شدت با هم تفاوت دارند.

در یک HHS جلسه گوش دادن در ماه نوامبر، از مدیران حدود 20 سیستم مراقبت بهداشتی بزرگ خواسته شد تا در مورد آنچه از دولت فدرال برای بهبود ایمنی نیاز دارند، اطلاعات لازم را ارائه دهند. پاسخ های غالب، کمک به رفع کمبود کارکنان و تسهیل الزامات گزارش دهی بود. در مقابل، سه حامی بیمار که برای سخنرانی دعوت شده بودند، از سیاست‌هایی برای پاسخگو کردن بیمارستان‌ها مانند شفافیت بیشتر درخواست کردند.

5. ایمنی بیمار تمرکز جلسه در روزنامه نگاری سلامت 2023 در روز جمعه، 10 مارس، در سنت لوئیس.

گروهی از کارشناسان در مورد آنچه که برای اصلاح ایمنی بیمار نیاز به توربوشارژ است بحث خواهند کرد و به خبرنگاران ایده‌های تازه‌ای برای پوشش این موضوع خواهند داد. این پانل شامل مارتین هتلی، عضو موسس، Patients for Patient Safety ایالات متحده خواهد بود. روث آن دوریل، بازرس کل منطقه ای HHS؛ و تژال گاندی، MD، MPH، افسر ارشد ایمنی و تحول در PressGaney. برای ثبت نام دیر نیست.

فراخوان های اخیر برای اقدام