چرا فریلنسرها باید در مجله سلامت 2023 شرکت کنند؟


عکس پائولا رودریگزویراستاران با دقت به نظرات فریلنسرها گوش می دهند.

یادداشت سردبیر: این مقاله به‌روزرسانی شده است تا زمان و تاریخ جدید ثبت‌نام‌های PitchFest را منعکس کند.

به Health Journalism 2023 در سنت لوئیس بیایید تا با فریلنسرهای همکار خود ارتباط برقرار کنید، ایده‌های داستانی بیشتری نسبت به توانایی خود ایجاد کنید، مجموعه‌ای از ویراستاران درجه یک را ارائه دهید و در مورد آخرین پیشرفت‌های سلامت از بیش از 50 پنل متخصص مطلع شوید. مهلت برای ثبت نام برای کنفرانس 17 فوریه 2023 است. امیدواریم شاهد بزرگترین گروه فریلنسرها باشیم. و فراموش نکنید که برای یکی از آنها درخواست دهید بسیاری از کمک هزینه ها برای کمک به پرداخت هزینه های حضور در دسترس است.

PitchFest

PitchFest یکی از محبوب‌ترین رویدادها در میان فریلنسرها است که برای بعدازظهر 10 مارس برنامه ریزی شده است. برای هر ویرایشگر 10 دقیقه فرصت دارید تا ایده داستان خود را مطرح کنید.

ثبت نام PitchFest از 8 فوریه در ظهر CT/13:00 EST آغاز می شود. تا کنون، ما ویراستاران شرکت‌کننده از 18 نشریه، از جمله Kaiser Health News، Undark، Scientific American و غیره را ردیف کرده‌ایم.

پانل ها

کمیته آزاد AHCJ سخت کار کرده است تا شش پانل با علاقه ویژه برای روزنامه نگاران مستقل ایجاد کند. بررسی برنامه برای روزها و زمان های دقیق

امسال، برگزارکنندگان کنفرانس اکثر پانل‌های فریلنسری را برای پنج‌شنبه برنامه‌ریزی کرده‌اند که از اول صبح شروع می‌شود و تا بعد از ظهر ادامه دارد. ما قویاً پیشنهاد می کنیم در صورت امکان عصر چهارشنبه در کنفرانس حاضر شوید.

در اینجا خلاصه ای کوتاه آورده شده است.

  • راهنمای بقای فریلنسر: چگونه می توان پیشرفت کرد وقتی گزارش دهی صورتحساب ها را پوشش نمی دهد. زمانی که در تلاش هستید با کنسرت های روزنامه نگاری به موفقیت برسید، اما به کار شرکتی علاقه ای ندارید، چه گزینه هایی دارید؟ بیاموزید که چگونه بازده روزنامه‌نگاری خود را تقویت کنید و در ویرایش، تدریس، سخنرانی، و کارهای غیرانتفاعی به چالش‌های جانبی دست پیدا کنید – همه اینها در عین اجتناب از تضاد منافع.
  • مبارزه کن: محافظت از فریلنسر در برابر تهدیدات قانونی. در سال های اخیر، صورتحساب هایی مانند AB 5 کالیفرنیا و تغییرات احتمالی قریب الوقوع در تعریف فدرال «پیمانکار مستقل» معیشت روزنامه نگاران مستقل را تهدید کرده است. با فریلنسرهایی آشنا شوید که با موفقیت قوانین ضد فریلنسر را در ادارات دولتی از ساحلی به ساحل دیگر از بین برده اند. همچنین از یک وکیل کار در مورد اینکه چگونه قوانین بالقوه ایالتی و فدرال می توانند بر فریلنسرها تأثیر بگذارند و چگونه می توانید از خود محافظت کنید، خواهید شنید.
  • چگونه یک کتاب بنویسیم: ایده خود را به یک کتاب پیشنهادی تبدیل کنید و یک نماینده برتر را پیدا کنید. آیا می خواهید کتاب بنویسید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ یک کارگزار برتر و نویسندگان موفق پزشکی/علمی به شما بینش‌هایی را می‌دهند که برای تبدیل یک ایده نوپا به یک پیشنهاد کتاب که کارگزاران ادبی را شگفت‌زده می‌کند و شما را در مسیر انتشار قرار می‌دهد. از جمله موضوعاتی که به آن خواهیم پرداخت: چه چیزی در یک پیشنهاد کتاب وجود دارد؟ اشتباهات رایج نویسندگانی که برای اولین بار مرتکب می شوند چیست؟ و بهترین راه برای یافتن نماینده مناسب چیست؟
  • آموزش تمرین و داستان PitchFest. اگر تازه وارد Pitchfest هستید یا فقط می‌خواهید درباره ایده‌های خود بازخورد داشته باشید، بیایید و پیشنهادات خود را با نویسندگان و ویراستاران با تجربه آزمایش کنید. ما همچنین یک یا دو ویرایشگر در دسترس خواهیم داشت تا به شما در توسعه ایده‌های داستان طولانی کمک کند.
  • رابطه نویسنده و ویراستار: هموارسازی مسیر از انتشار تا انتشار. نویسندگان آزاد وظیفه چالش برانگیز ایجاد دائماً روابط جدید با ویراستارانی دارند که هرگز ملاقات نکرده اند (یا حتی با آنها صحبت نکرده اند). در این پانل، نویسندگان و ویراستاران باتجربه در مورد مسائل مشترکی که در طول فرآیند به وجود می‌آیند و راه‌های پیمایش آن‌ها – از آداب ایمیل گرفته تا خزش دامنه، بحث خواهند کرد. سوالات خود را بیاورید
  • شنونده طولانی مدت، فریلنسر برای اولین بار: نحوه اجرای کنسرت های صوتی. دنیایی از فرصت های صوتی در دسترس روزنامه نگاران چاپی و آنلاین وجود دارد، چه بخواهید مهارت های جدیدی را برای کار روی آنتن بیاموزید یا از ابزارهای روزنامه نگاری موجود برای تحقیق یا بررسی واقعیت استفاده کنید. کنسرت‌ها در ایستگاه‌های رادیویی عمومی محلی، شبکه‌های (بین‌المللی) ملی، شرکت‌های پخش پادکست و موارد دیگر در دسترس هستند. از باتجربه ترین ویراستاران، تهیه کنندگان و گزارشگران این کسب و کار، آنچه را که لازم است بیاموزید.

و در روز یکشنبه، پانل ویژه تولید ایده را از دست ندهید:

  • به یک ماشین ایده تبدیل شوید و بانک بسازید. آیا در ایجاد ایده برای مقاله، مقاله یا کتاب مشکل دارید؟ یا سیل ایده‌ها شما را دچار سردرگمی می‌کند؟ این کارگاه به بررسی تکنیک‌هایی برای کشف بهترین ایده‌ها، نحوه بهبود آن‌ها، راه‌های ذخیره ایمن آنها و نحوه قضاوت در مورد شایستگی‌ها می‌پردازد. ما از تمرین‌هایی برای تمرکز بر روی توسعه داستان‌هایی استفاده می‌کنیم که با شما و مخاطبانتان طنین‌انداز می‌شوند. نکته برجسته این کارگاه رونمایی از فرمولی است که به معیارهای شخصی شما کمک می کند تا به شما بگوید که کدام ایده را دنبال کنید.

این پانل در کنفرانس های نویسندگان دیگر مورد توجه قرار گرفته است، بنابراین سعی کنید تا یکشنبه بمانید.

صبحانه مربیگری

ما برای کنفرانس امسال برنامه جدیدی داریم: یک صبحانه مربی روز جمعه 19 اسفند از ساعت 7:15 الی 8:30 صبح برگزار می شود

آیا شما یک روزنامه‌نگار اولیه هستید که به دنبال مشاوره شغلی هستید یا یک رهبر اتاق خبر که به نکاتی از یک حرفه‌ای با تجربه نیاز دارد؟ آیا شما یک روزنامه نگار، سردبیر یا مدیر با تجربه هستید که می خواهید دانش و تخصص خود را به اشتراک بگذارید؟

AHCJ مربیان را با منتی ها مطابقت می دهد و ترتیب ملاقات آنها را در صبحانه می دهد. در هر دسته ای که قرار می گیرید، ثبت نام قبل از مهلت 22 فوریه فضا محدود است.

می بینمت در سنت لوئیس!