داستان های خط مشی برتر 2023: پایان اورژانس بهداشت عمومی و سلامت از راه دور


تیموتی مک براید، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس، اعضای جلسه “قانون بهداشت عمومی در کنگره جدید”. Cara Tenenbaum، مدیر استراتژی سلامت Strathmore; لین چیلتون، vرئیس یخ روابط دولت در BJC HealthCare (عکس از Zachary Linhares)

کارشناسان در 11 مارس در جریان “قانون سلامت عمومی در سال 2023” گفتند: برای روزنامه نگارانی که به دنبال داستان های مهم خط مشی مراقبت های بهداشتی در سال 2023 هستند، به تأثیر پایان اورژانس بهداشت عمومی بر ثبت نام Medicaid و اینکه چگونه ممکن است تعداد افرادی که بیمه نیستند را تغییر دهد، نگاه کنید. کنگره جدید» جلسه روزنامه نگاری سلامت 2023 در سنت لوئیس. آنها گفتند که اقدام فدرال در مورد بهداشت از راه دور و تأثیر آن بر عدالت سلامت و مراقبت های بهداشتی روستایی نیز از موضوعات سیاستی کلیدی خواهد بود که در طول سال باید دنبال شود.

وضعیت اضطراری بهداشت عمومی فدرال COVID-19 که در سال 2020 همه‌گیری اعلام شد، اکنون قرار است در 11 مه امسال منقضی شود، که پیامدهای بزرگی بر واجد شرایط بودن برای Medicaid، برنامه مشترک بیمه سلامت فدرال و ایالتی برای بزرگسالان کم‌درآمد خواهد داشت. ، افراد باردار، کودکان و افراد دارای معلولیت.

تیموتی مک براید، استاد بهداشت عمومی دانشگاه واشنگتن، در طی میزگردی با عنوان «قانون سلامت عمومی در کنگره جدید» گفت: «چند نفر واقعاً به دلیل پایان اورژانس بهداشت عمومی، پوشش Medicaid خود را از دست خواهند داد».

ما مانند یک شاهین آن را تماشا می کنیم… و من به روزنامه نگاران نیز توصیه می کنم این کار را انجام دهند.»

Cara Tenenbaum، مدیر استراتژی سلامت Strathmore مستقر در DC و Leann Chilton، معاون روابط دولتی در BJC Healthcare، یک ارائه دهنده بهداشت مستقر در سنت لوئیس، در پانل به مک براید پیوستند.

در طول همه‌گیری، برنامه‌های مدیکید ایالتی بودجه بیشتری از دولت فدرال دریافت کردند تا انگیزه‌ای برای ثبت نام خودکار بزرگسالان و کودکان کم‌درآمد و افراد دارای معلولیت در Medicaid باشد. به عنوان بخشی از انقضای برنامه ریزی شده اضطراری بهداشتی، ایالت ها می توانند از اول آوریل، روند درخواست از ذینفعان را برای تأیید وضعیت درآمد و واجد شرایط بودن پوشش Medicaid آغاز کنند.

به گفته مؤسسه Urban، روند لغو نام‌نویسی افراد ماه‌ها طول می‌کشد، اما احتمالاً منجر به از دست دادن پوشش Medicaid و کاهش دسترسی آنها به خدمات بهداشتی به 18 میلیون نفر می‌شود.

به عنوان مثال، در میسوری، ثبت نام Medicaid در طول همه گیری 600000 افزایش یافت و مک براید انتظار دارد صدها هزار نفر در ماه های آینده پوشش خود را از دست بدهند. وی گفت که خبرنگاران باید تأثیر زیان این بیمه را بر جوامع شرح دهند.

او گفت: “این موضوع واقعاً مهمی برای ارائه دهندگان، بیمارستان ها و برای همه خواهد بود.”

طبق گفته بنیاد خانواده کایزر، حذف افراد از Medicaid احتمالاً بر نرخ بیمه نشده که در پایان سال 2021 به 10.2٪ کاهش یافته است، در مقایسه با 10.8٪ در سال 2019 تأثیر می گذارد.

در سال آینده، قانونگذاران فدرال همچنین احتمالاً در مورد چگونگی ایجاد تغییرات دائمی و موقتی در مقررات بهداشت از راه دور که به عنوان بخشی از وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اجرا شده است، بحث خواهند کرد.

در طول همه‌گیری، قانون‌گذاران بسیاری از محدودیت‌ها را بر توانایی ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی برای ارائه و پرداخت هزینه مراقبت از طریق زوم و سایر فناوری‌های ارتباطی ویدیویی در خانه‌های بیماران، مراکز پرستاری و اتاق‌های اورژانس برداشتند. لغو قوانین مربوط به سلامت از راه دور به ویژه در جوامع روستایی که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمتری برای دیدن مردم وجود دارد مفید بود و به رفع شکاف های برابری سلامت کمک کرد.

کنگره در پایان سال 2022 قانونی را تصویب کرد که بسیاری از مقررات بهداشت از راه دور را تا سال 2024 تمدید کرد، اما هنوز هم قرار است دو سال دیگر غروب کنند. چیلتون گفت اینها سیاست هایی هستند که بسیاری از ارائه دهندگان سلامت دوست دارند دائمی شوند.

او گفت: «امیدوارم یکی از درس‌هایی که از این همه‌گیری گرفته شده، وعده سلامت از راه دور باشد.

برای خبرنگارانی که به دنبال منابع اضافی و کارشناسانی هستند تا تماس بگیرند و در مورد Medicaid، بیمه درمانی و بهداشت از راه دور بنویسند، صفحات موضوع اصلی AHCJ در مورد اصلاحات سلامت و فناوری اطلاعات سلامت را بررسی کنید.