کوین ریدر در زمان کلیدی با راه اندازی سایت جدید در سال جاری به AHCJ به عنوان ویرایشگر وب می پیوندد


کوین نایت

کوین ریدر، روزنامه‌نگار، ویراستار، مدیر محتوا و فعال محیط‌زیست مستقر در چاتانوگا، تن، به عنوان ویراستار جدید وب به AHCJ پیوست.

Ridder به تلاش‌ها برای بهینه‌سازی و رشد محتوای دیجیتال و برنامه‌نویسی آموزشی در تمام پلتفرم‌های AHCJ کمک می‌کند. او همچنین نقش مهمی در پروژه طراحی مجدد وب سایت خواهد داشت.

ریدر گفت: «من قصد دارم انتقال به وب‌سایت جدید AHCJ را تسهیل کنم و به کاربرپسند کردن آن تا حد امکان کمک کنم.

ریدر از برنامه SmartNews به AHCJ می آید، جایی که او به عنوان مدیر محتوای سرمقاله خدمت می کرد. او در آنجا اخبار فوری را پوشش می‌دهد و به مدیریت رسانه‌های اجتماعی شرکت در توییتر و اینستاگرام کمک می‌کند و به رشد مداوم مخاطب در طول سال 2022 دست می‌یابد. او همچنین چک‌های تضمین کیفیت را به طور منظم انجام می‌دهد تا مطمئن شود مقالات به درستی ظاهر می‌شوند.

رایدر پیش از این به عنوان دستیار ویراستار The Appalachian Voice فعالیت می کرد و در آن درباره محافظت از خفاش های در حال انقراض، جنبش مقاومت خط لوله آپالاچی در میان موضوعات دیگر نوشت. او همچنین نقش کلیدی در طراحی مجدد وب سایت این نشریه داشت. ریدر صفحات وب قدیمی را به روز کرد و بازنویسی کرد، اطلاعات قدیمی یا نامربوط را حذف کرد، طرح‌بندی‌های جدید سایت را کارگاه آموزشی کرد و در مورد طرح‌های جدید بازخورد ارائه کرد. او همچنین موضوعات اخبار دیجیتال را به صورت آنلاین منتشر کرد، تقویم رویدادها را مدیریت کرد و صفحات فرود برای رویدادها و فراخوان ها برای اقدام ایجاد کرد.

کلسی رایان، مدیر اجرایی AHCJ گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که کوین را به AHCJ خوش آمد می گوییم.” او ترکیبی از تخصص ویراستاری و فنی را به ارمغان می آورد که به ارتقای سطح وب سایت و محصولات دیجیتال ما کمک می کند.

در سال 2016، ریدر مدرک لیسانس خود را در مطالعات محیطی با تمرکز در روزنامه نگاری و درجه جزئی در اجرای ترومبون از دانشگاه تنسی گرفت.

او هنوز ترومبون می نوازد و از اجرای زنده جاز با یک گروه، گذراندن وقت بیرون با سگش مرداک و پیاده روی لذت می برد.