کاوش کنید که چگونه پیشرفت فناوری سلامت و تندرستی را تغییر می دهد – محصولات بهداشتی مورد اعتماد


نوشته شده توسط آدولفو گاسکون / بررسی شده توسط ری اسپاتز

طبق آمار Statista، پیش‌بینی می‌شود که کل صنعت فناوری پزشکی ظرف چند سال آینده به اندازه سالانه 500 میلیارد دلار برسد. بین سال‌های 2022 تا 2024، دنیای MedTech راه‌حل‌های بهتر و مؤثرتری برای ارائه سریع‌تر عملیات جراحی، معاینات دقیق‌تر و تشخیص‌ها بر اساس داده‌های هوشمند به‌دست‌آمده از بیماران ایجاد خواهد کرد.

صنعت سلامت اکنون به سطح جدیدی از توسعه گام برداشته است. پیشرفت های فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات درمانی و درمانی بهتر آمده است.

با این حال، اگر می خواهید عملکرد خود را به عنوان یک ارائه دهنده سلامت یا پزشک بهبود بخشید، این مقاله را بخوانید تا بفهمید چگونه. در توضیحات زیر، خط مقدم تغییرات فناوری در بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی را می‌شناسید.

نوآوری های فناوری که در آینده شفا و توجه پزشکی را افزایش می دهد

پزشکان و پرستاران اکنون می‌توانند دوباره به دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای الکترونیکی مراجعه کنند که توجه بیماران را بهینه می‌کند و بهبودی و امید به زندگی سالم را طولانی‌تر می‌کند. بیایید ببینیم چه چیزی در راه است.

اینترنت اشیاء پزشکی

اینترنت اشیاء پزشکی مانند اینترنت اشیا با اتصالات وای فای دور که نرم افزار و سخت افزار داخلی مورد استفاده در پزشکی را اجرا می کند، عمل می کند.

گجت‌ها، تجهیزات و زیرساخت‌های پزشکی که با هم مرتبط هستند، کاربردهای مختلفی مانند ضدعفونی خودکار، تشخیص هوشمند و مدیریت بیمار از راه دور را ارائه می‌دهند. این به دلیل رمزگذاری کد مورد استفاده برای انتقال داده ها از برنامه راه دور به دستگاه امکان پذیر است.

این یک مفهوم مخرب است که به عنوان IoMT شناختی (CIoMT) شناخته می شود. عملکرد دستگاه های پزشکی از طریق اتوماسیون نرم افزاری یک روند اخیر است که عناصر مختلفی را با هم ترکیب می کند. IoMT ورودی حسی، پردازش مستقل و اتصال شبکه را برای تشخیص، نظارت، ردیابی و کنترل بیماری در زمان واقعی یکپارچه می کند.

فناوری فراگیر

پزشکان می‌توانند به بخش‌هایی از بدن انسان دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را ببینند که بدون فناوری هوشمند، که به‌عنوان یک لنز بسیار عینی عمل می‌کند، غیرقابل دسترس است. فناوری‌های فراگیر، مانند AR/VR و MR، کنترل فیزیکی را که پزشکان هنگام بررسی بخش‌های خاصی از آناتومی بیماران به بیماران ارائه می‌دهند، تغییر می‌دهند.

واقعیت مجازی در مراقبت های بهداشتی با ارائه درمان توانبخشی و مواجهه درمانی برای اختلالات اضطرابی، درمان فیزیکی و شناختی را ممکن می سازد. این به دلیل غوطه ور شدن بیمار در دنیای دیجیتال است که به بهبود حرکت، سلامت روانی و عملکرد فیزیولوژیکی کمک می کند.

واقعیت افزوده و ترکیبی کاربردهایی در جراحی دارد، مانند نمایش اطلاعات بیمار، تصاویر هولوگرافیک و اسکن حین عمل.

سلامت موبایل

این افزایش مشاوره‌ها و معاینات پزشکی مبتنی بر داده‌ها با کمک دستگاه‌هایی است که وضعیت بیماران را روزانه نظارت می‌کنند.

به عنوان مثال، سنسورهای پوشیدنی متصل به گوشی هوشمند، دستگاه‌های تشخیصی نقطه‌ای نیاز، جریان‌های داده‌های بی‌درنگ، و تصویربرداری درجه پزشکی، برخی از نوآوری‌های فناوری هستند که نحوه اطلاع پزشک از وضعیت بالینی فرد را تغییر می‌دهند. پس از تشخیص

برخی از شرکت‌ها حتی سیستم‌های سلامت تلفن همراه را بر اساس معماری نرم‌افزاری توسعه داده‌اند تا اشتراک‌گذاری نسخه‌ها، تصاویر تشخیصی، گواهی‌های پزشکی و رضایت بیمار را تسهیل کنند.

بلاک چین

این شبکه کاربرد منحصر به فردی در دنیای رمزنگاری ندارد، اما مدیریت رویه های بهداشتی را نیز آسان می کند. زنجیره تامین دارویی، سوابق پزشکی الکترونیکی، نظارت از راه دور بیمار و ادعاهای بیمه سلامت برخی از موارد استفاده بلاک چین در پزشکی برای ذخیره داده های بزرگ هستند.

ساختار هوشمند و خدشه ناپذیری که نشان دهنده بلاک چین است، همچنین قراردادهای هوشمند، مقابله با جعل دارو و ذخیره، اشتراک گذاری، و بازیابی داده های زیست پزشکی جمع آوری شده از راه دور را برای مراکز بهداشتی فراهم می کند.

مزایای ضروری فناوری پیشرو در پزشکی مدرن

  • بهبود هماهنگی مراقبت: دقت برنامه‌ریزی‌شده نرم‌افزار و سخت‌افزار به‌کاررفته در پزشکی به‌طور قابل‌توجهی حاشیه خطاهای دارویی، عوارض روش، عفونت‌ها و سقوط را کاهش می‌دهد.
  • بهبود مدیریت سلامت با استفاده از درمان های طبیعی: نرم افزاری وجود دارد که کارایی تزریقات طبیعی را در بدن انسان اندازه گیری می کند. وقتی صحبت از سلامت عمومی، سلامت دهان، مراقبت از پوست و زندگی طبیعی می‌شود، دستگاه‌های مبتنی بر نرم‌افزار که قند خون و فشار شریانی را ردیابی می‌کنند، به طور موثری کار می‌کنند تا نشان دهند که این درمان‌های گیاهی در مراحل بهبودی چقدر خوب هستند.
  • بهبود آموزش بیماران: بیماران با در نظر گرفتن عادات سالم و سبک زندگی پاک، آگاهی بیشتری در مورد اهمیت مراقبت از سلامت و بدن خود به دست می آورند. فناوری پزشکی به مردم به درستی می‌گوید که چقدر سالم هستند و این آنها را مجبور می‌کند تا برای حذف غذاها و سنت‌های مضر اقدام کنند.

نتیجه

به لطف پیشرفت‌های جدید که زندگی جدیدی را به افراد در بیمارستان‌ها می‌بخشد، سلامت اکنون مقرون به صرفه‌تر و در سطح جهانی پایدار است. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و دولت ها در سراسر جهان سرمایه گذاری بیشتری در فناوری پزشکی برای ارائه سلامتی بلندمدت به خانواده ها می کنند.

مشترک ما شوید باشگاه سلامت مورد اعتماد خبرنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات طبیعی زندگی، سلامت طبیعی، بهداشت دهان و دندان و مراقبت از پوست. اگر به دنبال منابع بهداشتی بیشتری هستید، حتماً آن را بررسی کنید فهرست منابع سلامت قابل اعتماد.

نوشته شده توسط:

آدولفو گاسکون یک روزنامه نگار آموزش دیده با تخصص در بخش های تجاری و فناوری است. او تجربه گسترده ای در کار در آسیا در ویرایش نقش ها و مدیریت تیم های روزنامه نگاران و کپی رایترهای معتبر دارد. او در حال حاضر به عنوان ویراستار ارشد محتوا برای Career Karma کار می کند.

بازبینی شده بوسیله:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه زیادی به همه چیزهای طبیعی دارد و مطالعه زندگی در مورد طبیعت را به عنوان مرتبط با سلامتی و رفاه انجام داده است. Ray پیشگامی شد که محصولاتی را به بازار عرضه کرد که فوق‌العاده مؤثر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنی‌های مضر هستند. به همین دلیل ری شکل گرفت محصولات بهداشتی قابل اعتماد، شرکتی که می توانید برای محصولات تمیز، موثر و سالم به آن اعتماد کنید. ری یک باغبان ارگانیک است، عاشق ماهیگیری، پیاده روی و آموزش و راهنمایی مردم برای راه اندازی مشاغل جدید است. می‌توانید کتاب «چگونه بر اساس کلام خدا در کسب‌وکار موفق شویم» را به صورت رایگان در این آدرس دریافت کنید. www.rayspotts.com.

عکس توسط Testalize.me در Unsplash