اهمیت سلامت چشم در بهار و تابستان – محصولات بهداشتی مورد اعتماد


بسیاری از مردم فکر می‌کنند که ماه‌های بهار و تابستان تسکین زیادی برای بدن ما هستند، زیرا هوا آنقدرها سرد و خشک نیست. این بیانیه حقایق خاصی دارد، با این حال، مهم است که مراقبت از خود، به ویژه مراقبت از چشم را صرف نظر از فصلی که باشد، انجام دهید.

بدن ما به فصول مختلف به طرق مختلف واکنش نشان می دهد. در حالی که هوای سرد می‌تواند باعث مشکلاتی مانند خشکی چشم و حساسیت به نور شود، برخی از بیماری‌ها فقط در هوای گرم‌تر رخ می‌دهند. افزایش سطح گرده گل، قرار گرفتن بیشتر در معرض نور مستقیم خورشید، کم آبی بدن و تمیزی همگی می توانند تأثیر زیادی بر سلامت چشم و وجود کلی شما داشته باشند.

آلرژی

آلرژی ها یکی از رایج ترین اشکال تحریک چشم ما هستند، زیرا هوا دوباره شروع به گرم شدن می کند. گرده می‌تواند باعث تحریک شدید سینوس‌های ما شود و چشم‌های ما در این فرآیند رنج می‌برند. محیط و تغییرات آن می تواند به شدت بر احساس بدن ما در طول روز تأثیر بگذارد.

در طول بهار و تابستان، چشمان شما ممکن است احساس خارش بیشتری داشته باشید و حتی ممکن است به دلیل وجود مواد آلرژی زا در هوا، تاری دید داشته باشید. این علائم نه تنها آزاردهنده هستند، بلکه در صورت رانندگی یا کار با ماشین آلات می توانند خطرناک باشند.

خوشبختانه، بسیاری از داروهای بدون نسخه برای کمک به مبارزه با آلرژی های فصلی وجود دارد. با این حال، اگر احساس می کنید که علائم شما بهبود نمی یابد – یا بعد از مصرف دارو بدتر می شود – باید یک قرار ملاقات برای صحبت با پزشک خود تعیین کنید.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید

یکی از مهم‌ترین راه‌های محافظت از چشم‌ها در فصل بهار و تابستان، محافظت از چشم‌ها در برابر نور خورشید است. پرتوهای درخشان تولید شده می تواند بسیار بیشتر از آنچه که شما از آن آگاه هستید به چشمان شما آسیب برساند، به خصوص اگر به طور فعال آنها را نپوشانید.

یکی از بهترین و در دسترس ترین راه حل ها خرید عینک آفتابی محافظ برای محافظت از چشمان شما در برابر نور آسیب رسان است. نه تنها لباس خود را با یک جفت سایه جدید بالا می برید، بلکه با محافظت از خود در برابر اشعه های مضر UV به چشمان خود کمک زیادی می کنید.

اگر متوجه شدید که تابش خیره کننده زمانی که در خارج از منزل هستید واقعاً شما را آزار می دهد، لنزهای پلاریزه برای عینک آفتابی شما ممکن است به دلیل فناوری موجود در لنز که آن شکل خاص از نور را از بین می برد، مفید باشد. یا اگر به طور معمول از عینک استفاده می کنید، حتی می توانید عینک آفتابی خود را برای یک روش حفاظتی آسان، نسخه مشابه داشته باشید.

هیدراتاسیون

اگرچه ممکن است ماه های تابستان به خشکی فصل زمستان نباشد، اما هنوز هم به همان اندازه مهم است که چشمان خود را هیدراته و شاد نگه دارید. ماه های گرمتر بسته به شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می کنید، می تواند شما را بیشتر مستعد خشکی کند.

وجود قطره های آبرسان چشم در کیف یا کیف کار شما می تواند تفاوت زیادی در درمان خشکی چشم ایجاد کند. اگر فردی هستید که به طور معمول از لنزهای تماسی استفاده می کنید، این علائم ممکن است برای چشمان شما تحریک کننده تر باشد زیرا خشکی در هنگام استفاده از لنزهای تماسی می تواند باعث ایجاد احساس شن و ناراحتی در چشمان شما شود.

اگر متوجه شدید که با آنها دست و پنجه نرم می کنید، سعی کنید نام تجاری/خط تماس خود را تغییر دهید یا راه حل های تماس مختلف با ویژگی های مرطوب کننده را بررسی کنید تا چشمان خود را در طول روز شاد و هیدراته نگه دارید.

پاکیزگی

در پایان روز، چشمان ما استفاده زیادی را تجربه می کنند. به خصوص در ماه‌های هوای گرم، چشم‌هایمان را بیشتر در معرض آلودگی قرار می‌دهیم، زیرا بسیاری از آنها برای مدت زمان طولانی‌تری در فضای باز هستند.

اگر چه زمانی که در خارج از منزل هستید کنترل آن سخت است، اما راه حل های زیادی در خانه وجود دارد که به خودتان و خانه تان شفافیت بدهید. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اطمینان از تمیز بودن هوای خانه، سرمایه‌گذاری در یک دستگاه تصفیه هوا است.

تصفیه‌کننده‌های هوا به کاهش آلودگی و سایر ذرات موجود در هوا که می‌توانند ریه‌ها، چشم‌ها و پوست شما را تحریک کنند، کمک می‌کنند. حتی بسیاری از گزینه‌های سازگار با محیط زیست در دسترس هستند که به شما کمک می‌کنند با دستگاه جدیدتان آرامش خاطر داشته باشید. این دستگاه‌ها برای حیوانات خانگی و کودکان نیز مناسب هستند، بنابراین تمام خانواده شما می‌توانند اثرات فوق‌العاده‌ای را احساس کنند.

در حالی که حفظ سلامت چشم در خط مقدم در تمام طول سال مهم است، به ویژه زمانی که فصل ها در حال تغییر هستند، اهمیت زیادی دارد. هنگامی که می خواهید در مورد سلامت چشمان خود فعال باشید، این چهار زمینه را در نظر داشته باشید.

مشترک ما شوید باشگاه سلامت مورد اعتماد خبرنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات طبیعی زندگی، سلامت طبیعی، سلامت دهان و مراقبت از پوست. اگر به دنبال منابع بهداشتی بیشتری هستید، این را بررسی کنید فهرست منابع سلامت قابل اعتماد.

بازبینی شده بوسیله:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه زیادی به همه چیزهای طبیعی دارد و مطالعه زندگی در مورد طبیعت را به عنوان مرتبط با سلامتی و رفاه انجام داده است. Ray پیشگامی شد که محصولاتی را به بازار عرضه کرد که فوق‌العاده مؤثر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنی‌های مضر هستند. به همین دلیل ری شکل گرفت محصولات بهداشتی قابل اعتماد، شرکتی که می توانید برای محصولات تمیز، موثر و سالم به آن اعتماد کنید. ری یک باغبان ارگانیک است، عاشق ماهیگیری، پیاده روی و آموزش و راهنمایی مردم برای راه اندازی مشاغل جدید است. می‌توانید کتاب «چگونه بر اساس کلام خدا در کسب‌وکار موفق شویم» را به صورت رایگان در این آدرس دریافت کنید. www.rayspotts.com.