نکات عالی برای بازسازی حمام به روشی سازگارتر با محیط زیست – محصولات بهداشتی مورد اعتماد


نوشته شده توسط آلیسون پیرسون / بررسی شده توسط ری اسپاتز

چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که حمام به عنوان یکی از بدترین اتاق های یک خانه برای محیط زیست بدنام است. این به دلیل مقدار آبی است که آنها مصرف می کنند و همچنین محصولات خشن مورد استفاده روزانه.

اما از آنجایی که امروزه به‌روزرسانی‌های زیادی وجود دارد که بر سازگاری با محیط زیست متمرکز هستند، انتخاب‌هایی که می‌توانید هنگام بازسازی انجام دهید تقریباً بی‌پایان هستند. ایجاد تغییر در محصولات حمام دوستدار محیط زیست نه تنها زمین را نجات می دهد، بلکه هزینه انرژی و آب شما را به شدت کاهش می دهد و همچنین ارزش خانه شما را افزایش می دهد.

اگر در حال بازسازی حمام خود هستید، در اینجا برخی از بهترین چیزهایی که می توانید به آن اضافه کنید آورده شده است.

یک سر دوش با جریان کم نصب کنید

اولین ارتقایی که می توانید در حمام خود انجام دهید یک سر دوش کم جریان است. چیزی که مردم نمی دانند این است که یک سر دوش معمولی حدود دو گالن آب در دقیقه مصرف می کند. یعنی یک دوش سریع 10 دقیقه ای تا 25 گالن آب مصرف می کند. اضافه کردن یک سر دوش کم جریان، میزان آبی که هنگام دوش گرفتن مصرف می کنید را به شدت کاهش می دهد.

اما اکثر مردم ترجیح می دهند این کار را انجام ندهند زیرا فکر می کنند فشار آب سر دوش مفید خواهد بود. این درست نیست و تفاوت به سختی قابل توجه است. چنین سوئیچ ساده ای می تواند منجر به صرفه جویی در هزاران گالن و پول زیادی در قبض آب شما شود.

یک پیمانکار متخصص در محیط زیست پیدا کنید

بهترین کاری که می توانید هنگام بازسازی حمام خود انجام دهید این است که پیمانکاری را انتخاب کنید که در تلاش است دوستدار محیط زیست باشد. این نه تنها با استخدام فردی متخصص در ایجاد اتاقی که مصرف آب و انرژی را کاهش می دهد و در عین حال کاملاً کاربردی است، در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

مطمئن شوید که با چند نفر مختلف ملاقات می کنید تا مطمئن شوید که بهترین ها را در منطقه خود انتخاب می کنید.

یک توالت با راندمان بالا را انتخاب کنید

یکی دیگر از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد آب‌خور بزرگ است، توالت شماست. آنها مسئول بیش از یک سوم آب خانه شما هستند. بسته به نوع توالتی که دارید، یا از سه گالن آب در هر شستشو استفاده می‌کنید یا اگر یک توالت قدیمی دارید، می‌توانید تا چندین گالن در هر فلاش استفاده کنید.

برای جلوگیری از این اتفاق، می توانید یک مدل بسیار کارآمد نصب کنید. آن ها تا 1.3 گالن آب در هر شستشو مصرف می کنند. یکی دیگر از مواردی که می توانید برای سازگاری بیشتر با محیط زیست اضافه کنید، اضافه کردن یک صندلی توالت بادی با کیفیت است. به این ترتیب نه تنها در قبض آب خود صرفه جویی می کنید، بلکه باید پول کمتری را نیز برای چیزهایی مانند دستمال توالت خرج کنید.

سوئیچ به روشنایی LED

چیزی که بسیاری از مردم به آن فکر نمی کنند این است که حتی یک تغییر کوچک می تواند خانه شما را دوستدار محیط زیست کند. بنابراین، تغییر دادن لامپ های LED راهی عالی برای بازسازی حمام خود است. اگر اضافه کردن پنجره های بیشتر به حمام شما چیزی در بودجه شما نیست، بهترین کاری که می توانید انجام دهید نصب نور LED بیشتر است.

در یک آبگرمکن با انرژی کارآمدتر سرمایه گذاری کنید

یکی دیگر از چیزهای عالی که می توانید هنگام بازسازی حمام خود اضافه کنید، یک آبگرمکن با انرژی کارآمدتر است. داشتن یک دوش آب گرم خوب زمانی که آبگرمکن خوبی ندارید، محیط زیست را خراب می کند.

چیزی که مردم به آن فکر نمی کنند این واقعیت است که یک آبگرمکن دومین مصرف کننده انرژی در خانه شما است، شاید حتی اولین مصرف کننده در صورت داشتن بخاری که به درستی کار نمی کند. آنها نه تنها انرژی گزافی مصرف می کنند، بلکه بیش از حد نیاز آب نیز مصرف می کنند. به همین دلیل است که باید به دنبال مواردی باشید که دارای گواهینامه ستاره انرژی هستند.

یکی دیگر از راه های عالی برای دوستدار محیط زیست حمام هنگام بازسازی حمام، نصب آبگرمکن های خورشیدی یا بدون مخزن است.

VOC هایی که استفاده می کنید را کاهش دهید

VOC ها که به عنوان ترکیبات آلی فرار شناخته می شوند، توسط مواد مختلف در محیط منتشر می شوند. آنها می توانند از چیزهایی مانند رنگ، پرده و بسیاری چیزهای دیگر ساطع شوند. VOC ها برای محیط زیست مضر هستند زیرا آلاینده های بزرگ هوا هستند.

ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که دیوارهای خود را با رنگ های بدون VOC رنگ کنید و به پرده های دوش بامبو و محصولات ارگانیک بروید.

همانطور که می بینید، بازسازی حمام به روشی سازگارتر با محیط زیست نیازی به هزاران دلار هزینه یا قربانی کردن ندارد. حتی یک تغییر باعث تغییر در محیط و کیفیت زندگی شما خواهد شد. یک قدم آن را بردارید و به همین ترتیب، حمامی دوستدار محیط زیست خواهید داشت.

مشترک ما شوید باشگاه سلامت مورد اعتماد خبرنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات طبیعی زندگی، سلامت طبیعی، بهداشت دهان و دندان و مراقبت از پوست. اگر به دنبال منابع بهداشتی بیشتری هستید، این را بررسی کنید فهرست منابع سلامت قابل اعتماد.

نوشته شده توسط:

آلیسون پیرسون دانشجوی طراحی داخلی است. او یک نویسنده و طراح است، اما علاقه نهایی او تناسب اندام و سلامتی است. او همچنین یک کتاب شناس و کتاب مورد علاقه اش است «صدا و خشم» اثر ویلیام فاکنر است. او را دنبال کنید توییتر.

بازبینی شده بوسیله:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه زیادی به همه چیزهای طبیعی دارد و مطالعه زندگی در مورد طبیعت را به عنوان مرتبط با سلامت و تندرستی انجام داده است. Ray پیشگامی شد که محصولاتی را به بازار عرضه کرد که فوق‌العاده مؤثر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنی‌های مضر هستند. به همین دلیل ری شکل گرفت محصولات بهداشتی قابل اعتماد، شرکتی که می توانید برای محصولات تمیز، موثر و سالم به آن اعتماد کنید. ری یک باغبان ارگانیک است، عاشق ماهیگیری، پیاده روی و آموزش و راهنمایی مردم برای راه اندازی مشاغل جدید است. می‌توانید کتاب «چگونه بر اساس کلام خدا در کسب‌وکار موفق شویم» را به صورت رایگان در این آدرس دریافت کنید. www.rayspotts.com.

عکس استیون آنگرمن در Unsplash