چگونه می تواند برای شما مفید باشد – محصولات بهداشتی مورد اعتماد


نوشته شده توسط لیزی هاوارد / بررسی شده توسط Ray Spotts

آیورودا هزاران سال است که وجود داشته است و شامل استفاده از دارو در روشی است که ذهن، بدن و روح را درمان می کند. امروزه بیش از هر زمان دیگری، استفاده از روش های دارویی مانند این به شما کمک می کند تا از داروهایی که دارای مواد شیمیایی و عوارض جانبی مضر برای بدن شما هستند، اجتناب کنید.

با پیاده سازی آیورودا در زندگی خود، می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید، اما دقیقا چگونه؟ در اینجا به برخی از فواید آیورودا و استفاده از چای اشاره می کنیم.

ایمنی را تقویت می کند

چای آیورودا به دلیل خواص ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضد التهابی که دارد، توانایی بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما را دارد. گیاهان موجود در این برگ‌های چای می‌توانند عملکرد سلول‌های ایمنی شما را تقویت کرده، با عفونت‌ها مبارزه کرده و شما را سالم نگه دارند.

حتی بیشتر از آن، نه تنها برگ های چای با عفونت ها مبارزه می کنند، بلکه به درمان سریعتر شما در هنگام بیماری کمک می کنند. بسته به نوع خاصی از چای آیورودا که مصرف می‌کنید، برخی از آن‌ها به‌خصوص سرشار از فلاونوئید هستند که می‌توانند به عملکرد سیستم ایمنی شما کمک کنند.

استرس را کاهش می دهد

چه کاری باشد، چه مسائل خانوادگی یا چیز دیگری، همه ما در مقطعی در زندگی خود با مشکلاتی روبرو هستیم. برگ های چای آیورودا این توانایی را دارند که میزان استرسی که بدن شما احساس می کند را کاهش دهد و به شما کمک کند در مواقع استرس شدید آرام شوید. این دمنوش ها اثر آرام بخشی دارند و می توانند به شما کمک کنند تا بهتر بخوابید.

علاوه بر این، برگ‌های چای آیورودا حاوی هیچ کافئینی نیستند، و زمانی که آن را با چای آیورودا جایگزین می‌کنید، اثرات شدید کافئین بر بدن شما کاهش می‌یابد. همانطور که گفته شد، شما دچار عصبانیت نخواهید شد و لازم نیست مصرف خود را فقط به یک فنجان در روز محدود کنید.

سیستم گوارش را بهبود می بخشد

چای به طور کلی حاوی خواصی است که این توانایی را دارد که دستگاه گوارش شما را برای سلامتی بهتر تسهیل کند. چه سوء هاضمه یا سایر مشکلات سیستم گوارشی تحریک‌پذیر داشته باشید، همیشه برای سلامت بدن مفید است. چای آیورودا ضد اسپاسم است، به این معنی که می تواند سندرم روده تحریک پذیر را آرام کند.

چای آیورودا حاوی گل ها و گیاهانی است که اثر آرام بخشی بر بدن و معده شما دارد. همانطور که گفته شد، می توانید برگ های چای را به هر شکلی که می خواهید مصرف کنید. چه با پودر، مانند پودر چای، چه با خیساندن کیسه های چای، می توانید از فواید برگ چای بر روی دستگاه گوارش خود بهره مند شوید.

باعث کاهش وزن می شود

جدا از اینکه چای آیورودا جایگزین سالم تری برای نوشیدن کافئین یا قهوه در هر روز صبح است، برگ های چای آیورودا حتی می تواند با افزایش موفقیت شما در طول سفر کاهش وزن، سلامت شما را افزایش دهد. این توانایی برای افزایش متابولیسم شما و افزایش چربی سوزی که به طور طبیعی در بدن شما انجام می شود را دارد.

همچنین، نوشیدن چای می تواند بدن شما را ترغیب کند تا سموم موجود در دستگاه گوارش شما را دفع کند و بدن شما را از شر عناصر ناخواسته و مضر خلاص کند. اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید و به طور خاص چای آیورودا را برای این منظور می نوشید، به دنبال طعم های خاصی از چای مانند علف لیمو، ریحان، میخک و زنجبیل باشید.

سلامت پوست را افزایش می دهد

چای آیورودا حاوی عناصری در گیاهان و موادی است که توانایی تصفیه خون را در بدن شما دارد که نه تنها گردش خون را به طور کلی افزایش می دهد بلکه سلامت پوست شما را نیز بهبود می بخشد. گیاهان و مواد موجود در چای آیورودا می توانند چربی ها را از بافت ها نیز پاک کنند و پوست شما را سالم تر و بهتر نشان دهند.

سم زدایی می کند

در نهایت، چای آیورودا توانایی ترویج سم زدایی در بدن شما را دارد. آنتی اکسیدان ها و سایر مواد به تخلیه سموم ناخواسته و عناصر مضر از بدن شما کمک می کنند و به طور کلی سلامت شما را ارتقا می دهند. چای علف لیمو به طور خاص می تواند هضم را تحریک کند، که می تواند سموم را از دستگاه گوارش شما حذف کند.

نه تنها بدن شما را سم زدایی می کند، بلکه چای آیورودا از تجمع مواد ناخواسته یا سموم در سیستم شما جلوگیری می کند. این چای به دلیل ویژگی های ضد التهابی خود می تواند علائم بیماری ها و سرطان هایی مانند التهاب مزمن، سرطان سینه و سرطان کبد را کاهش دهد.

نتیجه

با توجه به طیف گسترده ای از فواید و تأثیر مثبتی که می تواند روی زندگی شما داشته باشد، آیورودا و چای را امتحان کنید. طیف وسیعی از طعم های مختلف چای وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و می توانید آن را گرم یا سرد میل کنید. همچنین افزودنی هایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و طعم را بیشتر افزایش دهید.

مشترک ما شوید باشگاه سلامت مورد اعتماد خبرنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات طبیعی زندگی، سلامت طبیعی، بهداشت دهان و دندان و مراقبت از پوست. اگر به دنبال منابع بهداشتی بیشتری هستید، این را بررسی کنید فهرست منابع سلامت قابل اعتماد.

نوشته شده توسط:
لیزی هاوارد اهل کلرادو است که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کلرادو وقت خود را به عنوان یک نویسنده آزاد می گذراند. وقتی لیزی نمی‌نویسد، از پیاده‌روی، پختن غذا برای دوستان و خانواده‌اش و گذراندن وقت با آزمایشگاه زرد محبوبش، اسپارکی، لذت می‌برد.

بازبینی شده بوسیله:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه زیادی به همه چیزهای طبیعی دارد و مطالعه زندگی در مورد طبیعت را به عنوان مرتبط با سلامتی و رفاه انجام داده است. Ray پیشگامی شد که محصولاتی را به بازار عرضه کرد که فوق‌العاده مؤثر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنی‌های مضر هستند. به همین دلیل ری شکل گرفت محصولات بهداشتی قابل اعتماد، شرکتی که می توانید برای محصولات تمیز، موثر و سالم به آن اعتماد کنید. ری یک باغبان ارگانیک است، عاشق ماهیگیری، پیاده روی و آموزش و راهنمایی مردم برای راه اندازی مشاغل جدید است. می‌توانید کتاب «چگونه بر اساس کلام خدا در کسب‌وکار موفق شویم» را به صورت رایگان در این آدرس دریافت کنید. www.rayspotts.com.

عکس از Drew Jemmett در Unsplash