چگونه ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما سوابق پزشکی شما را حفظ می کند – محصولات بهداشتی مورد اعتماد


نوشته آنیتا گینزبورگ / بررسی شده توسط ری اسپاتز

به طور سنتی، بیمارستان ها سوابق و پرونده های بهداشتی مبتنی بر کاغذ را نگهداری می کردند که پیچیده و چالش برانگیز بود. با پیشرفت تکنولوژی، بخش مراقبت های بهداشتی ابزارهای جدیدی را برای ایجاد، جمع آوری و ذخیره داده های بیماران پیاده سازی می کند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند به طور مجازی داده های مراقبت های بهداشتی بیماران را با استفاده از فناوری رایانه ایجاد، ذخیره و جمع آوری کنند.

از آنجایی که هر مرکز بهداشتی به دنبال غلبه بر چالش‌های مرتبط با سوابق و نمودارهای سلامت مبتنی بر کاغذ، مانند خطاهای پزشکی مکرر، اتلاف وقت و ناهماهنگی است، ابزارهای مدیریت سوابق مراقبت‌های بهداشتی به سرعت محبوبیت پیدا می‌کنند.

با این وجود، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید دستورالعمل های فدرال را برای محافظت از حریم خصوصی بیمار در حین استفاده از این ابزارهای تکنولوژیکی رعایت کنند.

برون سپاری خدمات عملیات مراقبت های بهداشتی پشت آفیس

مطالعات نشان می دهد که حدود 85 درصد از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از سیستم های پرونده الکترونیک پزشکی (EMR) برای مدیریت سوابق بیماران در یک محیط دیجیتال استفاده می کنند. اگرچه ابزارهای سوابق پزشکی خطاها را کاهش داده و کارایی را بهبود می بخشد، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پیروی از دستورالعمل های قانونی و اخلاقی را چالش برانگیز می دانند.

خدمات عملیات مراقبت های بهداشتی پشتیبان راه حلی برای چالش های اداری و ثبت سوابق مراکز بهداشتی درمانی است. خدمات پشتیبانی دفتر پشتیبان مراقبت های بهداشتی برای تسهیلات مراقبت های بهداشتی عمدتاً بر حوزه های غیرپزشکی، مانند تأیید بیمه، جمع آوری، صورتحساب، و مشاوره، جنبه های سوابق مدیریت بیمار متمرکز است.

به‌علاوه، فهرست‌بندی سوابق پزشکی دفتر خدمات عملیات مراقبت‌های بهداشتی پشتی، از جمله تاریخچه بالینی، گزارش‌های پزشکی، نمودارهای جمعیتی بیمار و EOB برای صرفه‌جویی در زمان و مکان.

استفاده از پرونده الکترونیک سلامت (EHR)

ابزارهای EHR یک سیستم مدیریت داده های بیمار را ارائه می دهند که به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا مراقبت های با کیفیت بالاتری نسبت به سوابق کاغذی به بیماران ارائه دهند. نیاز به کاهش خطاهای پزشکی با افزایش دقت و وضوح سوابق پزشکی منجر به افزایش ابزارهای EHR در مراکز بهداشتی شده است.

ابزارهای EHR در ابتدا به عنوان جایگزینی برای پرونده های پزشکی کاغذی معرفی شدند زیرا ذخیره و دسترسی به اطلاعات بیمار را آسان تر و سریع تر می کنند.

امروزه، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به طور انحصاری به ابزارهای EHR برای مدیریت داده های بیمار متکی هستند، زیرا آنها مزایای ابزارهای EHR از جمله دسترسی به سوابق جامع و به روز بیمار، بهبود امنیت و حفظ حریم خصوصی داده های بیمار و کاهش هزینه ها را درک می کنند.

استفاده از مدارک پزشکی الکترونیکی (EMR)

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از ابزارهای سوابق پزشکی الکترونیکی (EMR) برای کشف برنامه های بهبود کیفیت قوی تر و قابل اعتمادتر نسبت به سوابق کاغذی سنتی استفاده می کنند. ابزارهای EMR سوابق پزشکی آنلاین را ذخیره می کنند که پزشکان می توانند برای تشخیص و درمان از آنها استفاده کنند.

علاوه بر این، EMR ها به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد تا بیماران را برای معاینه شناسایی کنند، عملکرد مراقبت را نظارت و بهبود بخشند، داده های بیمار را ردیابی کنند و پیشرفت بیماران را بررسی کنند. امروزه، EMR ها در مراکز مراقبت های بهداشتی برای جمع آوری، سازماندهی، نگهداری و بازیابی سوابق پزشکی بیماران گسترش یافته اند و نیاز به فایل ها و نمودارهای کاغذی را از بین می برند.

پیشرفت تکنولوژی در مراقبت های بهداشتی باعث شده است که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به شکافی در مدیریت سوابق پزشکی پی ببرند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی چالش های رویکردهای سنتی را درک کرده اند و به این رویکردهای پیشرفته که تضمین کننده مراقبت و نتایج بهتر بیمار است روی آورده اند.

استفاده از خدمات عملیات مراقبت های بهداشتی پشت آفیس، EMR و EHR در مراکز مراقبت های بهداشتی آینده مدیریت سوابق پزشکی است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات زندگی طبیعی، سلامت طبیعی، سلامت دهان و مراقبت از پوست، در خبرنامه باشگاه سلامت مورد اعتماد ما مشترک شوید. اگر به دنبال منابع بهداشتی بیشتری هستید، فهرست منابع سلامت مورد اعتماد را بررسی کنید.

نوشته شده توسط:

آنیتا گینزبورگ یک نویسنده مستقل از دنور، کلو است. او در دانشگاه ایالتی کلرادو تحصیل کرده است و اکنون مقالاتی در مورد سلامت، تجارت، خانواده و امور مالی می نویسد. او که مادر دو فرزند است، هر زمان که نمی نویسد از سفر با خانواده اش لذت می برد. می توانید او را در توییتر @anitaginsburg دنبال کنید.

بازبینی شده بوسیله:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه زیادی به همه چیزهای طبیعی دارد و مطالعه زندگی در مورد طبیعت را به عنوان مرتبط با سلامتی و رفاه انجام داده است. Ray پیشگامی شد که محصولاتی را به بازار عرضه کرد که فوق‌العاده مؤثر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنی‌های مضر هستند. به همین دلیل ری شکل گرفت محصولات بهداشتی قابل اعتماد، شرکتی که می توانید برای محصولات تمیز، موثر و سالم به آن اعتماد کنید. ری یک باغبان ارگانیک است، عاشق ماهیگیری، پیاده روی و آموزش و راهنمایی مردم برای راه اندازی مشاغل جدید است. می‌توانید کتاب «چگونه بر اساس کلام خدا در کسب‌وکار موفق شویم» را به صورت رایگان در این آدرس دریافت کنید. www.rayspotts.com.