اهمیت مراقبت از خود هنگام شروع یک استارتاپ – محصولات بهداشتی مورد اعتماد


نوشته سوزی ویلسون / بررسی شده توسط ری اسپاتز

هنگامی که یک کسب و کار را باز می کنید یا هر کاری جانبی را شروع می کنید، تمرکز خود را روی آن معطوف می کنید. گاهی اوقات آنقدر درگیر می شوید که فراموش می کنید مراقب خود باشید. با این حال، مراقبت از خود همیشه باید در اولویت قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که بهترین عملکرد خود را دارید.

راه هایی برای صرفه جویی در زمان و آسان تر کردن زندگی بیابید

راه هایی را بیابید که مدیریت حرفه فریلنسینگ خود را ساده تر و وقت گیرتر کنید. سپس، احساس آرامش بیشتری خواهید کرد و زمان بیشتری برای مراقبت از سلامت و تندرستی خود خواهید داشت.

یکی از راه‌های ساده‌سازی فریلنسری، تشکیل یک LLC است. در نهایت، شما کاغذبازی کمتری خواهید داشت و به طور کلی وظایف اداری کمتری خواهید داشت. همچنین به لطف محافظت از دارایی های شخصی که با راه اندازی یک LLC همراه است، از سردردهای احتمالی در آینده نجات خواهید یافت.

ایجاد یک شماره شناسایی کارفرما (EIN) بخش مهم دیگری از مالکیت کسب و کار است. این شماره مشابه شماره تامین اجتماعی برای کسب و کار شما است. IRS از آن برای پیگیری مالیات بر درآمد و حقوق و دستمزد برای تجارت شما استفاده می کند. وقتی EIN دارید، ثبت مالیات های ایالتی یا فدرال شما را آسان تر می کند.

درست بخور

برای بهینه سازی سلامت خود به مواد مغذی مختلفی در سطوح مختلف نیاز دارید. به عنوان مثال، ویتامین D از سیستم ایمنی پشتیبانی می کند، در حالی که آهن به بدن کمک می کند تا انرژی مورد نیاز خود را تامین کند. برای بسیاری، مواد غذایی فرآوری شده انرژی را کاهش می دهند، باعث نوسانات خلقی می شوند و بر سلامت کلی تأثیر منفی می گذارند.

با اختصاص دادن زمان هر روز به خوردن درست و دریافت ویتامین ها و مواد معدنی کافی، انرژی بیشتری خواهید داشت و کمتر احساس خستگی خواهید کرد.

به طور منظم تمرین کن

یک برنامه ورزشی منظم می تواند بر سلامتی شما تأثیر زیادی بگذارد. ورزش نه تنها به حفظ وزن سالم کمک می کند بلکه به تنظیم خلق و خوی شما نیز کمک می کند. به طور خاص، هنگامی که ورزش می کنید، بدن شما مواد شیمیایی احساس خوبی به نام اندورفین ترشح می کند که به کاهش درد و استرس کمک می کند.

به اندازه کافی خوابیدن

ممکن است متوجه شوید که می‌خواهید تا ساعات اولیه صبح کار کنید تا همه چیزهایی را که برای اتمام آن نیاز دارید انجام دهید، اما مهم است که متوجه شوید کار آخر شب نتیجه معکوس دارد. بدن شما برای عملکرد صحیح به خواب نیاز دارد.

کمبود خواب توانایی مغز شما را برای عملکرد موثر مهار می کند. علاوه بر این، زمانی که به طور منظم به اندازه کافی نمی خوابید، خود را در معرض خطر برخی از بیماری ها، مانند دیابت، بیماری قلبی و فشار خون بالا قرار می دهید.

هر روز برای خودتان وقت بگذارید

سعی کنید هر روز حداقل 20 دقیقه را برای خود اختصاص دهید، چه به معنای دوش آب گرم، خواندن کتاب، مدیتیشن، تنفس عمیق و غیره باشد. برای کار با دیدگاهی تازه

به‌علاوه، این «زمان من» به شما فرصتی می‌دهد تا از بودن در اطراف افراد دیگر از فشار خارج شوید و به شما کمک می‌کند روی مسائلی تمرکز کنید که بیشتر به توجه شما نیاز دارند.

بسته به اینکه چگونه زمان استراحت خود را بگذرانید، ممکن است ذهن خود را تحریک کنید، درد را کاهش دهید، یا حتی عملکرد ایمنی خود را بهبود بخشید، که همه اینها مستقیماً به سلامت شما کمک می کند و به شما کمک می کند تا در محل کار بهتر عمل کنید.

اگر تصمیم می‌گیرید زمان زیادی را در خانه بگذرانید، فضایی ایجاد کنید که با تمیز کردن، تمیز کردن، تمیز کردن، و افزودن برخی از گیاهان داخلی، آرامش و تمرکز را افزایش دهد.

خودمراقبتی را بخشی از برنامه راه اندازی خود قرار دهید

مراقبت از خود باید بخشی از روال شما باشد، به خصوص زمانی که کسب و کار خود را توسعه می دهید. ساده کردن جنبه مدیریتی کسب و کار شما نیز ممکن است کمک کند.

مشترک ما شوید باشگاه سلامت مورد اعتماد خبرنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات طبیعی زندگی، سلامت طبیعی، بهداشت دهان، مراقبت از پوست، مراقبت از بدن و مراقبت از پا. اگر به دنبال منابع بهداشتی بیشتری هستید، این را بررسی کنید فهرست منابع سلامت قابل اعتماد.

نوشته شده توسط:

سوزی ویلسون یک طراح داخلی با بیش از 20 سال تجربه است. چیزی که به عنوان یک سرگرمی (و اغلب، لطف به دوستان) شروع شد، به اشتیاق برای ایجاد فضاهای آرامش بخش در خانه هایی با هر اندازه و سبکی تبدیل شد. در حالی که هدف او همیشه شامل زیبا جلوه دادن خانه‌ها است، تمرکز واقعی او بر این است که آن‌ها را به محیط‌هایی آرام و بدون استرس تبدیل کند که آرامش را به همه کسانی که وارد می‌شوند القا می‌کند.

بازبینی شده بوسیله:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه زیادی به همه چیزهای طبیعی دارد و مطالعه زندگی در مورد طبیعت را به عنوان مرتبط با سلامتی و رفاه انجام داده است. Ray پیشگامی شد که محصولاتی را به بازار عرضه کرد که فوق‌العاده مؤثر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنی‌های مضر هستند. به همین دلیل ری شکل گرفت محصولات بهداشتی قابل اعتماد، شرکتی که می توانید برای محصولات تمیز، موثر و سالم به آن اعتماد کنید. ری یک باغبان ارگانیک است، عاشق ماهیگیری، پیاده روی و آموزش و راهنمایی مردم برای راه اندازی مشاغل جدید است. می‌توانید کتاب «چگونه بر اساس کلام خدا در کسب‌وکار موفق شویم» را به صورت رایگان در این آدرس دریافت کنید. www.rayspotts.com.

عکس توسط تاتیانا سیریکوا از جانب پیکسل ها