روزنامه‌نگار مینه‌سوتا از شکایت‌هایی که کلینیک مایو علیه بیماران ارائه کرده بود، فاش می‌کند


مولی کار

در ماه ژوئیه، US News and World Report کلینیک مایو در روچستر، مین. را به عنوان بهترین بیمارستان کشور برای هفتمین سال متوالی رتبه بندی کرد.

نگاه دقیق تر به چگونگی US News بیمارستان ها را ارزیابی کرد، خبرنگاران در روزنامه روچستر، Post Bulletin، متوجه شدند که در موضوع عدالت سلامت، کلینیک مایو به طور قابل توجهی پایین تر از سایر بیمارستان ها قرار دارد. سردبیران US News مراقبت های خیریه را اینگونه تعریف کردند: “چقدر هزینه های بیمارستانی برای مراقبت رایگان و با تخفیف برای بیماران بدون بیمه با نسبت افراد بیمه نشده در جامعه اطراف همخوانی دارد.”

از سپتامبر، کار قلعه مولی، یک روزنامه نگار محقق برنده جایزه (@mollycastlework)، برای پست بولتن، حداقل شش مقاله در مورد کلینیک مایو و مراقبت های خیریه منتشر کرده است.

پس از انتشار پست بولتن، کیت الیسون، دادستان کل مینه‌سوتا، گفت که کارکنان دفتر او در مورد شیوه‌های تهاجمی صورت‌حساب و جمع‌آوری مایو تحقیق خواهند کرد. و قانونگذار ایالتی کار را برای کمک مالی بیمارستان آغاز کرده است امسال برای بیماران بیشتری قابل دسترسی است.

برای این “چگونه این کار را انجام دادم” Work تلاش های خود و نتایجی که تا به امروز دیده است را توضیح می دهد. این گفتگو برای وضوح و اختصار ویرایش شده است.

پس از خواندن سوابق دادگاه مبنی بر اینکه کلینیک مایو از بیماران شکایت کرده است و مصاحبه با یکی از این بیماران، سردبیر شما را تشویق کرد که داستان را دنبال کنید. بعد چه اتفاقی افتاد؟

بعد از اولین تماس، می‌خواستم با بیماران مایو بیشتری مصاحبه کنم تا ببینم آیا این لباس‌ها بخشی از یک الگو هستند یا خیر. سوابق دادگاه نشان می دهد که مایو در سال گذشته از بیش از 100 بیمار به دلیل صورت حساب های پرداخت نشده شکایت کرده است. با هر یک از کسانی که شماره تلفنی در پرونده های دادخواستی درج شده بود تماس گرفتم. من مجبور شدم دو سه بار با اکثر آنها تماس بگیرم زیرا پیام های صوتی و شماره های اشتباه زیادی دریافت کردم. اما برخی حاضر بودند صحبت کنند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

با وجود ماهیت حساس شکایت به دلیل ناتوانی در پرداخت قبوض پزشکی، چندین بیمار بیش از یک ساعت با من صحبت کردند. یکی از سخت ترین گفتگوها با مادری بود که دخترش فوت کرده بود و بعداً توسط کلینیک مایو به دلیل بدهی پزشکی پرداخت نشده اش شکایت کرد.

من اطلاعاتی در مورد میانگین مبلغ شکایت و تنوع دعاوی ثبت شده داشتم. از اکتبر 2021 تا اکتبر 2022، کل مبلغی که مایو به دنبال بازیابی آن بود در مجموع 0.01٪ از درآمد سالانه آن بود.

در کمتر از دو ماه، با 20 بیمار مصاحبه کردم. سپس، شروع به تماس با کارشناسانی کردم که می توانستند زمینه را فراهم کنند. البته با کلینیک مایو هم تماس گرفتم.

چه راهکارهایی را برای خبرنگارانی که کارهای مشابه انجام می دهند پیشنهاد می کنید؟

اول، من استفاده از سوابق عمومی را توصیه می کنم. سوابق دادگاه مینه سوتا به من این امکان را می داد که انواع داده ها را به راحتی جمع آوری کنم. دوم، شخصیت‌های اصلی داستان را انتخاب کنید که به یاد ماندنی هستند و به شما اجازه می‌دهند الگوهایی را در مصاحبه‌هایتان ببینید. در صورت امکان، از داده ها برای پشتیبانی از روایت استفاده کنید.

سوم، یاد گرفتم که از پرسیدن سوالات دشوار نترسم. در ابتدا، از تماس تلفنی با بیماران عصبی بودم، زیرا به اشتباه تصور می کردم که آنها نمی خواهند جزئیات شخصی را به اشتراک بگذارند. این بیماران می خواستند داستان های خود را به اشتراک بگذارند و من را با عمق مکالمات ما شگفت زده کردند.

آیا توصیه ای به خبرنگارانی که در مورد بیمارستان های معتبری مانند کلینیک مایو تحقیق می کنند دارید؟

نترسید. وظیفه ما این است که قدرتمندان را پاسخگو کنیم. به عنوان یک ساکن روچستر، من از کارهای باورنکردنی مایو کلینیک هر روز برای بیماران خود و دلایل متعددی که Mayo برای هفت سال متوالی بهترین رتبه بیمارستان را کسب کرده است، در شگفتم. در عین حال، مهم است که نشان دهیم جایی برای پیشرفت وجود دارد.

همچنین به شما کمک می کند تا حد امکان در گزارش خود جزئیات محور باشید و در صورت امکان، زمینه را فراهم کنید. به عنوان مثال، دریابید که آیا موسسه تنها نهادی است که اقدام به جمع آوری تهاجمی می کند و آیا بیمارستان بدتر یا بهتر از سایرین است. آیا می توانید آنها را به طور منصفانه با همسالان خود مقایسه کنید؟ هنگام پاسخ دادن به این سؤالات، در صورت امکان از داده ها استفاده کنید.

و البته، از یک همکار و ویراستار بخواهید کار شما را بررسی کند. قبل از انتشار، سردبیر من و وکیل داخلی ما مقالات من را بررسی کردند.

چرا با دادستان کل ایالت الیسون تماس گرفتید و او چگونه پاسخ داد؟

پس از انتشار اولین داستان، منبعی توصیه کرد که آن را با دفتر الیسون به اشتراک بگذارم. وقتی این کار را انجام دادم، پرسیدم که دادستانی کل در مورد کمک های مالی و صورت حساب بیمارستان چه خواهد کرد. الیسون گفت: «ما در حال فکر کردن به راه‌هایی برای انجام کارهای بیشتر برای برجسته کردن وجود مراقبت‌های خیریه هستیم.»

واکنش خوانندگان و مایو پس از انتشار داستان های شما چگونه بود؟

اغلب، خوانندگان واکنش مثبت نشان داده اند. معمولاً بعد از یک داستان بزرگ از چند خواننده می شنوم، اما این بار ده ها نفر به سراغشان آمدند. شیوه‌های صورت‌حساب بیمارستان یک موضوع شخصی است که از آن زمان منطقی است از هر 10 بزرگسال آمریکایی چهار نفر بدهی پزشکی دارند

همچنین، این پوشش در دو مقاله منتشر شده توسط موسسه Lown، “صورت حساب های پزشکی می تواند فلج کننده باشد. مراقبت های خیریه مایو کلینیک؟ مسلماً کمبود دارد“، و “چگونه برخی از بیمارستان ها موانعی را برای کمک های مالی ایجاد می کنند“، و در آن گنجانده شد خبرنامه هفتگی موضوعات محلی از جانب خبرنگاران و سردبیران تحقیقی.

یکی از جالب‌ترین اتفاقات این بود که یکی از پزشکان کلینیک مایو از طریق توییتر با من تماس گرفت و گفت که گزارش‌های من را دنبال کرده و یک گروه کاری در داخل مایو برای رسیدگی به این مشکل تشکیل داده است. همچنین، اخیراً یک منبع به من گفت که مایو سیاست‌های خود را برای دوره‌ای که می‌توانست برای کمک مالی واجد شرایط باشد، تجدید نظر کرده و بیش از 700 دلار به او بازپرداخت کرده است.

خواندن اضافی