رهبر NIH تأثیر نامتناسب کووید طولانی مدت بر بزرگسالان سیاه پوست و اسپانیایی تبار را برجسته می کند


گری گیبونز، دکتر

به گفته گری گیبونز، MD، رئیس مؤسسه ملی قلب، ریه و خون موسسه ملی سلامت، تأثیر نامتناسب و بلندمدت COVID-19 بر آمریکایی‌های جوامع نژادی و قومی مختلف همچنان تحت پوشش قرار دارد.

گیبونز یکی از چندین رهبر NIH است که بر آن نظارت دارد ابتکار NIH RECOVER – یک پروژه تحقیقاتی 1.15 میلیارد دلاری فدرال که هدف آن ارائه درک بهتر از افرادی است که در معرض خطر ابتلای طولانی مدت به کووید هستند، چرا رخ می دهد و چگونه باید آن را درمان کرد. (تعریف آنچه که کووید طولانی مدت را تشکیل می دهد هنوز در حال تکامل است، اما به طور کلی، بیماران آن را به عنوان داشتن علائم طولانی مدت، مانند مه مغزی و خستگی، توصیف می کنند که ماه ها، حتی سال ها پس از عفونت اولیه از SARS-CoV-2، ویروسی که باعث ایجاد آن می شود، ادامه دارد. بیماری COVID-19.)

«اگر بگویم تحت پوشش است، این یک قضاوت ارزشی نیست، اما فکر می‌کنم [long COVID and health inequities] گیبونز، که در یک کنفرانس صحبت می کرد، گفت: منطقه ای است که ما به اکتشاف عمیق تری نیاز داریم وبینار AHCJ در برنامه RECOVER NIH در 10 فوریه.

او افزود: «درک تفاوت‌های بهداشتی و به‌ویژه عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت … و تلاقی ویروس… که ممکن است نقش داشته باشد» در طولانی مدت کووید، هدف کلیدی ابتکار RECOVER است.

طبق گفته‌ها، تا ژانویه 2023، بیش از یک سوم بزرگسالان سیاه‌پوست و اسپانیایی‌تباری که مدت طولانی مبتلا به کووید بودند، علائم شدید مداومی را نیز گزارش کردند که عملکرد روزانه را محدود می‌کرد، درصدی بالاتر از آمریکایی‌های سفیدپوست که گزارش داده‌اند طولانی‌مدت مبتلا به کووید هستند. گزارش ABC در بررسی نبض خانوارهای اداره سرشماری ایالات متحده در ژانویه.

یکی از این بزرگسالان Chimere Smith، معلم سابق بالتیمور است که از زمان ابتلا به COVID-19 در مارس 2020، خستگی و مه دائمی داشته است. ABC برجسته شده است داستان اسمیت، توضیح می دهد که چگونه علائم او توسط پزشکان بیش از یک سال قبل از تشخیص طولانی مدت کووید در سال 2021 رد شد.

گیبونز به اعضای AHCJ گفت که محققان برنامه NIH RECOVER به سرعت بر روی مطالعاتی برای رسیدگی به علائم بی‌شمار و پیچیده کووید طولانی کار می‌کنند. او گفت از زمانی که ثبت نام در مطالعات RECOVER به طور رسمی در اواسط سال 2021 آغاز شد، محققان RECOVER تقریبا 15000 نفر را در مطالعات کوهورت بزرگسالان در سراسر کشور ثبت نام کرده اند.

15000 نفر در 15 ماه… من در واقع معتقدم که ممکن است یک رکورد سرعت جدید برای مطالعه NIH در مورد این تنوع و پیچیدگی باشد.

در سال آینده، رهبران مؤسسه ملی بهداشت انتظار دارند بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده از مطالعات کوهورت، بینش‌های بیشتری در مورد کووید طولانی مدت ارائه کنند. و تجزیه و تحلیل از صدها هزار پرونده الکترونیکی سلامت RECOVER همچنین قصد دارد آزمایش‌های بالینی را برای ارزیابی درمان‌های بالقوه در این کشور راه‌اندازی کند مناطق کلیدی: اختلال در تنظیم ایمنی، اختلال عملکرد شناختی، اختلال عملکرد اتونوم، اختلالات خواب، و اختلال عملکرد قلبی ریوی (که می تواند باعث خستگی و مشکل در ورزش شود).

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره RECOVER، تماشا کنید وبینار و بررسی کنید اسلایدهای گیبون.

و برای منابع پوشش، AHCJ’s را ببینید برگه نوک کووید طولانی و فهرست طولانی منابع COVID خلق شده توسط ارسال اطلاعات COVID-19 بتسی لادیژتس ویراستار و فیونا لوونشتاین نویسنده مستقل. در نهایت، به ما بپیوندید کنفرانس سالانه در سنت لوئیس، جایی که در 11 مارس یک پانل در مورد کووید طولانی برگزار می شود که توسط رایان پریور، نویسنده “The Long Haul” مدیریت می شود.