انجمن روزنامه نگاران مراقبت های بهداشتی رابطه خود را با دانشکده روزنامه نگاری دانشگاه میسوری پایان می دهد


انجمن روزنامه‌نگاران مراقبت‌های بهداشتی (AHCJ) و سازمان خواهرش، مرکز تعالی روزنامه‌نگاری مراقبت‌های بهداشتی، امروز اعلام کردند که از اول ژوئن به ارتباط خود با دانشکده روزنامه‌نگاری دانشگاه میسوری (MU) پایان خواهند داد.

این تصمیم پس از بررسی دقیق عملیات AHCJ، بودجه و تغییرات در نحوه کار کارکنان در نتیجه همه‌گیری COVID-19 گرفته شده است.

فلیس فریر، رئیس هیئت مدیره AHCJ گفت: “ما از سالها همکاری با MU سپاسگزاریم.” ما توانسته‌ایم در این مدت هزاران روزنامه‌نگار را آموزش دهیم. با این حال، همانطور که جهان به تکامل خود ادامه می دهد، ما معتقدیم که این به نفع ماست که این تغییر را ایجاد کنیم، که به AHCJ اجازه می دهد استعدادها را حفظ کند، مسئولانه دلارهای ما را مدیریت کند و به اعضای خود بهتر خدمت کند.

AHCJ از سال 2005 در این مدرسه مستقر شده است. دانشگاه فضای اداری، منابع انسانی و خدمات حقوق و دستمزد را ارائه می کند. پیش از این، AHCJ در دانشگاه مینه سوتا مستقر بود.

بر اساس ترتیبات جدید، تمام کارکنان AHCJ – که در چهار ایالت زندگی می کنند – از راه دور با مزایای گسترده کار خواهند کرد و کارکنان حضوری چند بار در سال عقب نشینی خواهند کرد. رویدادهای AHCJ، از جمله کنفرانس ملی سالانه سازمان، همچنان در مکان‌های مختلف برگزار می‌شود و کارکنان در صورت نیاز به سفر خود برای اجرای این رویدادها ادامه خواهند داد.

###

درباره انجمن خبرنگاران بهداشت و درمان

انجمن خبرنگاران مراقبت سلامت یک سازمان مستقل و غیرانتفاعی است که به ارتقای درک عمومی از مسائل مراقبت های بهداشتی اختصاص دارد. ماموریت آن بهبود کیفیت، دقت و دیده شدن گزارش، نگارش و ویرایش مراقبت های بهداشتی است. بیش از 1500 عضو AHCJ وجود دارد.

مرکز تعالی روزنامه نگاری مراقبت های بهداشتی یک 501(c)(3) برای AHCJ است. هدف این مرکز این است که اطمینان حاصل شود که روزنامه نگاران برای پوشش رویدادهای خبری، روندها و موضوعات در همه جنبه های روزنامه نگاری مراقبت های بهداشتی، از جمله تجارت مراقبت های بهداشتی، سیاست های عمومی، تحقیقات پزشکی، عملکرد پزشکی، مسائل مربوط به سلامت مصرف کننده، عمومی آموزش دیده اند. سلامت، قانون سلامت و اخلاق.