آنچه روزنامه نگاران باید در مورد یک گروه حمایت از بیماران با مشخصات بالا بدانند


آرم بیماران برای ایمنی بیمار ایالات متحده

بیماران برای ایمنی بیمار ایالات متحده. تصویر از PFPS US

یک گروه جدید حامی بیمار به شدت سیاستگذاران در واشنگتن را تحت فشار قرار داده است تا بر ایمنی بیمار تمرکز کنند.

این گروه، Patients For Patient Safety US (PFPS US)، در ژوئن 2021 توسط 10 حامی باتجربه تأسیس شد که می‌گویند دولت و صنعت توپ را از تلاش‌ها برای ایمن‌تر کردن مراقبت‌ها رها کرده‌اند.

مارتین هتلی، یکی از بنیان‌گذاران، تهدیدهایی مانند همه‌گیری، نابرابری‌های بهداشتی و بحران مواد افیونی «نباید با ایمنی در دستور کار فدرال سلامت رقابت کند». به مخاطبان در Health Journalism 2023 گفت.

Patients for Patient Safety ایالات متحده نامی مانند اتحادیه مصرف کنندگان (در حال حاضر Consumer Reports) نیست، که پروژه بیماران ایمن را از سال 2003 تا 2018 اجرا کرد. این تلاش اصلاحات متمرکز بر گزارش عمومی و پاسخگویی ارائه دهندگان را ارتقا داد. اقدامات شاخص در قانون مراقبت مقرون به صرفه 2010.

تفاوت دیگر این است که PFPS US می‌گوید به طور انتخابی از روابط با گروه‌های ارائه‌دهنده استقبال می‌کند، در حالی که پروژه بیمار ایمن از مشارکت در صنعت اجتناب می‌کند.

باید دید که آیا کار PFPS ایالات متحده به پیروزی های پایدار در سیاست دست خواهد یافت، اما با دولت بایدن تهاجم کرده و جنبش ایمنی بیمار را تقویت کرده است. به نظر می رسد در حال کاهش است.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد گروه بدانید.

شکل گیری و فلسفه

یکی از بنیانگذاران، سو شریدان، گفت که از ذکر ناچیز ایمنی بیمار در پیش نویس طرح استراتژیک برای انجمن ملی کیفیت، یک سازمان بزرگ عضویت غیرانتفاعی که حمایت از بیمار را ترویج می کند. او گفت که با “جنگجویان مادام العمر” در ایمنی بیمار که در جاهای دیگر متوجه نقص های مشابه شده بودند، تماس گرفت.

آنها شعبه ای از سازمان بهداشت جهانی را تشکیل دادند برنامه بیماران برای ایمنی بیمارهتلی و شریدان به توسعه آن کمک کرده بودند. هدف این برنامه آوردن صدای بیماران به سیاست گذاری ملی و ترویج همکاری میان فعالان کشورهای مختلف است.

شریدان گفت WHO برنامه اقدام جهانی ایمنی بیمار خواستار نقش گسترده بیماران و خانواده ها به عنوان نگهبان همراه با “مشارکت فعال” توسط دولت، که خود ایالات متحده برنامه اقدام ملی نمی کند.

تامین مالی و تضاد منافع

من لیستی از مشارکت کنندگان را در وب سایت PFPS US پیدا نکردم، بنابراین از هتلی و شریدان خواستم اطلاعاتی در مورد خط مشی های آن ارائه دهند.

آنها گفتند که همه بنیانگذاران برای راه اندازی گروه کمک مالی کردند. به گفته LinkedIn، برخی از بنیانگذاران با سازمان های ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به عنوان مشاور یا کارمند روابط دارند.

PFPS US نیز از آن پول می پذیرد سازمان های همکار شریدان گفت و حامیان فردی. (شریدان گفت که این گروه از بنیاد گوردون و بتی مور برای ایجاد یک مجموعه وبینار کمک مالی گرفته است. بنیاد مور همچنین یک سرمایه گذار AHCJ است.)

شریدان گفت که دستور کار PFPS ایالات متحده “تولید شده توسط بیمار” است، و افزود که سازمان های شریک آن باید از ماموریت آن و در مورد نهادهای خصوصی، برنامه اقدام ایمنی بیمار WHO حمایت کنند.

با این حال، برخی از حامیان مالی آن می‌توانستند منافعی داشته باشند که در آن سیاست‌ها و نحوه تدوین و اجرای آن‌ها دنبال می‌شوند. شرکای PFPS US شامل موسسه MedStar است که به MedStar Health، یک سیستم بیمارستانی مستقر در مریلند وابسته است. بنیاد جنبش ایمنی بیمار که توسط غول فناوری پزشکی جو کیانی تاسیس شد. و آکادمی اطفال آمریکا که نماینده پزشکان اطفال است.

شیوه‌های PFPS ایالات متحده در تضاد با پادمان‌های سختگیرانه تضاد منافع پروژه بیمار ایمن است. لیزا مک گیفرت، مدیر سابق آن، گفت که از پزشکان یا سازمان های بیمارستانی کمک های مالی – یا حتی پول ناهار – را نپذیرید. مک گیفرت اکنون رئیس یک گروه حمایتی دیگر به نام «شبکه اقدام ایمنی بیمار» است که به گفته او پول نقد صنعت را نمی گیرد.

روزنامه‌نگارانی که قصد دارند PFPS US را در یک مطلب بگنجانند، باید در مورد هر گونه روابط مالی که ممکن است تضاد منافع واقعی یا تصور شده را در مورد موضوعی که گزارش می‌کنند، بپرسند.

اولویت های سیاست

یکی از اولین اقدامات گروه این بود که زاویر بسرا وزیر بهداشت و خدمات انسانی وزارت بهداشت ایالات متحده را تحت فشار قرار داد تا ایمنی بیمار را در برنامه استراتژیک آژانس خود قرار دهد. شریدان گفت وقتی پاسخی دریافت نکردند، سه نفر از اعضای گروه سرمقاله منتشر کرد در مجله ایمنی بیمار و مدیریت ریسک.

تاکتیک های فشار ممکن است تأثیر داشته باشد. در نوامبر، Becerra تشکیل جلسه داد اتحاد اقدام ملی برای پیشبرد ایمنی بیمار، یک همکاری عمومی-خصوصی بین مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) و سیستم‌های بیمارستانی بزرگ. PFPS US نیز برای پیوستن به یک گروه کاری دعوت شد شورای مشاوران علم و فناوری ریاست جمهوری و سخنرانانی را برای بحث در مورد اصلاحات به این مرکز اعزام کردند کنفرانس کیفیت CMS 2023.

در اینجا چند مورد از دستور کار PFPS US آمده است:

  • ساخت برنامه های ارتباطی و حل، مانند CANDOR، استاندارد مراقبت
  • ایجاد یک نهاد فدرال برای هماهنگی ایمنی بیمار.
  • گسترش گزارش عمومی رویدادهای ایمنی.
  • ایجاد یک پورتال ملی برای گزارش حوادث.
  • اضافه کردن سوالات ایمنی بیمار به CMS HCAHPSیک نظرسنجی استاندارد ملی مصرف کننده در مورد مراقبت های بیمارستانی.
  • حذف کردن قراردادهای محرمانه در تسویه بدهی

شریدان گفت که این گروه همچنین اجرای قوانین موجود را برای پاسخگو کردن سازمان های ارائه دهنده تایید می کند. در ماه مه 2022 آن به دفتر HHS بازرس کل دادخواست داد برای بررسی اینکه آیا مرکز پزشکی واندربیلت در پنهان کردن مرگ یک بیمار به دلیل اشتباه دارویی مرتکب کلاهبرداری از مدیکر شده است یا خیر، و اینکه آیا CMS و بخش بهداشت تنسی به درستی واکنش نشان دادند.

اطلاعات تماس

خبرنگاران می توانند با Sue Sheridan، بنیانگذار PFPS ایالات متحده با شماره 208-867-3479 یا تماس بگیرند. ssheridan@pfps.us.