4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان

4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و تناسب اندام یک هدف مهم برای بسیاری از ما است. اگر به تازگی سفر تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر به تازگی ورزش را شروع کرده اید ، ممکن است نخواهید با یک تمرین شدید شروع کنید. برای افزایش استقامت و قدرت بدن ، باید بدن و قلب خود را آرام کنید. می توانید با ورزش های سبک که شامل کاردیو و حرکت بدن است شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، سرعت دویدن ، لگد زدن ، پریدن و … ضربان قلب شما را افزایش داده و تسریع می کند. همچنین می توانید حرکات کششی سبک و یوگا انجام دهید تا بدن شما پس از درد کشیده شود. احساس می کنید ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار درد داشته باشید ، اما بعد از مدتی وقتی عضلات شما قوی تر می شوند ، از بین می رود. بعد از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید با افزایش عادت بدن ، شدت آن را افزایش دهید.

رژیم متعادل بخورید

هنگام کاهش وزن و تناسب اندام مهمترین نکته ای که باید رعایت شود رعایت رژیم متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت ، شما بیشتر به بدن خود آسیب می رسانید تا مفید. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما احساس انرژی و فعالیت می دهد. میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره. خوردن تمام مواد مغذی همراه با آن نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به رژیم های سریع به شما می دهد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن به آن توجه داشته باشید ، طرز فکر شما است. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند کند است و زمان و تصمیم زیادی می طلبد. شما باید انتظارات خود را تا آنجا که ممکن است واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از ظاهر و احساس بدن خود راضی باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی برای خود ایجاد کنید و وقتی در رسیدن به این اهداف شکست می خورید دلسرد می شوید زیرا صادقانه می گویم که این فرایند می تواند بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتید طول بکشد.

4. مدتی نتایج بدهید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که زمان ، تلاش و اراده زیادی می طلبد. شما باید انگیزه خود را بالا نگه دارید و یک روال معمول را دنبال کنید که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک می کند. همه چیز مربوط به زمان و پشتکار است. نمی توان انتظار داشت که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را ببینید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید ، باید سخت کار کنید و روی زمین بمانید. سخت کوشی و فداکاری در نهایت شما را به آنجا می رساند.

اینجا متوجه شدی! با رعایت این نکات می توانید به راحتی وارد برنامه تناسب اندام خود شوید. به یاد داشته باشید ، این مسابقه با زمان نیست ، بلکه مربوط به پیشرفت شماست. شما باید مراقب مدت زمان تحمل بدن خود باشید. اگر برای داشتن تناسب اندام به انگیزه و برنامه مشخص نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن نزدیکترین سالن بدنسازی ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *