گزارشگر داده شفافیت قیمت بیمارستان لایتون را در کانکتیکات نشان می دهد


مری کاترین وایلدمن

گزارشگر داده AP مری کاترین وایلدمن

بیش از دو سال پس از یک قانون فدرال که همه بیمارستان‌ها را ملزم می‌کرد تا آنچه را که از بیماران دریافت می‌کنند ارسال کنند، رعایت این قانون ضعیف بوده است. مری کاترین وایلدمن (@mkwildeman)، گزارشگر داده برای آسوشیتدپرس، با علم به اینکه بیمارستان‌ها عمدتاً الزامات قانون شفافیت قیمت بیمارستان را که از 1 ژانویه 2021 اجرا می‌شود برآورده نمی‌کنند، ماه‌ها سال گذشته را صرف تعیین میزان عملکرد سیستم‌های بهداشتی کانکتیکات کرد. رعایت قاعده در آن زمان، وایلدمن به عنوان گزارشگر داده برای رسانه هرست کانکتیکات کار می کرد.

گزارش وایلدمن در مورد شفافیت قیمت بیمارستان به دلایل زیادی مهم است، از جمله این چهار دلیل:

  • اولاً، درس‌هایی که او از بررسی وب‌سایت‌های بیمارستان و مصاحبه با مدیران و کارشناسان سیاست‌های سلامت آموخت، برای همه روزنامه‌نگاران مراقبت‌های بهداشتی مفید است.
  • دوم، مقاله‌های او در مورد قیمت‌های بیمارستانی دارای چنان زاویه توانمندسازی مصرف‌کننده هستند که حداقل تا حدی منجر به قانون جدید ایالتی برای محدود کردن افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی شد.
  • سوم، گزارش او سال گذشته قبل از اینکه محققان و دیگر روزنامه نگاران شروع به کندوکاو در این موضوع مهم کنند، منتشر شد.
  • چهارم، وقتی بیمارستان‌ها مبلغی را که هزینه می‌کنند منتشر می‌کنند، مصرف‌کنندگان باید بتوانند قبل از دریافت مراقبت، قیمت‌ها را در بیمارستان‌ها مقایسه کنند، اما ویلدمن نشان داد که این همیشه درست نیست.

دو قانون فدرال

قانون شفافیت قیمت بیمارستان بخشی از تلاش دو جانبه مراکز فدرال خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) برای در دسترس قرار دادن اطلاعات قیمت مراقبت های بهداشتی در اختیار مصرف کنندگان است. در بخش اول این برنامه، بیمارستان‌ها موظف شدند قیمت‌های خود را از اول ژانویه 2021 ارسال کنند. بخش دوم بر اساس قانون نهایی شفافیت در پوشش، بیمه‌گرهای سلامت را تحت تأثیر قرار می‌دهد که اکثر برنامه‌های سلامت گروه را ملزم می‌کند اطلاعاتی را درباره هزینه‌هایی که مصرف‌کنندگان برای تحت پوشش پرداخت می‌کنند ارسال کنند. خدمات. CMS اجرای بخش دوم را در 1 ژوئیه 2022 آغاز کرد. این قانون برنامه های بهداشتی پدربزرگ را که در 23 مارس 2010، روزی که قانون مراقبت مقرون به صرفه به قانون امضا شد، مستثنی می شود.

در آغاز سال 2023، برنامه های بهداشتی ملزم به ارائه اطلاعات در مورد هزینه های 500 کالا و خدمات مشترک قابل خرید (به معنای غیر فوری) بودند. تا 1 ژانویه 2024، برنامه‌های بهداشتی باید قیمت‌های هر کالا و خدمات تحت پوشش را اعلام کنند.

اکنون زمان آن است که روزنامه نگاران با نحوه رعایت بیمارستان ها آشنا شوند. بر اساس قوانین شفافیت قیمت بیمارستان‌ها، CMS از 6093 بیمارستان کشور می‌خواهد تا اطلاعات قیمتی شفاف و قابل دسترس را به صورت آنلاین در مورد خدمات خود به‌عنوان فایل قابل خواندن ماشینی که همه اقلام و خدمات را نشان می‌دهد و به‌عنوان فهرستی از خدمات قابل خرید در قالبی مناسب برای مصرف‌کننده ارائه کنند.

با این حال، در مقاله اخیر Health Affairs، مقامات CMS گفتند که همه بیمارستان‌ها از این امر پیروی نکرده‌اند، به این معنی که مصرف‌کنندگان همچنان ممکن است گیج شوند زیرا فقط برخی از داده‌های قیمت‌گذاری مفید خواهند بود. وایلدمن همچنین توضیح داد که بعید است نرخ های توافق شده بیمارستان ها همان چیزی باشد که بیماران در صورتحساب های خود می بینند.

وایلدمن گفت: «در عوض، این که یک بیمار چقدر باید بپردازد، بستگی به شرایط خاص خود دارد. هر بیماری که هنوز باید فرانشیز خود را برآورده کند، باید کل مبلغ را بپردازد.

وایلدمن برای اولین مقاله خود در این مجموعه، بر روی هزینه‌ای که یک زن با بیمه درمانی از Anthem (که اکنون Elevance نامیده می‌شود) ممکن است برای سزارین در مرکز پزشکی سنت وینسنت در بریجپورت (10988 دلار) در مقابل هزینه‌ای که همان بیمار می‌پردازد، پرداخت کرد. بیمارستان بریج پورت (کمتر از نیمی از آنچه سنت وینسنت پست کرده است).
او افزود که هر بیمه‌گر سلامتی در مورد قیمت‌های متفاوتی برای اقدامات در هر بیمارستان مذاکره می‌کند.

او نوشت: «اما درک این قیمت‌ها بسیار مهم است زیرا بیماران معمولاً برای حداقل بخشی – و در برخی موارد همه – از آنچه بیمه‌گر موافقت می‌کند به بیمارستان پرداخت می‌کند، درگیر هستند. “میزان نرخ توافقی که یک بیمار باید بپردازد بستگی به جزئیات طرح آنها دارد.”

پیگیری قیمت بیمارستان

او خاطرنشان کرد: چالش روزنامه‌نگاران جمع‌آوری اطلاعات قیمت پراکنده در وب‌سایت‌های بیمارستان‌ها و در قالب‌های مختلف است. او توضیح داد که ردیابی اینکه چگونه قیمت ها از یک موسسه به موسسه دیگر تغییر می کند، آسان نیست، که داده های قیمت گذاری را تا حد زیادی برای بیماران عادی بی فایده می کند.

به عبارت دیگر، پرداختن به این تکلیف به مهارت یک گزارشگر داده نیاز دارد. در ماه مه گذشته، وایلدمن مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم داده و تجزیه و تحلیل از دانشگاه میسوری گرفت.

هنگامی که قانون قیمت بیمارستان در سال 2021 اجرایی شد، وایلدمن چند وب سایت را برای بیمارستان های کانکتیکات بررسی کرد و متوجه شد که اکثر آنها برخی از اطلاعات قیمت را ارسال کرده اند. او گفت: «اما از نظر افشای نرخ‌های مذاکره شده با بیمه‌گران، انطباق با آن بسیار ضعیف بود. با گذشت زمان، به نظر می‌رسید که انطباق آن‌ها به حدی بهبود یافته است که تا آنجایی که من می‌توانم بگویم همه آنها نرخ‌های توافقی را اعلام کرده‌اند.

برای این پروژه، وایلدمن به دنبال جمع‌آوری قیمت‌ها از تمام 31 بیمارستان مراقبت‌های حاد وابسته به هشت سیستم بهداشتی ایالتی بود. با این حال، شکاف ها ممکن است زیرا برخی از بیمارستان های شبکه قیمت های خود را با هم ارسال می کنند، به این معنی که قیمت در یک بیمارستان می تواند در بیمارستان دیگری در همان سیستم یکسان باشد.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های او ترجمه داده‌ها از فرمت‌های مختلف بیمارستان‌ها به اعداد مفید برای مصرف‌کنندگان بود. برای انجام این کار، او فرمولی را با استفاده از کدهای رویه بیمارستانی ایجاد کرد تا به مصرف کنندگان اجازه دهد قیمت ها را مقایسه کنند.

او با اشاره به کدهای اصطلاحات رویه مشترک و سیستم کدگذاری رویه مشترک مراقبت های بهداشتی گفت: «بهتر است از کدهای CPT و HCPCS استفاده کنم. سپس هر کد را با توضیحات انجمن پزشکی آمریکا مطابقت داد.

یکی از مشکلاتی که وایلدمن پیدا کرد این بود که اغلب یک بیمارستان بیش از یک قیمت را برای خدمات مشابه درج می کرد اما هیچ توضیحی ارائه نمی داد. او گفت: «در آن موارد، من یک اتهام متوسط ​​را گزارش کردم.

چالش دیگر ناشی از تلاش برای درک اینکه چرا برخی از بیمارستان‌ها قیمتی را بر اساس کد صورت‌حساب و قیمت دیگری را بر اساس کد روش خاص‌تری فهرست می‌کنند. او گفت: «اگر یک عمل در مناطق مختلف یک بیمارستان انجام شود، این اتفاق را دیدم.

هنگامی که او با چنین مشکلاتی مواجه شد، از کارشناسانی مانند کیت اریکسون، محقق و دانشیار بازار، سیاست عمومی و قانون در دانشکده بازرگانی کوئستروم دانشگاه بوستون، راهنمایی گرفت. او اریکسون و دیگر کارشناسان را در SciLine، یک سرویس غیرانتفاعی و غیرانتفاعی آکادمی آمریکایی برای پیشرفت علم که روزنامه‌نگاران را به دانشمندان متصل می‌کند، پیدا کرد.

Hearst Connecticut Media کار شفاف سازی بیمارستان وایلدمن را در صفحه پروژه ای پست کرده است که شامل پیوندی به داده هایی است که وی در GitHub منتشر کرده است. درک ترنر، تهیه کننده وب و مت روشلو، ویراستار نیز در این پروژه مشارکت داشتند.

منابع اضافی

  • «شفافیت قیمت بیمارستان: پیشرفت و تعهد برای دستیابی به پتانسیل آن»، امور سلامت، 14 فوریه 2023.
  • «آیا سرنخی در مورد هزینه های مراقبت های بهداشتی از قبل می خواهید؟ ابزارهای جدید در آن کار می کنند»، جولی اپلبی برای Kaiser Health News، 3 ژانویه 2023.
  • «قوانین شفافیت قیمت بیمارستان و بیمه‌گر اکنون در حال اجرا هستند، اما رعایت آن هنوز دور از دسترس است»، امور سلامت، 12 سپتامبر 2022.
  • هزینه های مراقبت های بیمارستانی در CT بسیار متفاوت است. داده‌های محرمانه را کاوش کنید، مری کاترین وایلدمن، CT Post، 28 آوریل 2022.
  • وایلدمن، سی تی پست، 2 مه 2022، “5 چیز در مورد قیمت بیمارستان سی تی از بررسی ما در مورد داده های محرمانه”.
  • وایلدمن، سی تی پست، 8 مه 2022، “قانون جدید CT با هدف محدود کردن افزایش قیمت مراقبت های بهداشتی است.”