پخش اینترنتی برای توضیح اینکه چرا مراقبت های پیشگیرانه رایگان تحت ACA در خطر است


یکی از مهم ترین الزامات قانون مراقبت مقرون به صرفه این است که همه آمریکایی ها خدمات پیشگیرانه رایگان دریافت کنند. این ماده در سیستم مراقبت بهداشتی که به طور منظم برای بسیاری از خدمات معمولی که برای شناسایی و پیشگیری از مشکلات بالقوه مهم سلامتی طراحی شده اند، مبالغ گزافی را به بیماران صورتحساب می دهد، قابل توجه است.

با این حال، طبق تصمیم ماه گذشته قاضی رید اوکانر در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی تگزاس در فورت ورث، این ماده در خطر است. در مورد، Braidwood Management Inc. v Xavier Becerraاوکانر در 30 مارس حکم داد که مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه بدون هزینه خلاف قانون اساسی است.

«پیامدهای بالینی این حکم واقعی است، و من فکر می کنم که آنها دست کم گرفته می شوند…» A. Mark Fendrick، MD، گفت: 26 آوریل در طول نمایش رادیویی WBUR’s On Point در NPR. اگر این حکم پابرجا بماند، او پیش‌بینی کرد که سلامت آمریکایی‌ها فقط به این دلیل است که همه بیماران باید از جیب خود برای خدمات پیشگیرانه بپردازند. او گفت: «و، من معتقدم که نابرابری در ارائه مراقبت‌های بهداشتی که ما برای بهبود آن سخت می‌جنگیم، در واقع بدتر خواهد شد».

در 10 می، فندریک مهمان ما برای پخش اینترنتی خواهد بود در مورد تأثیرات احتمالی حکم فندریک به عنوان یک متخصص داخلی از بیمارانش می خواهد که خدمات پیشگیرانه مانند معاینات غربالگری را که او تجویز می کند، دریافت کنند. فندریک به عنوان استاد سیاست های بهداشتی در دانشگاه میشیگان از همه بیماران می خواهد که کولونوسکوپی، سی تی اسکن و ام آر آی و غربالگری سرطان را که پزشک تجویز می کند، انجام دهند.

فردریک به عنوان مدیر اجرایی دانشگاه به ما خواهد پیوست مرکز طراحی بیمه مبتنی بر ارزش، که بر اساس اصل کاهش یا حذف موانع مالی برای خدمات ضروری و با ارزش بالینی ساخته شده است.

این پخش اینترنتی به دلایل زیر مهم است:

  1. همانطور که مگانا چاکرابارتی، مجری برنامه On Point اشاره کرد، در صورتی که حکم صادر شود، حداقل 150 میلیون آمریکایی ممکن است دسترسی به خدمات رایگان مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه را از دست بدهند.
  2. فندریک می گوید که اغلب اوقات، بیماران نمی توانند خدماتی را که پزشکان برای آنها تجویز می کنند و کارشناسان بهداشت توصیه می کنند، بپردازند.
  3. وزارت دادگستری فدرال نسبت به حکم اوکانر به دادگاه تجدیدنظر ناحیه پنجم در نیواورلئان درخواست تجدید نظر کرد و شرایطی را که بیماران می توانند خدمات پیشگیرانه رایگان دریافت کنند، پیچیده می کند.

در این مورد، چاکرابارتی از نیکلاس باگلی، استاد حقوق در دانشگاه میشیگان که به طور گسترده در مورد ACA نوشته است، پرسید که آیا مراقبت های پیشگیرانه رایگان همچنان در دسترس است؟ او پاسخ داد: “این کمی پیچیده است.” “پاسخ کوتاه بله است. پاسخ طولانی تر این است که ما مطمئن نیستیم برای چه مدت.

در حال حاضر، حکم اوکانر در سراسر کشور اجرا می شود، به این معنی که بیمه های سلامت و کارفرمایان می توانند در نظر بگیرند که آیا کارگران، خانواده ها و اعضای طرح سلامت از جیب خود برای مراقبت های پیشگیرانه پرداخت کنند یا خیر. بگلی افزود: “من فکر می کنم حداقل این احساس وجود دارد که شاید آنها بخواهند منتظر بمانند و ببینند که پرونده چگونه خواهد شد.” برای اطلاعات بیشتر، این مقاله بهداشت و درمان را از باگلی و فندریک ببینید، «یک قاضی تگزاس دستور خدمات پیشگیرانه را باطل کرد. بعد چه اتفاقی می افتد؟”

پرداخت هزینه های بیماران برای خدمات بهداشتی پیشگیرانه می تواند به این معنی باشد که بسیاری از آمریکایی ها توصیه های پزشکان خود را نادیده می گیرند. بر اساس این گزارش، سال گذشته، KFF گزارش داد که حدود نیمی از بزرگسالان ایالات متحده در تامین هزینه های مراقبت های بهداشتی مشکل داشتند، و بر اساس این گزارش، چهار نفر از هر 10 نفر در 12 ماه گذشته به دلیل هزینه، مراقبت های پزشکی را به تاخیر انداخته یا بدون مراقبت های پزشکی رفتند. “آمریکایی ها با هزینه های مراقبت های بهداشتی به چالش می کشند.”

قبل از حکم اوکانر، Morning Consult گزارش داد حدود 40 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده در یک نظرسنجی گفتند که تمایلی به پرداخت 11 مورد از 12 خدمات پیشگیرانه مورد نیاز طبق ACA ندارند و حداقل نیمی از آنها برای خدمات پیشگیرانه مانند ترک دخانیات یا دخانیات از جیب خود پرداخت نمی کنند. غربالگری برای HIV، افسردگی و مصرف ناسالم مواد مخدر.