نحوه پوشش پرونده ای که می تواند دسترسی بیماران به خدمات پیشگیرانه بدون هزینه را از بین ببرد


چارت سازمانی

حتی قبل از اینکه قانون مراقبت مقرون به صرفه در سال 2014 به طور کامل اجرایی شود، بیش از 94 درصد از آمریکایی‌هایی که داروهای ضد بارداری خریداری می‌کردند مقداری از جیب خود را پرداخت می‌کردند. طبق گزارش KFF در مه 2023، این میزان تا سال 2018 به 10 درصد کاهش یافت. مشاهده شده در 5 ژوئیه 2023. تصویر با حسن نیت KFF، با اجازه تجدید چاپ شده است

یک ماده کلیدی قانون مراقبت مقرون به صرفه در این مورد در خطر است Braidwood Management Inc. v. Becerra در دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم.

در میان شاکیان، Braidwood Management یک تجارت متعلق به مسیحیان است که این الزام را به چالش می‌کشد که بیشتر بیمه‌گران و کارفرمایان باید بسیاری از خدمات مراقبت‌های پیشگیرانه را بدون هیچ هزینه‌ای برای بیماران پوشش دهند. از جمله متهمان می توان به خاویر بسرا، وزیر بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده اشاره کرد.

در این مورد، مشاغل متعلق به مسیحیان و شش نفر در تگزاس اظهار می دارند که الزامات ACA برای داشتن کمیته های متخصص و یک آژانس فدرال خدمات پیشگیرانه تحت پوشش را غیرقانونی است و الزام برای پوشش پیشگیری از مواجهه قبل از مواجهه (به نام PrEP) که بیماران انجام می دهند. استفاده برای جلوگیری از گسترش اچ آی وی، حقوق مذهبی آنها را نقض می کند.

قاضی منطقه ای ایالات متحده، رید اوکانر، در ماه مارس حکم داد که دستور ACA برای پوشش کامل هزینه خدمات پیشگیرانه، خلاف قانون اساسی است، و دولت فدرال در ماه آوریل به این تصمیم اعتراض کرد.

برای روزنامه نگاران، این مورد به دلایل زیادی قابل توجه است:

  • آنچه در دادگاه تجدید نظر اتفاق می افتد تعیین می کند که آیا 150 میلیون نفر با بیمه درمانی خصوصی از طریق کارفرمایان و حدود 80 میلیون آمریکایی که دارای Medicare و Medicaid هستند همچنان به مراقبت های پیشگیرانه دسترسی خواهند داشت بدون اینکه مجبور به پرداخت از جیب خود باشند. طبق مقاله ماه مارس در Health Affairs.
  • الزام بیماران به پرداخت هزینه برای مراقبت های پیشگیرانه، چنین خدماتی را برای بسیاری غیرقابل تحمل می کند، به این معنی که تعداد کمتری از آمریکایی ها واکسیناسیون، غربالگری و سایر مراقبت های مرتبط با طول عمر بیشتر را دریافت خواهند کرد.
  • اجبار مصرف‌کنندگان به پرداخت هزینه برای این خدمات، نابرابری‌های مراقبت‌های بهداشتی را افزایش می‌دهد، زیرا تنها مصرف‌کنندگانی که توانایی پرداخت آن‌ها را دارند، از چنین مراقبت‌هایی برخوردار می‌شوند.
  • علاوه بر به چالش کشیدن مقررات مراقبت های پیشگیرانه بدون هزینه ACA، شاکیان همچنین از O’Connor می خواهند که دستور جلوگیری از بارداری ACA را که کارفرمایان و بیمه های سلامت را ملزم می کند بدون نیاز به پرداخت هیچ مبلغی از جیب مصرف کنندگان، وسایل پیشگیری از بارداری ارائه دهند، بی اعتبار کند. گفت: “احتمال قابل قبولی وجود دارد که دادگاه حوزه پنجم بتواند از کسانی که دستورات ضد بارداری را به چالش می کشند، حمایت کند.” نیکلاس باگلی، استاد دانشکده حقوق دانشگاه میشیگان و کارشناس حقوق اداری و بهداشتی. اگر این اتفاق بیفتد، پرونده به یک جنگ فرهنگی بزرگ تبدیل خواهد شد.»
  • باگلی افزود، کنگره می تواند برای کسانی که نگران از دست دادن دسترسی به مراقبت های پیشگیرانه بدون هزینه هستند، راه حلی ارائه دهد، اما این راه حل نیازمند اراده سیاسی در کنگره ای تقسیم شده است.
  • بسته به اینکه قاضی چگونه حکم می‌کند، روزنامه‌نگاران باید روند رسیدگی را از نزدیک دنبال کنند، زیرا طرفین می‌توانند هر گونه حکم مخالف را به دادگاه عالی ایالات متحده اعتراض کنند. بر اساس گزارش می KFF.

مراقبت های پیشگیرانه مقرون به صرفه است

در گزارش ماه میمحققان KFF خاطرنشان کردند که مقررات ACA که بیمه‌گران را ملزم می‌کند خدمات پیشگیرانه مبتنی بر شواهد را بدون اشتراک هزینه بیمار پوشش دهند، مقرون به صرفه است و می‌تواند با شناسایی زودهنگام بیماری‌ها، جان انسان‌ها را نجات دهد. بدون این پوشش، 40 درصد از بزرگسالان ایالات متحده برای 11 مورد از 12 خدمات پیشگیرانه از جیب خود پرداخت نمی کنند. طبق نظرسنجی Morning Consult که در ژانویه انجام شد.

کارشناسان سیاست سلامت پل فروستین، دکتری.، M. Christopher Roebuck, Ph.D., MBA, و الف. مارک فندریک، MD، همچنین به موضوع هزینه در الف پرداخته است مقاله بهداشت خرداد. آنها خاطرنشان می کنند که این مورد می تواند بیش از 100 خدمات پیشگیرانه ضروری از جمله ایمن سازی معمول، مراقبت های پیشگیری از بارداری و غربالگری بیماری قلبی، دیابت، سرطان و سایر شرایط رایج را تحت تاثیر قرار دهد.

فندریک در ایمیلی نوشت: «اگر تصمیم بریدوود تأیید شود و کارفرمایان مجدداً اشتراک هزینه‌های خدمات پیشگیرانه را که در حال حاضر برای ثبت‌نام رایگان است، اعمال کنند، افرادی که از این خدمات استفاده می‌کنند ممکن است با افزایش قابل توجهی در هزینه‌های خارج از جیب خود مواجه شوند». اگرچه این بار مالی طاقت‌فرسا می‌تواند از مراقبت در سطح افراد ذینفع جلوگیری کند و احتمالاً نابرابری‌های سلامتی را بدتر کند، کارفرمایان تأثیر کمی بر هزینه‌های کلی خود خواهند دید.»

مسائل حقوقی

از هم اکنون حداقل تا ماه نوامبر، قاضی اوکانر از طرفین پرونده خواسته است که توضیحات قانونی ارائه کنند. یک مختصر از آکادمی سلامت، انجمن قلب آمریکا، انجمن ریه آمریکا، خانواده های ایالات متحده آمریکا، شهروند عمومی، و دیگران است. و دیگری از ائتلافی از انجمن‌های پزشکی ملی است که انجمن پزشکی آمریکا در اوایل ژوئن ثبت کرد. خبرنگاران می توانند پیگیری کنند پرونده ها در پرونده Braidwood در موسسه حقوق ملی و جهانی سلامت ملی و جهانی اونیل در مرکز حقوقی دانشگاه جورج تاون.

برای بحث عمیق در این مورد، این ضبط شده از وبینار AHCJ را ببینید در ماه مارس، نظرات فندریک در مورد تاریخچه نحوه گنجاندن خدمات پیشگیرانه بدون هزینه در ACA و خطراتی که بسیاری از آمریکایی ها نیاز به پرداخت بیشتر برای این خدمات دارند.