زوایای داستانی که باید هنگام پوشش نام‌نویسی Medicaid و CHIP در نظر گرفت


منبع: لغو مقررات ثبت نام مداوم Medicaid: اثرات ثبت نام پیش بینی شده و رویکردهای خط مشی، منتشر شده توسط وزارت بهداشت فدرال و خدمات انسانی، دستیار وزیر برای برنامه ریزی و ارزیابی، دفتر سیاست سلامت، 19 اوت 2022.

روزنامه‌نگاران مراقبت‌های بهداشتی زوایای داستانی متعددی برای پیگیری دارند، زیرا ایالت‌ها بزرگسالان و کودکان را از Medicaid و برنامه بیمه سلامت کودکان (CHIP) حذف می‌کنند.

در یک برگه نوک جدید، گزارش می دهیم که در 1 آوریل، ایالت ها شروع به لغو ثبت نام اعضا در هر دو برنامه کردند زیرا وضعیت اضطراری بهداشت عمومی ویروس کرونا همراه با مقررات ثبت نام مستمری که کنگره در قانون خانواده ها برای اولین بار به ویروس کرونا در سال 2020 تصویب کرد، پایان می یابد.

نویسنده سیاست ملی مراقبت بهداشتی واشنگتن پست امی گلدشتاین، توضیح داد وضعیت خوب است و نوشت: «این Medicaid که به آن «باز شدن» گفته می‌شود، تکرار یک رویه قبل از همه‌گیری است که از افراد کم‌درآمد می‌خواهد هر سال نشان دهند که واجد شرایط پوشش هستند. او اضافه کرد که از زمان اجرای کامل قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) در 1 ژانویه 2014، این کاهش به عنوان بزرگترین اختلال بیمه سلامت در کشور به نظر می رسد. بودجه برای برنامه های بیمه درمانی Medicaid و CHIP برای فقرا از ایالت ها و دولت فدرال تامین می شود.

یک زاویه داستانی که باید در نظر گرفت این است که روند بازبینی پوشش Medicaid احتمالاً تأثیر نامتناسبی بر خانواده‌های سیاه پوست و اسپانیایی تبار دارد. جوزف چوی برای The Hill گزارش داد روزنامه ماه گذشته

چوی در گزارش خود به این موضوع اشاره کرد تحلیلی از صندوق مشترک المنافع نشان می دهد که از آنجایی که سیاه پوستان و آمریکایی های اسپانیایی تبار به طور نامتناسبی در Medicaid ثبت نام می کنند، از این ماه، زمانی که ایالت ها شروع به بررسی واجد شرایط بودن همه ثبت نام کنندگان برای پوشش می کنند، در معرض خطر بیشتر از دست دادن پوشش قرار دارند.

یک تجزیه و تحلیل از بنیاد خانواده قیصر نشان داد که حدود 5.3 تا 14.2 میلیون نفر ممکن است پوشش Medicaid خود را از دست بدهند و تعداد نامعلومی از آنها پوشش جدیدی پیدا خواهند کرد.

تخمین ها در مورد اینکه چه تعداد از بزرگسالان و کودکان پوشش خود را از دست می دهند متفاوت است. در گزارشی در سال گذشته، وزارت بهداشت فدرال و خدمات انسانی (HHS) پیش بینی کرد که 15 میلیون آمریکایی (یا 17.4٪ از کسانی که در Medicaid و CHIP ثبت نام کرده اند) این برنامه ها را ترک خواهند کرد. دفتر سیاست سلامت HHS این گزارش را منتشر کرد، “لغو مقررات ثبت نام مداوم Medicaid: اثرات ثبت نام پیش بینی شده و رویکردهای خط مشی

در آن گزارش، HHS پیش بینی کرد که 9.5 درصد از ثبت نام کنندگان Medicaid (8.2 میلیون نفر) به دلیل اینکه دیگر واجد شرایط نیستند، آنجا را ترک خواهند کرد و 7.9 درصد (6.8 میلیون) پوشش خود را از دست خواهند داد اما همچنان واجد شرایط هستند.

در اینجا یک زاویه دیگر وجود دارد: تأثیر نامتناسب بر 5.3 میلیون کودک و 4.7 میلیون جوان 18 تا 34 ساله که پوشش خود را از دست خواهند داد.گزارش HHS. همانطور که چوی اشاره کرد، حدود یک سوم کسانی که پیش بینی می شود پوشش خود را از دست بدهند، لاتین تبار (4.6 میلیون) و 15٪ (2.2 میلیون) سیاه پوست هستند.

روزنامه‌نگاران باید به خوانندگان، بینندگان و شنوندگان خود یادآوری کنند که حدود 33٪ (2.7 میلیون) از کسانی که در معرض خطر از دست دادن واجد شرایط بودن هستند، در صورت خرید بیمه سلامت در بازارها، ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی حق بیمه تحت ACA باشند. www.healthcare.gov یا اگر از بازارهای دولتی ACA در ایالت های خود بازدید کنند.

HHS گفت، در میان این 2.7 میلیون نفر، بیشتر آنها (60٪ یا 1.7 میلیون) ممکن است واجد شرایط برنامه های بازار بدون حق بیمه تحت برنامه نجات آمریکایی باشند. HHS افزود: حدود 5 میلیون آمریکایی که Medicaid را از دست می دهند ممکن است از پوشش دیگری مانند یک کارفرما برخوردار شوند.

برای روزنامه نگارانی که علاقه مند به پوشش زاویه “چگونه این کار را می کنند” در این موضوع، از نوح ویلند، گزارشگر سلامت نیویورک تایمز الگو بگیرید.. که در مقاله ای که اوایل این هفته منتشر شدویلاند در مورد بازدید خود از Swope Health، در کانزاس سیتی، یک شبکه کلینیک های بهداشتی با بودجه فدرال نوشت. ویلند گزارش داد، گروهی از کارکنان Swope Health در تلاش بودند با 19000 گیرنده Medicaid تماس بگیرند تا به آنها در مورد از دست دادن قریب الوقوع بیمه درمانی خود هشدار دهند.