دکتر جروم آدامز، جراح سابق ایالات متحده، میزبان یک “چت کنار آتش” در HJ23 است.


دکتر جروم آدامز

کلمبیا – دکتر جروم آدامز که در دوره ریاست جمهوری دونالد جی. ترامپ از سپتامبر 2017 تا ژانویه 2021 به عنوان بیستمین جراح عمومی ایالات متحده خدمت کرد، در کنفرانس سالانه انجمن خبرنگاران مراقبت بهداشتی در سنت لوئیس در ماه مارس سخنرانی خواهد کرد.

“گفتگوی کنار آتش” آدامز در ظهر جمعه در هتل یونیون استیشن بر روی “آنچه COVID می تواند در مورد سلامت کشور ما و خودمان به ما بیاموزد” متمرکز خواهد شد که توسط مدیر اجرایی AHCJ کلسی رایان مدیریت می شود.

آدامز به‌عنوان جراح عمومی و عضو قبلی کارگروه کروناویروس رئیس‌جمهور، در خط مقدم پیچیده‌ترین چالش‌های بهداشتی آمریکا بوده است. بخشی از تمرکز او بر ارتباط بهتر علم با عموم مردم و دسترسی بیشتر و مرتبط‌تر کردن پیام‌های سلامت برای مخاطبان مختلف بوده است.

آدامز متخصص بیهوشی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته بهداشت عمومی است. قبل از اینکه جراح عمومی شود، وزارت بهداشت ایندیانا را اداره می کرد و رهبری واکنش ایندیانا به ابولا و زیکا و شیوع اچ آی وی در میان مصرف کنندگان مواد مخدر داخل وریدی در یک شهرستان روستایی ایندیانا را بر عهده داشت. اگرچه واکنش ایالت به شیوع این بیماری مورد انتقاد قرار گرفته است، آدامز به متقاعد کردن فرماندار و قانونگذار ایالتی کمک کرد تا به طور موقت برنامه های خدمات سرنگ را در ایالت قانونی کنند. او همچنین به اولویت بندی 13 میلیون دلار بودجه برای مبارزه با مرگ و میر نوزادان کمک کرد.

آدامز به عنوان جراح عمومی، رئیس عملیاتی سپاه 6000 نفره خدمات بهداشت عمومی بود و بر پاسخ به سه طوفان رده 5، همراه با یک بیماری همه گیر نظارت داشت.

در پوردو، او عضو ریاست جمهوری و مدیر اجرایی ابتکارات برابری سلامت دانشگاه است. او همچنین استاد ممتاز عمل در بخش های داروسازی و بهداشت عمومی است.

آدامز در بهار امسال کتابی درباره تجربیات خود در زمینه بهداشت عمومی منتشر خواهد کرد.