جایگزین های غذای سالم رژیم گیرندگان عاقل


غذاهای سالم جایگزین

آیا می خواهید همزمان وزن کم کنید و جوانه های چشایی خود را ارضا کنید؟ اگر فکر می کنید اینطور نیست ممکن است. فقط به خواندن این مقاله ادامه دهید و جایگزین های غذایی سالم مصرف کنید.

فقط تغییرات معقولی در لیست خرید شما وجود دارد و بس. و قبل از اینکه متوجه شوید، میل خود را متوقف می‌کردید، سلامتی خود را به درستی در مسیر درست به دست می‌آورید و سایز لباس خود را کاهش می‌دادید.

اگر فکر می‌کنید که گیرایی برای آن وجود دارد، وجود ندارد. این در واقع بی دردسر و منطقی است، پس بیایید از کوبیدن در مورد بوش دست برداریم و درست به سر اصل مطلب برویم. چطور…

جایگزین های غذایی سالم

1. به جای قهوه، آب داغ و لیمو را امتحان کنید

به طور کلی، تصور می‌شود که این مراسم روزانه خوردن قهوه صبحگاهی بر گرسنگی تأثیر منفی می‌گذارد و در نتیجه ممکن است به کاهش چند پوندی کمک کند.

در حالی که اینطور نیست زیرا یک وعده قهوه در واقع ممکن است چیزی بین 350 تا 500 کالری داشته باشد. حالا بیایید به جایگزین آن نگاهی بیندازیم.

تحقیقات نشان داده است که نوشیدن آب بلافاصله پس از بیدار شدن می تواند متابولیسم را افزایش دهد و همراه با لیمو که به طور طبیعی به عنوان سم زدایی عمل می کند، می تواند بدن را از هر گونه سموم پاک کند.

با این حال، کسانی که این تغییر را بسیار شدید می دانند، می توانند با جایگزین کردن قهوه خود با چای گیاهی، که به روشی مشابه عمل می کند، شروع کنند.

2. امتحان پاپ کورن به جای چیپس

چه چیزی در مورد پاپ کورن دوست ندارید، و وقتی متوجه می شوید که جایگزین سالم تری برای یک کیسه چیپس است، چه چیزی شما را متوقف می کند؟

چیپس می تواند همراه با طعم غیرقابل مقاومت، چربی و کالری زیادی به شما بدهد، و نکته جالب در مورد پاپ کورن این است که در عین اینکه اعتیادآور است، خطری برای خط کمر ایجاد نمی کند.

هیچ رازی در آنجا پنهان نیست، فقط کمی عقل سلیم است معمولا نادیده گرفته شده. به عنوان مثال، پاپ کورن ها برای آماده سازی به چربی بسیار کمتری نیاز دارند. علاوه بر این، آنها دوز سالمی از فیبر غذایی را فراهم می کنند و باعث می شوند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنیم (مطمئناً، حتماً متوجه شده اید!)

3. سعی کنید روغن زیتون را به جای مارگارین پخش کنید

شاید کره و مارگارین افزودنی های سالمی برای صبحانه ما به نظر می رسند در حالی که نیستند. آنها چربی های اشباع غلیظ یا چربی های ناسالم هستند که هرگز نمی توانند به کاهش وزن کمک کنند.

نه تنها این، آنها برای سلامت قلب بسیار مضر هستند، زیرا مارگارین به ویژه می تواند سطح کلسترول را به شدت افزایش دهد.

روش دیگر، روغن زیتون باید استفاده شود، زیرا منبع مفیدی از چربی های خوب یا چربی های تک غیراشباع است که در بدن متصل نمی شوند. روغن زیتون نیز سرشار از آنتی اکسیدان است. این یکی از بهترین جایگزین های غذایی سالم است

4. ماست یونانی را به جای ماست معمولی امتحان کنید

پس چه زمانی ماست ساده تبدیل به یک چیز مضر شد؟ آخرین باری که بررسی کردید، چربی کم و کلسیم بالایی داشت، در نتیجه آن را به یک غذای مغذی برای استفاده روزانه تبدیل کرد، درست است؟

با این حال، تحقیقات اخیر در حال حاضر نشان داده است که ماست معمولی دارای میزان کافی قند است.

بنابراین جایگزین کردن آن با ماست یونانی گزینه بسیار سالم تری است زیرا نه تنها قند بسیار کمتری دارد، بلکه منبع خوبی از پروتئین است که همه می دانند که عضلات لاغر را می سازد.

5. امتحان نان سبوس دار به جای نان سفید

نان سفید چیزی نیست جز غذای خوش تیپ پرندگان. این به این دلیل است که کاملاً از مواد مغذی سالم خالی است و سطح قند خون را بالا می‌برد که پس از خوردن میان‌وعده کاهش می‌یابد و در نتیجه بدن را به قند بیشتری میل می‌کند.

در حالی که نان سبوس دار نه تنها فیبر رژیمی را تامین می کند، بلکه سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین است.

همچنین سطح قند خون را تثبیت می کند و در نتیجه اشتها را از بین می برد.

6. امتحان خردل به جای مایو

اگر لازم است چیزی را در ساندویچ و برگر خود بمالید تا آبدار شود، پس چرا سس مایونز را انتخاب کنید؟ این چیزی جز چربی نیست و فقط یک قاشق غذاخوری می تواند تقریبا 100 کالری برای شما تامین کند و نه تنها این، چربی زیاد نیز می تواند سلامت قلب شما را به خطر بیندازد.

از طرف دیگر خردل طعم بسیار خوبی دارد و طعم ساندویچ یا برگر را بهتر می کند.

همچنین چربی کمی دارد و اگر تند را انتخاب کنید، ممکن است متابولیسم شما را افزایش دهد.

۷- به جای گوشت قرمز، گوشت بوقلمون را امتحان کنید

شما نباید گوشت قرمز را به طور کامل ترک کنید زیرا منبع خوبی از پروتئین است، به غیر از مزه بودن، اما محدود کردن آن به دو یا سه بار در هفته به شما کمک زیادی می کند، به خصوص اگر مصرف گوشت بوقلمون را در طول این دوره افزایش دهید. هفته

گوشت بوقلمون کم چرب و سرشار از پروتئین است. این به ویژه به کسانی که به دنبال تقویت عضلات خود و اصلاح هستند کمک می کند.

8. به جای شکلات شیری، شکلات تلخ را امتحان کنید

اگر کسی شیرینی دارد، تلاش برای ترک تمام لذت های شیرین ممکن است در نهایت باعث بدبختی او شود.

به خصوص اگر کسی عاشق شکلات خوردن است، نباید نگران باشد که شکلات را به طور کامل کنار بگذارد. این به این دلیل است که تغییر به شکلات تلخ فرد را از شکلات شیری ارزان که چیزی جز چربی و منبع کالری بالایی نیست دور نگه می دارد.

از طرف دیگر، شکلات تلخ هم کالری و هم چربی بسیار کمی دارد و علاوه بر این منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان ها است.

شکلات تلخ طعم بسیار تلخی دارد، بنابراین به هر حال نمی توانید بیشتر از دو مربع بخورید و هوس شکلات شما نیز برطرف می شود. این یکی از جایگزین های غذایی سالم تر است

9. امتحان کردن آب به جای آب پرتقال

مطمئناً آب پرتقال منبع خوبی از ویتامین C است که به تقویت سیستم ایمنی بدن معروف است، اما همچنین منبعی از کالری اضافی است که بدن برای لاغر شدن به آن نیاز ندارد.

در عوض، کاری که می توانید انجام دهید این است که مقدار زیادی آب بنوشید و دوز ویتامین C خود را از خوردن میوه ها و سبزیجات دریافت کنید.

10. به جای مربا، عسل را امتحان کنید

برای فهمیدن آن لازم نیست دانشمند موشکی باشید. مرباها با پختن بیش از حد میوه با مقدار زیادی شکر تهیه می شوند. بنابراین، مواد مغذی عملا می سوزند و خوردن آن با نان تست می تواند به شما در تامین حدود 400 کالری کمک کند.

تعویض آن با عسل یک لطف بزرگ برای خودتان خواهد بود زیرا عسل به طور طبیعی شیرین است و برای سلامتی بسیار مفید است.

آیا این جایگزین های غذایی سالم را دوست دارید؟

اگر فکر می کنید چیزی را از دست دادیم به ما اطلاع دهید.

این مقاله توسط اندرو الیس نوشته شده است فروشگاه دوش بخار. متخصصان سلامت کل نگر و جایگزین