بزرگترین مشکلات فیلترهای کل خانه آکواسانا


مشکل فیلترهای کل خانه آکواسانا

آکواسانا یکی از معدود برندها و تولیدکنندگان آب است که متعلق به آمریکاست. آنها همه چیز را از نرم کننده های آب گرفته تا فیلترهای حمام و فیلترهای کل خانه تولید می کنند. با این حال، در اینجا مواردی وجود دارد که قبل از خرید از این برند باید از آنها آگاه باشید:

صلیب سرخآکواسانا نرم کننده های سنتی آب مبتنی بر نمک را فقط نرم کننده های بدون نمک تولید نمی کند. یک نرم کننده آب بدون نمک عالی است زیرا نیازی به خرید نمک ندارید و نگهداری از آن بسیار ساده تر است. با این حال، این نرم‌کننده‌های بدون نمک برای افرادی که سطح آب سخت بالایی دارند، مناسب نیستند. برای این کار به نرم کننده های نمکی مانند این نیاز دارید.

صلیب سرخبه طور رسمی، آکواسانا در حال حاضر فقط به ایالات متحده و کانادا ارسال می شود. ممکن است لازم باشد برای ارسال به خارج از این 2 کشور مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

صلیب سرخشما نیاز به خرید دارید مستقیم از وب سایت خود آکواسانا (نه از طریق اشخاص ثالث مانند آمازون، eBay، نمایندگی های مجاز و غیره) به منظور واجد شرایط بودن 90 روز ضمانت رضایت خالص، که وارد می شود علاوه بر این به گارانتی محصول خاصی که خریداری می کنید.

بررسی فیلتر آب AQUASANA

این بررسی 2 مدل بهترین فیلتر آب کل خانه آکواسانا است.

اگر آب لوله کشی شما حاوی مواد معدنی سخت زیادی است، باید فیلتر آب کل خانه را در نظر بگیرید.

آلاینده های اصلی تولید آب سخت منیزیم و کلسیم هستند. وقتی این دو به هم می رسند، کریستال های سختی را تشکیل می دهند که رسوبات آهکی سفید روی سینک، در شیر آب و حتی در کتری شما ایجاد می کنند.

شیر نرم کننده آبیک فیلتر کل خانه با نرم کننده های بدون نمک از این اتفاق جلوگیری می کند. این کار را با فیلتر کردن و کاهش اثرات مواد معدنی سخت انجام می دهد. این کار از تجهیزات شما محافظت می کند و منجر به طعم عالی آب می شود.

استفاده از “نرم کننده های بدون نمک” که رسوب زدایی لوله های شما را انجام می دهد به این معنی است که لوله کشی و لوله های شما بدون مواد شیمیایی یا نمک تهاجمی محافظت می شوند. این می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود.

نتیجه رسوب زداهای بدون نمک می تواند برای تامین آب شما عالی باشد. آکواسانا می گوید که آنها تصمیم گرفته اند در مسیر بدون نمک حرکت کنند زیرا افزودن سدیم (نمک) به محیط زیست در فاضلاب آسیب می زند و از رشد گیاه جلوگیری می کند.

دو فیلتر آب کل خانه آکواسانا عبارتند از:

  1. فیلتر آب کل خانه Aquasana Rhino 10 ساله 1,000,000 گالن.
  2. فیلتر کل خانه OptimH2O + نرم کننده آب بدون نمک.

نصب هر دو مدل نسبتاً آسان است، اما اگر در این نوع دستگاه ها تازه کار هستید، می توانید یک لوله کش استخدام کنید. با این حال، معمولاً هنگام خرید مستقیم از آکواسانا، می توانید یک کیت نصب دریافت کنید. به سادگی این کیت را به لوله کش خود بدهید و او متوجه خواهد شد که چه کاری انجام دهد.

1. آکواسانا راینو 10 ساله فیلتر آب کل خانه 1,000,000 گالن

Aquasana Rhino یک سیستم فیلتراسیون را برای کل خانه تا 1000000 گالن یا 10 سال ارائه می دهد (برای خانه های بزرگتر Rhino Max Flow را در نظر بگیرید). اکنون این دستگاه مجهز به یک نرم کننده آب بدون نمک اختیاری است، بنابراین به طور موثر ترکیبی از فیلتر و نرم کننده است.

Aquasana Rhino دارای طراحی منحصر به فرد جریان دوگانه است. این طرح زمان تماس آن با آب را افزایش می دهد. نتیجه نگهداری بیشتر است و از مسدود شدن رسانه فیلتر جلوگیری می کند.لیست ویژگی های کل خانه آکواسانا

این همچنین می‌تواند منجر به هوای پاک‌تر و سالم‌تر شود، زیرا کلر و مواد شیمیایی آلی فرار (VOC) می‌توانند هوا را آلوده کنند. به خصوص که آکواسانا راینو 97 درصد کلر را از بین می برد.

طبق وب‌سایت آکواسانا، سیستم‌های راینو «به‌طور مستقل بر اساس استاندارد NSF/ANSI 42 برای حذف حداکثر 97 درصد کلر آزمایش شده‌اند و مخزن Rhino® دارای گواهی WQA با استاندارد NSF/ANSI/CAN 61 است».

این فیلتر آب کل خانه آکواسانا سایر آلاینده های مضر را کاهش می دهد، از جمله:

  • فلزات سنگین مانند جیوه.
  • حلال های صنعتی
  • مواد شیمیایی آلی، مانند آفت کش ها، علف کش ها و ترکیبات آلی فرار (VOC).

همه اینها به این معنی است که استفاده از آکواسانا راینو می تواند به کاهش یا از بین بردن تماس بدن شما با کلر تهاجمی و سایر مواد شیمیایی مصنوعی کمک کند. این به ویژه برای کسانی که معمولاً تحت تأثیر خشکی مو و پوست هستند مفید است.

این سیستم های خانه با یک کیت مونتاژ ارائه می شوند تا نصب را کارآمدتر کنند. همه چیزهایی را که برای نصب روی خط اصلی آب 3/4 یا 1 اینچی نیاز دارید، از جمله اجزای پی وی سی Schedule 80، شیر تخلیه یکپارچه برای سهولت در شستشو و تخلیه، شیر قطع، اتصالات مخزن، پیش و فیلترها و محفظه ها را پست کنید.

همچنین اگر ترجیح می‌دهید فیلترهای خود را بدون قطع کردن آب تعویض کنید، می‌توانید کیت نصب Pro-Grade Bypass را خریداری کنید. هر فیلتر Pre و Post باید هر 6 ماه یکبار تعویض شود.

در حالی که یک نرم‌کننده بدون نمک اختیاری نیز وجود دارد که می‌توانید دریافت کنید، که به شما یک گزینه رسوب‌زدایی آب می‌دهد که بدون نمک کار می‌کند:

پیکان سبز پلاسدارای چیزی به نام SCM (رسانه کنترل مقیاس) است که یک فناوری نرم کننده بدون نمک است.

پیکان سبز پلاسشما همچنین می توانید یک را اضافه کنید فیلتر نور UV برای دریافت مزایای بیشتر و آب خالص. این به این دلیل است که به شما توانایی استریل کردن 99.99 درصد از باکتری ها و ویروس ها مانند کیست های مقاوم به کلر را می دهد.

پیکان سبز پلاسسیستم‌های تصفیه آب راینو را می‌توان به‌گونه‌ای ارتقا داد که دارای یک پیش‌فیلتر کم تعمیر و نگهداری باشد که 3 برابر پیش‌فیلتر استاندارد دوام می‌آورد.نظرات مشتریان را ببینید

پیکان سبز پلاسبه روشی طبیعی و ایمن میزان رسوب آهک در لوله ها و شیلنگ ها را بدون استفاده از نمک یا محصولات شیمیایی تهاجمی کاهش می دهد.

پیکان سبز پلاساین همچنین به عنوان فیلتر آب چاه کل خانه آکواسانا کار می کند.

2. فیلتر کل خانه OptimH2O مرور

آکواسانا SimplySoft یک دستگاه رسوب زدا نرم کننده مستقل مستقل است که از تجهیزات آب محافظت می کند و اثرات آب سخت را کاهش می دهد. همچنین کاهش اثرات نامطلوب خوردگی و کثیفی را تسهیل می کند. این شامل اثرات مواد معدنی سخت مانند باریم، منیزیم و کلسیم است.

آکواسانا SimplySoftدریافت یک دستگاه تهویه آب در قالب دستگاه Aquasana SimplySoft عمر تجهیزات آب شما را افزایش می دهد.

حتی می تواند به کاهش تجمع رسوبات موجود کمک کند و در عین حال عمر مفید تجهیزات گران قیمت آشپزخانه و حمام را افزایش دهد.

نکته اصلی این است که اگرچه از نظر فنی به دلیل عدم استفاده از نمک، آب نرم تولید نمی کند، اما می تواند به کاهش اثرات مواد معدنی سخت در آب کمک کند.

این کار از باقی ماندن لکه یا لایه سفید روی ظروف شیشه ای شما جلوگیری می کند. این همچنین شامل محافظت از ظروف و لباس می شود.

شما به راحتی می توانید استفاده کنید و اضافه کنید SimplySoft (یا افزودنی معادل به نام “نرم کننده آب بدون نمک”) واحد در هر OptimH2O یا Aquasana EQ Rhino تا آن را نیز در خانه شما فیلتر کنید. را OptimH2O یکی از معدود فیلترهای کل خانه است که برای مقابله با فلزات سنگین مانند سرب به اندازه کافی قدرتمند است.

بهترین ویژگی های نرم کننده بدون نمک + فیلتر کل خانه OptimH2O

را SimplySoft و OptimH2O ترکیب به این معنی است که شما آبی خواهید داشت که هم فیلتر شده و هم فاقد اثرات معدنی سخت است. لیست زیر برخی از بهترین ویژگی ها و مزایایی را که با این ترکیب همراه است نشان می دهد:

اسمز معکوس Optimh2o + کلاریومشما هرگز مجبور نخواهید بود که کیسه های سنگین نمک را بچرخانید زیرا این نمک بدون نمک است.

تعمیر کم یا بدون تعمیر، فقط آن را تنظیم، پیکربندی و فراموش کنید.

کیت نصب موجود است.

این یک سیستم بادوام با تعویض آسان کارتریج های فیلتر است.نشان برنده mrwatergeek

Aquasana SimplySoft به برق نیاز ندارد، فاضلاب تولید نمی کند یا نیاز به تغییرات پیچیده نمک ندارد.

تجمع رسوبات آهکی موجود را کاهش می دهد و عمر مفید لوله ها و تجهیزات شما را افزایش می دهد.نظرات مشتریان را ببینید

آب نرم تولید نمی کند، بلکه آبی تولید می کند که به عنوان «آب نرم» بدون «لغزندگی» و محتوای سدیم عمل می کند.

بهترین فیلتر آب کل خانه آکواسانا کدام است؟

را فیلتر کل خانه OptimH2O + نرم کننده آب بدون نمک + فیلتر UV استریلایت – بهترین پکیج است.

آقای Water Geek Thinkingاین تا حد زیادی جامع ترین “نرم کننده” بدون نمک رسوب زدایی آب است که امروزه روی نشانگر موجود است.نشان برنده mrwatergeek

دریافت این ترکیب برای کاهش سرب تا بیش از 99٪، کیست ها تا 99٪، بیش از 98٪ PFOA/PFOS، کلرامین ها، کلر و بسیاری موارد دیگر تایید شده است.اسمز معکوس Optimh2o + کلاریوم

همچنین آکواسانا SimplySoft فناوری مبتنی بر SCM آکواسانا را در تولید بهترین دستگاه های نرم کننده بدون نمک پیشرو می کند.

را کرگدن آکواسانا همچنین می تواند استفاده کند نرم کننده بدون نمک اضافه کنید و گزینه خوبی هم هست اما OptimH2O بسته تا حد زیادی جامع ترین است.

کد تخفیف را از دست ندهید که با کد کوپن: AQGEEK50 تا 50% تخفیف به شما می دهد. به زودی به پایان می رسد.



Source link