مشکلات رایج اسکوترهای متحرک و نحوه رفع آنها


اسکوتر تحرک

اگر شما فردی هستید که به یک اسکوتر متحرک برای کمک به آنها در رفت و آمد متکی هستید، این احتمال وجود دارد که در برخی مواقع این دستگاه مورد اعتماد با مشکل مواجه شود.

یک اسکوتر حرکتی برای کمک به افراد برای بازگرداندن استقلال خود در پی تصادف یا در کنار مشکلات تخریبی مانند آرتریت بسیار مفید است. با این حال، باید به یاد داشته باشید که یک اسکوتر متحرک خطاناپذیر نیست و می تواند به همان مشکلاتی که هر وسیله برقی دیگری دارد دچار شود.

بنابراین، برای کمک به شما برای حفظ اسکوتر حرکتی خود تا زمانی که ممکن است، با کمترین دردسر، در اینجا برخی از رایج ترین مشکلاتی که اسکوترهای متحرک دارند و چگونه می توانید آنها را برطرف کنید، آورده شده است.

لاستیک های آسیب دیده

لاستیک های یک اسکوتر متحرک برای خشن و غلتیدن این دستگاه طراحی شده اند. رایج ترین انواع لاستیک در اسکوترهای متحرک شامل لاستیک های فوم دار، لاستیک های پنوماتیک (پر از هوا) و لاستیک های جامد است.

اگر لاستیک پر از هوا دارید، رایج ترین مشکلی که با آن مواجه خواهید شد پنچری است. اگر لاستیک‌ها از قبل نشانه‌هایی از سایش داشته باشند، یا اگر آج در حال عقب‌نشینی باشد، این امر بیشتر دیده می‌شود. خوشبختانه، شما می توانید دریافت کنید لاستیک های جدید برای اسکوترهای متحرک اگر نشانه‌هایی از آسیب را مشاهده کنید، که باعث می‌شود در هنگام بیرون رفتن و بیرون رفتن، در برابر سوراخ‌های ناخن و شیشه مقاوم و محکم نگه داشته شوند.

مشکلات باتری

پایه از اسکوتر تحرک باتری است و اگر مشکلی در این مورد وجود داشته باشد، کل دستگاه کار نمی کند. رایج ترین مشکلی که با آن مواجه خواهید شد این است که باتری قادر به نگه داشتن شارژ نیست.

می‌توانید بررسی کنید که آیا شارژر نیاز به تعویض دارد یا خیر، و اگر نیاز به تعویض ندارد، زمان تعویض باتری فرا رسیده است. پیدا کردن و تعویض باتری های اسکوتر Mobility آسان است، اما اگر مشکلی در حرکت، بلند کردن وزنه یا دامنه حرکتی خود دارید، باید از شخص دیگری کمک بخواهید تا باتری را جایگزین کند. بسیاری از فروشگاه های خدمات اسکوتر متحرک نیز می توانند این کار را برای شما انجام دهند و همچنین اطمینان حاصل کنند که باتری مناسب سفارش داده شده و به درستی نصب شده است.

موتور

مشکل رایج دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید، مشکلات موتور است.

یکی از نشانه‌های رایج وجود مشکل در موتور این است که ماشین به جلو عقب می‌افتد یا به نظر می‌رسد که هنگام رانندگی با آن متوقف شده و روشن می‌شود. اگر چند سال است که اسکوتر متحرک خود را در اختیار داشته اید، احتمال وقوع این اتفاق بیشتر است.

شما باید با a تماس بگیرید تکنسین اسکوتر متحرک اگر موتور شما خراب است یا مانند قبل می توانید اسکوتر را به مغازه ای ببرید تا مشکل توسط متخصص تشخیص داده شود. هرگز سعی نکنید موتور را به تنهایی تعویض کنید، زیرا ممکن است آسیب بیشتری وارد کنید.

مشکلات سوئیچ احتراق

شایان ذکر است که سوئیچ احتراق در کجای اسکوتر حرکتی شما قرار دارد. در بیشتر موارد، آن را پوشش داده نمی شود، و آن را در برابر عناصر آسیب پذیر می کند. همانطور که می توانید حدس بزنید، این می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در خوردگی و عملکرد شود. اگر به نظر می رسد که کلید شما دیگر قادر به روشن کردن اسکوتر حرکتی نیست، باید از یک تکنسین برای تشخیص مشکل اساسی کمک بگیرید.