با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.

با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی جدیدی ایجاد کنید.


باورتان می شود امسال چهار ماه گذشته است ؟! با شکوفایی فصل بهار و فرا رسیدن تابستان ، زمان آن فرا رسیده است که چیزهایی را که زندگی جدیدی برای شما به ارمغان می آورند ، دوباره ارزیابی کنید. این ممکن است کلاس جدیدی از ورزش باشد یا ممکن است قبل و بعد از تمرین تنفس و کشش زمان ببرد. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما اینجاست تا شما را راهنمایی کند و به شما کمک کند شاد باشید.

سوپ-حلقه

دوش آوریل گلهای ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! با روز جهانی هویج ، که در 4 آوریل قرار می گیردNS، ما می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا این طعم نارنجی را برجسته کنیم.

ترد ، خوشمزه و تمایل به غذای مورد علاقه خرگوش های کارتونی ، هویج مملو از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن شما به ویتامین A تبدیل می کند). هویج علاوه بر مواد مغذی متعددی که دارد ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ای ، ما یک دستور عالی برای سوپ هویج آماده کرده ایم که قدم شما را کمی سریع می کند. در صورت تمایل می توانید دستور العمل را چاپ و استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

فهرست:

یک سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز خرد کنید
  2. سیب زمینی شیرین و هویج را به قطعات کوچک خرد کنید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را شفاف کنید
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کنید و بپزید تا همه چیز نرم شود.
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن غوطه ور یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (در صورت وجود)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. مخلوط کنید و مزه کنید تا خوشحال شوید. همه آنها را بخورید.

اعضای یادگاری ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” فقط یکی از پیام های الهام بخشی که یکی از اعضای ما @bilinçli_content87 در IG برای شما آورده است. خوراک او یک نعمت پیام رسان برای الهام بخشیدن به میل بهتری است. می توانید شرط ببندید که هرگز از روز پا صرفنظر نمی کنید. یا شانه ها. یا سینه. با داشتن مدارهای تخریب کننده ماهیچه ها ، کار فوق العاده ای در ظاهر آسان تمرینات انجام می دهد. در واقع ، این باعث ایجاد قفسه سینه ای شده است که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید و چانه شما را روی زمین نگه می دارد. نگران نباشید ، او احتمالاً برای این کار نیز تمرین دارد. 😄 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم مرد پشت دسته را بشناسیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. از کی شروع به کار کردید؟ چرا؟
    من یک جانباز بازنشسته ارتش هستم و از نظر جسمی و روحی سالم یک خواسته در ارتش است. وقتی ارتش را ترک کردم ، من رهبر سربازان بودم و آنها به من اعتماد کردند که بیشتر از خودم هستم و استاندارد را تعیین کردم. می خواستم با آن روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی هم اتفاق می افتد. من رابطه وحشتناکی داشتم و احساس جذابیت نمی کردم. می خواستم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم سفر خود را از این طریق آغاز می کنند. شما احساس جذابیت نمی کنید و می خواهید برای طرف مقابل خود احساس جذابیت کنید. علاوه بر جراحاتی که در دوران سربازی دریافت کردم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم از این ایده ها استفاده کنم تا آنها را تبدیل به کاری کنم که وقتی در باشگاه هستم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم ببینم که مردم برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید. حقیقت این است که شما به تلاش خود ادامه می دهید. اما قبل از شروع همه اینها ، تنها فردی که من او را دنبال می کردم ، dnicolemonroe؛ در واقع او شروع کرد NS پیوند ورزشی اکنون در تلویزیون و قراردادهای حامی مالی و غیره وجود دارد. دوست دارم روزی او را ملاقات کنم ؛ تماشای تمرینات او باعث می شود خلاقیت بیشتری داشته باشم.
  3. در روز تقلب چه می کنید؟
    رفتن من به مکان Gyros است. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من در آن بودم و بهترین ژیروسکوپی را که در مدت طولانی داشته ام دارد ، وگرنه به Fresco Taco Spot (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که تازه در باشگاه شروع کرده است چه می گویید؟
    عجله نکن. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتیجه یک شبه اتفاق نمی افتد ، اما هنگامی که نتایج اتفاق می افتد داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. قسمت مورد علاقه شما برای تمرین در Fitness Connection چیست؟
    مخصوصاً آلن در TX یک خانواده شده است. آنها مرا می شناسند و از من مراقبت می کنند. سال گذشته خواهر و برادرزاده ام فوت کردند و آلیسا برای من چند کلوچه درست کرد. آنها از مدیرانشان گرفته تا مربیانشان مرا پذیرفتند. و آنها چیزی جز مراقبت و حمایت نشان ندادند. به علاوه ، علف آنجا ؛ من عاشق کار روی چمن هستم ، این باعث می شود احساس حرفه ای کنم.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای تمرینات عقل و عظمت بیشتر ،cious_content87 @را در اینستاگرام مشاهده کنید.

oh.hey.its.chante

خود را ملکه قصد معرفی کرد ، @oh.hey.its.chante آموزش خود را عمداً انجام می دهد. این به ما الهام می بخشد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگام سقوط. وقتی شکست می خورید متوقف شدن آسان است ، اما به گفته شانت ، “هر روز کار در حال پیشرفت است”. یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او به بهترین نسخه از خود است – حتی اگر این شامل عقب نشینی در اهداف تناسب اندام او باشد. به ما اطلاع می دهد که همه چیز خوب است. فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند که همیشه به راه راست بازگردیم. از محبت و صبوری شما بسیار سپاسگزارم. چیزی که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @oh.hey.its.chante برای تأیید و الهام بیشتر در زندگی در اینستاگرام است.

به جلو ادامه دهید

در این ماه ما سوالی در مورد مزایای پیاده روی در رسانه های اجتماعی پرسیدیم. پیاده روی برای علاقه مندان به ورزش آسان نیست. اما به گفته دیگران ، مزایای پیاده روی کمی هر روز می تواند پاداش های زیادی به سلامتی شما اضافه کند.

فقط 30 دقیقه پیاده روی می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • تقویت استخوان ها
  • افزایش قدرت کلی
  • افزایش استقامت
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه کلیدی است ، پیاده روی طولانی مدت فقط برای سلامتی شما مفید است. اگر نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی انجام دهید ، برخی از گزینه های جایگزین که می توانید به برنامه خود اضافه کنید نیز ممکن است مفید باشد.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه)
  • هرجا که می روید از پله ها استفاده کنید
  • دور از محل کار پارک کنید یا یک توقف زودتر از اتوبوس پیاده شوید
  • به جای 30 دقیقه ، 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا شارژ کنید.

مهم نیست چگونه راه می روید ، نکته این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

از دستگاه عصبانی نشوید

در طول این سالها بحث خفیفی وجود داشته است که کدام بهتر است: وزن آزاد یا ماشین؟ در Fitness Connection ، ما معتقدیم بهتر از این دو ، آن چیزی است که بیشتر از آن لذت می برید. آیا پاسخ را از دست دادیم؟ کمی ، اما مزایای هر دو تمرین بر دیگران بیشتر نیست ، بنابراین ما می گوییم راه خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

وزنه های آزاد

برای بهره مندی از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد ، نیازی به آموزش هیچ Strongman ندارید. در واقع ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (به عضله مراجعه کنید) ، کالری بیشتری نسبت به تمرینات قلبی تنهایی می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن یا کاهش وزن هستید ، تمرینات با وزنه بهترین گزینه برای تناسب اندام شما است.

شما می توانید از شروع کوچک شروع کنید و تمرین کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به شما کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • خیلی بیشتر!

ماشین های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می تواند دلهره آور باشد. شما نمی خواهید با کسی مخالفت کنید یا با وارد شدن به آن خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین دریغ نکنید که از یکی از اعضای تیم Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوست شما هستند.

علاوه بر تشخیص ماهیچه های خاص ، دستگاه های بدنسازی ما همچنین می توانند در موارد زیر کمک کنند:

  • زمان ورزش خود را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام راه را ترجیح می دهید. برنده شدن؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن باشید! بهترین تمرین ، ورزشی است که از آن لذت می برید.

اطرافیان خود را دوست داشته باشید

پس از خوردن سوپ هویج خوشمزه و یک دوره کامل تمرین با اعضای برجسته وزنه های آزاد و دستگاه های بدنسازی ، به یاد داشته باشید که یک کار را انجام دهید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و فرصتی مناسب برای نفس کشیدن و قدردانی از فضای باز است. بوها یا گلهای تازه چیده شده را بو کنید. بارش باران یا بازسازی حیات وحش را تماشا کنید. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه آن را بگیرید و دنیای خود را پرورش دهید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *