وبینار برای بررسی گزارش سرطان بدون هیاهو و با اندازه گیری صحیح امید


Elaine Schattner، MD، سمت چپ، و Mehra Golshan، MD، سمت راست، در وبینار AHCJ آینده صحبت خواهند کرد.

سرطان سینه پیش نویس توصیه های غربالگری منتشر شده توسط گروه ویژه خدمات پیشگیرانه ایالات متحده در ماه مه، جنجال و سردرگمی ایجاد کرده است و ارائه اطلاعات متعادل بدون ایجاد ناخواسته امید کاذب یا ترس غیرضروری را برای خبرنگاران سلامت ضروری می کند.

غربالگری سرطان همیشه خطراتی در کنار فواید داشته است – روش‌های غیرضروری که از نتایج مثبت کاذب ایجاد می‌شوند یک آسیب بالقوه باقی می‌مانند. اما آگاهی بیشتر عمومی در مورد دستورالعمل‌های غربالگری و علائم سرطان، همراه با تمایل بیشتر برای صحبت آشکارتر در مورد سرطان نسبت به گذشته، به این معنی است که امروزه بیماری‌های بیشتری در مراحل اولیه نسبت به گذشته مبتلا می‌شوند. این امر آن را قابل درمان تر می کند و شانس بقا را افزایش می دهد.

این تحولات همچنین به معنای تعداد بیشتری از مردم است زندگی طولانی تری با بیماری. در عین حال، امید به زندگی بیشتر امروزی و افزایش خطر ابتلا به سرطان با افزایش سن متوسط ​​سن تشخیص برای همه سرطان ها مجموعاً 66 است – به این معنی که افراد مسن بیشتری نیز با این بیماری زندگی می کنند. با افزایش تعداد افرادی که مبتلا به سرطان و پس از آن زندگی می کنند، ارائه اطلاعات دقیق و مبتنی بر شواهد در مورد گزینه های غربالگری، تشخیص و درمان سرطان برای روزنامه نگاران بیش از هر زمان دیگری مهم است.

وبینار AHCJ در این هفته (چهارشنبه، 19 جولای)، اخبار سرطان: ایجاد تعادل بین ترس، هیاهو و واقعیت، بینش های ارزشمندی را برای گزارش مسئولانه در مورد آخرین توصیه های مرتبط با سرطان و پرداختن به موضوع عاطفی سرطان با استفاده از آخرین شواهد علمی ارائه می دهد. کارشناسان بحث‌های پیرامون دستورالعمل‌های جدید فدرال، چگونگی تکامل ارتباط در مورد سرطان در قرن گذشته و پیامدهای این تغییرات برای بیماران، ارائه‌دهندگان بهداشت و عموم را بررسی خواهند کرد.

برای ثبت نام در وبینار اینجا را کلیک کنید.

روزنامه‌نگاران چگونه می‌توانند مسئولانه آخرین شواهد علمی را به اشتراک بگذارند و به مخاطبان خود کمک کنند تا تفاوت‌های ظریف و محدودیت‌های غربالگری، درمان و پیشرفت بیماری را درک کنند؟ چگونه خبرنگاران تصویر واضح‌تری برای ارتقای تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر و کاهش سردرگمی در مورد گزینه‌ها و روش‌های غربالگری – و دامنه رو به رشد گزینه‌های درمانی – بدون افزایش غیرواقعی انتظارات ارائه می‌کنند؟

جراح سرطان مهرا گلشن، MD، معاون رئیس پزشکی خدمات جراحی و مدیر بالینی مرکز سرطان سینه در بیمارستان سرطان اسمایلو و مرکز سرطان ییل، در مورد دستورالعمل های به روز سرطان پستان در مقاله ای از نیویورک تایمز. او در مورد چالش ها و ملاحظات ایجاد تعادل بین خطرات، مزایا و مضرات غربالگری سرطان با مجموعه شواهدی که همیشه در حال تغییر اما هرگز کامل نیستند در مورد درمان بیش از حد در مقابل زندگی نجات یافته از غربالگری قبلی صحبت خواهد کرد. گلشن نه تنها جراح سرطان سینه است، بلکه خودش نیز اخیراً در سن 48 سالگی از سرطان کولورکتال جان سالم به در برده است. درمان او تقریباً در زمانی شروع شد که انجمن سرطان آمریکا توصیه کرد غربالگری کولورکتال باید در 45 سالگی به جای 50 سالگی شروع شود.

الین شاتنر، روزنامه‌نگار پزشکی، دکتر، دانشیار بالینی در بخش هماتولوژی و انکولوژی پزشکی Weill Cornell Medicine و همچنین یک بازمانده از سرطان سینه و نویسندهاز زمزمه تا فریاد، روش هایی که در مورد سرطان صحبت می کنیم” نیز به وبینار ملحق خواهد شد. او در مورد چالش‌های تشخیص بعداً در زندگی، سن به عنوان یک عامل خطر برای سرطان، و اینکه چگونه رسانه‌ها اطلاعات پیچیده و دارای بار احساسی در مورد سرطان را در طول قرن گذشته به اشتراک گذاشته‌اند، صحبت خواهد کرد. اعضای میزگرد همچنین در مورد راهبردهایی برای گزارش حساس در مورد مسائل سرطان به طور گسترده تر، در عین حال حفظ همدلی و پرهیز از احساسات گرایی بحث خواهند کرد.

تخصص هر دو میهمان در مورد سرطان سینه بود، یکی از سرطان هایی که توصیه ها برای آن در طول سالیان متمادی تغییر کرده است و نسبت به سایر سرطان ها بیشتر مورد بررسی و بحث قرار گرفته است. اما نکات اولیه از بحث و تغییر به سمت نحوه انجام غربالگری سرطان سینه می تواند در طیف گسترده ای از سرطان های دیگر، به ویژه غربالگری سرطان روده بزرگ، پروستات و دهانه رحم اعمال شود.

چالش‌های تعیین چگونگی و زمان غربالگری گروه‌های مختلف برای سرطان – و اینکه چگونه متخصصان پزشکی و روزنامه‌نگاران با این چالش‌ها و خود توصیه‌ها ارتباط برقرار می‌کنند – با ادامه پیشرفت سریع خود در تشخیص سرطان‌شناسی پیچیده‌تر می‌شود. به لطف انفجار فناوری در اطراف بیوپسی مایع و پتانسیل آنها برای تشخیص زودهنگام سرطان، چندین تشخیص زودهنگام چند سرطان احتمالا به زودی تست ها در بازار عرضه می شوند.

پایگاه شواهد در مورد خطرات و مزایای این آزمایش‌های جدید کم است، اما به طور تصاعدی شروع به رشد خواهد کرد، به این معنی که سازمان‌های پزشکی، نهادهای نظارتی، شرکت‌های بیمه و مؤسساتی مانند گروه ویژه خدمات پیشگیرانه ایالات متحده باید تصمیم بگیرند که این آزمایش‌ها چه زمانی و چگونه باید انجام شود. مورد استفاده قرار گیرد. درس های آموخته شده از گذشته همراه با بینش شاتنر و گلشن در ارتباط با سرطان می تواند پایه محکمی برای روزنامه نگاران برای درک بهترین شیوه ها برای نزدیک شدن به پوشش این آزمون ها و سایر نمایش ها فراهم کند.

منابع زیر ممکن است برای کسانی که قصد دارند در این وبینار به ما بپیوندند مفید باشد: