معرفی بهترین ساعت‌های ورزشی – الو دکتر


 

خرید ساعت ورزشی مناسب، مهمترین دغدغه ورزشکاران است. اینکه یک ساعت ورزشی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و چه نیازی را می‌تواند برآورده کند، زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شما ورزش خاصی را دنبال کنید. اما ساعت‌های ورزشی جدا از کارایی که دارند بخاطر سبک طراحی‌شان نیز مورد استقبال خیلی از افراد هم قرار می‌گیرند. پس لزوما نباید ورزشکار باشید تا یک ساعت ورزشی به دست کنید. در ادامه علاوه بر اینکه خصوصیات مهم در یک ساعت مچی ورزشی و اسپرت را با هم بررسی می‌کنیم، چند مدل از بهترین ساعت‌های ورزشی را هم معرفی خواهیم کرد.

قبل از خرید ساعت ورزشی بدانید:

ابتدا باید به این سوال جواب داد که ساعت ورزشی چه فرقی دارد؟ شاید از روی نام آن پیدا باشد، اما همانطور که گفتیم همه ساعت‌های ورزشی لزوما کاربرد ورزشی هم ندارند! برای توضیح واضح بهتر است بگوییم ساعت‌های ورزشی یا سبک طراحی اسپرت دارند یا علاوه بر ظاهر اسپرت ویژگی‌های ورزشی هم دارند. اگر شما ورزش خاصی را دنبال نمی‌کنید اما از استایل‌های اسپرت استقبال می‌کنید، یک ساعت مچی اسپرت قطعا تکمیل کننده استایل شما خواهد بود. بدون اینکه آن ساعت ویژگی‌های خاص و کاربردی برای ورزش داشته باشد. اما اگر ورزش به خصوصی مانند کوهنوردی را دنبال می‌کنید حتما باید یک ساعت ورزشی کوهنوردی داشته باشید تا با قابلیت‌های ویژه آن بتوانید فشار هوا، ارتفاع و … را بسنجید. یا یک غواص حتما به یک ساعت مچی غواصی حرفه‌ای نیاز دارد. پس ابتدا در نظر بگیرید که ساعت اسپرت می‌خواهید یا ساعت ورزشی؟ و اگر قصد خرید ساعت ورزشی دارید، آن مدل باید دارای چه ویژگی‌های به خصوصی باشد؟

بهترین مدل‌های ساعت ورزشی جدید:

در اینجا 2 مدل ساعت مردانه اسپرت و 2 مدل ساعت زنانه اسپرت را به شما معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که کدام مدل‌ها ورزشی و کدام یک، تنها یک ساعت اسپرت هستند. مدل‌های ساعت ورزشی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم، از برترین و پرفروش‌ترین برند‌های ساعت است که این روزها طرفدار دارند:

ساعت مچی جی شاک کاسیو مدل GG-B100-1A9DR:

این ساعت g shock کاسیو تنها یک ساعت مچی ورزشی نیست، بلکه یک ساعت هوشمند اسپرت هم می‌باشد. این ساعت مردانه کاسیو با قابلیت بلوتوثی که دارد به تلفن همراه شخص متصل می‌شود و از طریق برنامه مخصوص برند جی شاک، تنظیماتی از جمله تنظیم اتومات ساعت با توجه به موقعیت مکانی بصورت اتوماتیک انجام می‌شود. این ساعت کاسیو یک ساعت مچی کامل و پر ویژگی است. ویژگی‌هایی از جمله: نمایش زمان طلوع و غروب آفتاب، قطب نمای دیجیتال، ارتفاع سنج، فشارسنج، دماسنج، قدم شمار، ساعت جهانی و … . فرقی ندارد شما کوهنورد باشید یا غواص، صخره نوردی کنید یا دوچرخه سواری، یا اصلا فقط این ساعت را برای استایل‌های اسپرت‌تان خواهید. این مدل همه نیاز‌های ورزشی و غیر ورزشی شما را برآورده خواهد کرد. همچنین میزان ضد آب ساعت 200 متر است (20 اتمسفر فشار هوا زیر آب) که برای غواصی عمیق مناسب است.

ساعت مچی زنانه کاسیو مدلA100WEFG-9ADF :

از آنجایی که ساعت‌های کاسیو برای همه جنسیت‌ها، سنین و قشرهای مختلف جامعه جذابیت دارد، پس بعید نیست در لیست بهترین ساعت‌های ورزشی، 2 بار نام کاسیو را ببینید. کاسیو در تولید ساعت مچی زنانه هم قدرتمند عمل می‌کند. اگر قصد خرید ساعت زنانه اسپرت با قیمت معقول و ویژگی‌های کارآمد دارید، این مدل پیشنهاد مناسبی است. این ساعت مچی زنانه کاسیو بخاطر بند پلاستیکی و قاب مستطیلی با دکمه‌های زیر صفحه نمایش دیجیتالی، در رده ساعت‌های اسپرت قرار می‌گیرد. ساعت اسپرت با وزن سبک و ویژگی‌هایی که در طول روز به احتمال زیاد از آن استفاده می‌کنید. ویژگی‌هایی از جمله: زنگ هشدار، زمان سنج، نمایش تاریخ کامل و البته نور پس زمینه. این مدل جزو طراحی‌های جدید با الهام از ساعت‌های نوستالژی کاسیو است و به همین خاطر بسیار پرفروش و محبوب شده.

 

ساعت مچی مردانه سیکو مدل A100WEFG-9ADF:

غیر ممکن است جایی نام کاسیو باشد و نام رقیب آن، یعنی سیکو به میان نیاید! در بین رقابت شدید برندهای ژاپنی، ساعت سیکو و کاسیو دو رقیب جدی هستند که هم پای هم عمل می‌کنند. اگر قصد خرید یک ساعت مردانه اسپرت دارید که از لحاظ ظاهر، کیفیت، دوام عمر و قیمت برای‌تان به صرفه باشد، بدون شک سیکو را انتخاب کنید. این ساعتمچی سیکو از سری ساعت سیکو 5 است که همه آن را می‌شناسند. ساعت‌های سیکو 5 قوی‌ترین و دقیق‌ترین موتورهای مکانیکی را دارند. بسیاری از دوستداران ساعت مچی ترجیح می‌دهند همیشه ساعت مکانیکی به دست کنند. با اینکه اکثر ساعت‌های ورزشی و اسپرت موتور کوارتز دارند اما اگر قصد خرید ساعت مکانیکی اسپرت داشتید بدون شک این مدل و سری از ساعت‌های سیکو بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. این ساعت مکانیکی سیکو 5، بخاطر بند پارچه‌ای که دارد هم سبک وزن است و هم برای شنا مناسب می‌باشد. میزان ضد آب ساعت هم 100 متر (معادل 10 اتمسفر فشار هوا است) که برای شنا در عمق کم آب مناسب است.

ساعت مچی زنانه آیس واچ مدل 000979:

داشتن یک ساعت مچی زنانه اسپرت با وزن سبک و جنس لطیف، پیشنهادی است که خانم‌ها دست رد به آن نمی‌زنند. برند بلژیکی آیس واچ ساعت‌هایی را تولید می‌کند که نوع پلاستیک آن جنس خاص و نرمی دارد. نرمی و لطافت بند و قاب ساعت‌های آیس واچ اولین چیزی است که با لمس آن حس می‌کنید. این ساعت ایس واچ زنانه که معرفی کردیم نه تنها یک ساعت مچی اسپرت زنانه است بلکه به راحتی می‌توانید از آن برای استایل روزمره و … نیز استفاده کنید. به خصوص که این ساعت یک ساعت مخصوص شنا نیز می‌باشد.

خرید ساعت مچی ورزشی برند:

برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید باید حرفه‌ای خرید کنید. برای تجربه یک خرید حرفه‌ای هم باید از حرفه‌ای‌ترین‌های ساعت مچی راهنمایی بگیرید. سایت اینترنتی و فروشگاه ساعت مچی ایران تایمر، اولین سایت تخصصی ساعت مچی اورجینال در ایران است. این مجموعه با تجربه بالغ بر 1دهه می‌تواند یک مشاوره حرفه‌ای برای خرید ساعت مچی اورجینال برای شما باشد. در ایران تایمر می‌توانید جدیدترین ساعت‌ها از معتبرترین برندهای دنیا را ببینید، مقایسه کنید و با اطمینان خریداری کنید. 30 روز مهلت بازگشت از خرید، 5 سال گارانتی موتور ساعت، 10 سال گارانتی رایگان تعویض باتری، امکان خرید اقساط و … بخشی از خدمات این مجموعه است

 

 

 

 

 




آیا این مطلب برای شما مفید بود؟