دوبرابر کردن بدن مجازی ممکن است به بهره وری شما کمک کند


زن پشت کامپیوتر در تماس ویدیویی

عکس آنا شوتس از طریق Pexels

در ماه می، من یک پست در مورد شرکای پاسخگویی نوشتم به نظر می رسید که با فریلنسرها طنین انداز شده است. چند نفر از آنها با من تماس گرفتند تا بپرسند آیا کسی را می شناسم که به دنبال شریک زندگی است و آیا AHCJ راهی برای همسان سازی افراد دارد یا خیر. در حال حاضر سازمان این کار را نمی کند.

با این حال، نوع دیگری از مشارکت وجود دارد که فریلنسرها می توانند از آن برای کمک به یکدیگر کمک کنند تا در محل کار متمرکز و سازنده باشند: دو برابر کردن بدن.

دو برابر شدن بدن چیست؟

برخلاف شرکای مسئولیت پذیری که به طور منظم برای مدت زمان محدودی برای گوش دادن و ارائه پشتیبانی گرد هم می آیند، بدن دوبرابر در سکوت از طریق پیوند ویدیویی به صورت آنلاین کار می کند. کار کردن در کنار شخص دیگری، حتی به صورت مجازی، می تواند به شما کمک کند انگیزه داشته باشید.

Tara Haelle، رهبر مطالعات پزشکی AHCJ Health Beat، من را با این مفهوم آشنا کرد. هال، که در تگزاس مستقر است، با یکی از دوستانش در سیاتل به طور منظم دو برابر می شود.

او گفت: “من یک لینک زوم مکرر/ایستاده مخصوص دو برابر کردن بدن دارم.” “به اندازه کافی خنده دار، من مدتی قبل در حال خواندن یک رمان عاشقانه بودم و بهترین دوستان کتاب هم همین کار را کردند.”

هال نه تنها برای کار روزنامه نگاری خود بلکه برای کارهای روزمره مانند آشپزی یا جمع آوری وسایل برای سفر نیز از دو برابر کردن بدن استفاده می کند.

ارین ال بویل، نویسنده و ویراستار پزشکی آزاد نیز از بدنه دوبل استفاده می کند. آنها یک بار در هفته از طریق چت تصویری در همان روز و در همان زمان ملاقات می کنند. آنها دقایقی را صرف بحث در مورد نوشته های خود می کنند و سپس دست به کار می شوند.

بویل گفت: “در این مدت، ما روی هر پروژه ای که در حال حاضر در حال انجام هستیم کار می کنیم.”

وقتی تایمر خاموش می‌شود، نوشتن را متوقف می‌کنند و در مورد چیزی که نوشته‌اند صحبت می‌کنند. آنها با بحث در مورد آنچه که قبل از جلسه بعدی خود بر روی آن کار خواهند کرد صحبت می کنند و با چک کردن در طول هفته و در بالای تماس هفته بعد، یکدیگر را مسئول می خواهند.

فواید دو برابر شدن بدن

بویل گفت: «برنامه‌ریزی زمانی در تقویم که می‌دانم در حال ملاقات هستیم بسیار ارزشمند است. “دانستن از اینکه من در برابر او پاسخگو هستم و آنچه را که قول می دهم در هفته آینده انجام دهم، به من کمک می کند متمرکز بمانم.” بویل این جلسات را «برجستگی هفته من» نامید.

دوبرابر شدن بدن می تواند به چندین روش کمک کند. تاشا چمل، مربی عملکرد اجرایی، گفت: «اغلب مردم می‌دانند که باید چه کاری انجام دهند، اما برای شروع با مشکل مواجه هستند. خط سلامت. داشتن یک زمان مشخص برای شروع و داشتن نشانه بصری از یک فرد دیگر که کار می کند می تواند مفید باشد.

همچنین می تواند به افراد کمک کند تا با انگیزه بمانند. “انسان ها حیوانات اجتماعی هستند” Chemel به Healthline گفت. “داشتن شخص دیگری در اطراف می تواند یک کار خسته کننده یا خسته کننده را سرگرم کننده تر کند.” او گفت، همچنین می تواند به کسی کمک کند از ناامیدی و اضطراب در هنگام مواجهه با وظایف دشوار یا پیچیده جلوگیری کند.

دو برابر کردن بدن از طریق گروه های خودیاری ADHD رایج شده است و توسط بسیاری از مربیان ADHD توصیه شده است.

“مشتریان مربی ADHD من متوجه می شوند که (دوبرابر شدن بدن) تا حد زیادی به بهره وری آنها کمک می کند.” روکسان فوشه، مربی ADHD به کودکان و بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی (CHADD) گفت:. از آن‌ها در تعیین اولویت‌ها، تقسیم پروژه/هدف انتخابی به آنچه می‌توان در 50 دقیقه به انجام رساند، متعهد شدن به یک کار یا وظایف خاص، و سپس نیاز به مسئولیت‌پذیری برای کار و تحقق اهدافشان پشتیبانی می‌کند.»

یافتن یک بدن دوتایی

برای پیدا کردن یک بدن دوتایی، می توانید از یک دوست یا همکار بپرسید. یا اگر نمی‌خواهید متعهد شوید، می‌توانید در کافی‌شاپ یا کتابخانه‌ای که در آن افراد دیگر در حال نوشتن و کار هستند، بگذرید.

حتی با وجود اینکه قبلاً کلمه دوبرابر شدن بدن را نشنیده بودم، ظاهراً سال هاست که این کار را انجام می دهم. من به کتابخانه جامعه نیویورک تعلق دارم که یک اتاق نویسنده دارد. من نمی توانم برای مصاحبه در آنجا تماس تلفنی برقرار کنم، اما می توانم زمانی که در مرحله نوشتن هستم لپ تاپم را راه اندازی کنم و از نویسندگان سخت کوش اطرافم الهام بگیرم.

همچنین چندین پلتفرم یا اپلیکیشن دوبرابر بدن وجود دارد که جلساتی را ارائه می‌دهند یا شما را با یک شریک هماهنگ می‌کنند. یک هشدار: من آنها را امتحان نکرده ام. بیشتر آنها نیاز به پرداخت دارند اما آزمایشات رایگان ارائه می دهند. آنها عبارتند از:

همچنین می‌توانید جلسات دو برابر کردن بدن را در TikTok پیدا کنید.