چگونه از غذاهای مورد علاقه هالووین خود بدون هیچ گناهی لذت ببرید

چگونه از غذاهای مورد علاقه هالووین خود بدون هیچ گناهی لذت ببرید


ماه اکتبر شروع شد و درست مثل آن ، هالووین در بین ماست. به نظر می رسد آب نبات و شیرینی های شیرین همه جا هستند – و آماده خوردن هستند. چه شکلات هایی با اندازه سرگرم کننده ، چربی های شیرین و ترش یا غذاهای بسیار شیرین مانند ، شکر کم نیست و می توان گفت که شیرینی ما وسوسه کننده است. اما اگر بر زندگی سالم تمرکز کرده اید ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا وسوسه کردن و پختن یک قطعه شیرینی مورد علاقه خود در فصل تعطیلات اشکالی ندارد. خبر خوب – می توانید. عدد؟ غذاهای سالم هالووین.

بله ، تا زمانی که اندازه مناسب غذا رعایت شود ، قطعاً می توانید هر زمان که خلق و خو تغییر کرد ، از غذاهای مورد علاقه هالووین خود لذت ببرید. خوردن یک تکه کوچک شکر به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی کلی سالم و پر از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین ها و غلات کامل ، اهداف سلامتی شما را بر هم نمی زند یا نمی شکند. و در برخی موارد ، تسلیم شدن به هوس می تواند به شما کمک کند که در آینده بعداً از افراط و تفریط جلوگیری کنید.

برای خواندن برخی نکات در مورد چگونگی لذت بردن از آب نبات و غذاهای مورد علاقه خود بدون احساس گناه و سقوط قند ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تنقلات و دسرهای سالم تری که از فروشگاه خریداری شده است

این فصل غذاهای خوشمزه و سالم را بدون قدم گذاشتن در آشپزخانه سرو کنید. در اینجا سالم ترین غذاهای خریداری شده از فروشگاه هالووین را امتحان کرده اید!

فنجان های کره آجیل جاستین

پسر عموی سالم ریس کره بادام زمینی ، کره بادام یا کره بادام زمینی را امتحان کنید عینک با گزینه های شکلات تیره و روشن!

ظروف کره آفتابگردان Free2Be

اگر یک فنجان شبیه ریس می خواهید که هم سالم تر باشد و هم فاقد آجیل (و سایر مواد حساسیت زا) باشد. اینها را امتحان کنید!

شکلات تیره هو آشپزخانه

سرخپوش شکلات ساخته شده با مواد واقعی (فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم دهنده های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

از بسته تنوع مینی شکلات هالووین زندگی لذت ببرید

بدون لبنیات ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این میله ها فاقد 8 ماده آلرژی زای اولیه است و حاوی مواد ترسناک نیست.

مینی میله گرانولای خوب ساخته شده است

عاری از 9 ماده حساسیت زا (مانند آجیل) با یک وعده سبزیجات مخفی در هر گرانولای دسر مانند گاز زدن!

میله های نارگیلی شکلات تیره غیرواقعی

اینها را امتحان کنید غذاهای کوچک به عنوان یک مبادله شیرین برای میله های شیرین Mounds. این ماده با ترکیباتی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ تهیه می شود و عاری از طعم دهنده ها و مواد پرکننده است.

دسرهای هوشمند

فقط 3 گرم شکر در هر کیسه و بدون مواد مصنوعی آن را امتحان کنید. دسرهای هوشمند به عنوان یک مبادله سالم برای چربی های ترش یا شیرین.

کمتر پاپ کورن بد

اینها را امتحان کنید چند بسته هالووین و میان وعده های وحشتناک شیرین به چرت زنندگان ارائه دهید.

بدون تقلب: درمان های ساده و سالم هالووین که می توانید در خانه درست کنید

میوه مورد علاقه خود را برش دهید و آن را برای هالووین دوستانه کنید

با افزودن دو “چشم” شکلاتی که با روغن بادام زمینی یا دانه تثبیت شده اند ، برش های چشم را تهیه کنید. از آن در کنار ماست ، کره آجیل یا حتی یک قطره شکلات لذت ببرید!

خودتان پوسته شکلاتی بسازید

کامل با یک لایه تار عنکبوت ترسناک!

تخم مرغ های آب پز را به تخم مرغ های شیطانی تبدیل کنید

روی آن را با آووکادو و زرده تخم مرغ و روی آن را با زیتون برای یک میان وعده خوش طعم (و سرشار از پروتئین) هالووین قرار دهید.

سس کارامل وگان درست کنید

خرمای خیس خورده و بدون حفره را برای یک غذای شیرین تک ماده ای مخلوط کنید. از برش های سیب ، کره آجیل و چیپس شکلات بدون لبنیات لذت ببرید!

مافین مومیایی یا محصولات پخته درست کنید!

با پودر روغن نارگیل یا ماست غذاهای پخته شده مورد علاقه خود را تزئین کنید! حتی می توانید دو قطره شکلات برای چشم ها اضافه کنید.

موزهای خرد شده را به شبح تبدیل کنید

موزها را پوست بگیرید و از وسط نصف کنید. دو تکه شکلات برای چشم و یکی برای دهان اضافه کنید! بستنی را فریز کرده یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

به سادگی پوست کنده و یک ساقه نازک کرفس را اضافه کنید!

راهنمای نمونه برای تقسیم بندی آب نبات هالووین مورد علاقه شما

کنترل بخشی ، نام بازی زمانی است که سعی می کنید خوردن شکر را بخشی از رژیم غذایی کلی سالم خود قرار دهید. البته خوردن چند تکه M+M رنگی تاثیری بر سلامت کلی شما نخواهد داشت. واقعاً همه چیز مربوط به تعادل است.

بنابراین وقتی نوبت به آب نبات های مورد علاقه هالووین می رسد ، چقدر است؟ ما برخی از محبوب ترین گزینه ها را گردآوری کرده و اندازه های توصیه شده برای هر کدام را به اشتراک گذاشته ایم. سرگرم کننده!

سرگرم کننده Baby Boy Ruth Bar

2 نوار اندازه سرگرم کننده 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Fun Boy Kit Kat Kat

2 نوار اندازه سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Twizzlers سرگرم کننده طول

4 قطعه سرگرم کننده 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات ذرت آب نبات

21 قطعه 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

سرگرمی های پسرانه سرگرم کننده

2 کیسه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

ابعاد سرگرم کننده Twix

2 نوار اندازه سرگرم کننده 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات ستاره دار

8 عدد 160 کالری ، 22 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Snack Boy Sour Patch Kids

1 بسته (تقریبا) 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

جام های ریس

2 فنجان 220 کالری ، 22 گرم شکر و 5 گرم پروتئین تأمین می کند.

درمان برنج Krispy

1 بار 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن ذرت کارامل

1 اونس. وعده غذایی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

4 نکته برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که آب نبات و غذاهای لذیذ در بخش تغذیه چیز زیادی ارائه نمی دهد. اما اگر از خوردن مقداری شکر لذت می برید ، راه هایی برای سالم نگه داشتن آن بدون قربانی کردن اهدافتان وجود دارد! نکته اصلی این است که اندازه بخش را تحت کنترل نگه دارید.

علاوه بر توجه به اندازه مناسب قسمت ها ، نکات دیگری نیز وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه به آنها اضافه کنید. زیرا چه کسی می خواهد وقت خود را با احساس گناه در تفریحات هالووین بگذراند؟

اجازه ندهید یک درمان (یا هزینه ای) پیشرفت شما را از مسیر خارج کند

بدانید که یک روز “سوء تغذیه” ماههای پیشرفتی را که در سفر سلامتی خود به دست آورده اید ، از بین نخواهد برد. اگر احساس می کنید بیش از حد قند دارید ، بدانید که فردا یک شروع تازه است و پس از پایان تعطیلات ، می توانید روال عادی خود را شروع کنید.

از میان وعده های غنی از پروتئین های مفید استفاده کنید

برای جلوگیری از خوردن بی فکر هنگام مواجهه با یک کاسه آب نبات ، قبل از شرکت در هر مهمانی هالووین یا رویدادهای ترفند یا درمان ، یک وعده غذایی غنی از پروتئین و مواد مغذی بخورید. با داشتن شکم پر ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به زمان گرسنگی بگیرید.

اجتناب از وسوسه پس از هالووین

بعد از چرت زدن یا چرت زدن زیاد آب نبات در خانه نگذارید. به دنبال سازمانی باشید که به انجمن ها یا پناهگاه ها آب نبات اهدا می کند و از سلامت شما حمایت می کند.

جایگزینی دسرهای قندی با غذاهای سالم هالووین

اگر در مهمانی هالووین میزبانی می کنید یا در آن شرکت می کنید ، پیشنهاد دهید که یک وعده غذایی غنی از مواد مغذی به همراه داشته باشید تا همه غذاها متعادل شود.

مطالب مرتبط: چگونه می توان یک تخته اسنک هالووین بد درست کرد

راه سالم برای مراقبت از خود در این هالووین

هالووین به عنوان یک تعطیلات پر از آب نبات پر از خوراکی ها شناخته می شود. بر خلاف تصور عموم ، نیازی به رفتن “بدون شکر” هنگام لذت بردن از تعطیلات نیست. پایبندی به اندازه مناسب ، بارگیری پروتئین ، اهدای قند باقی مانده و ارائه مبادله های غنی از مواد مغذی ، همه راه هایی برای حفظ سنت تعطیلات است ، بدون اینکه پیشرفت شما را در سفر سلامتی خود به طور کامل به خطر اندازد.

بیشتر می خواهم دستور العمل های فوق العاده خوشمزه و محصولات پخته سالم؟ ثبت نام برای FitOn PROبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *