هیچوقت کوتاه نیا هیچوقت تسلیم نشو

هیچوقت کوتاه نیا هیچوقت تسلیم نشو


“مثبت اندیش باشید و می دانید ، بهترین ها هنوز در راه است.” – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، برنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما ، همانطور که گفته شد ، “کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان بسیار کمی” وجود دارد. با این همه شلوغی و شلوغی ، این یک فرصت عالی برای تقویت اراده شما است. به یاد داشته باشید که حتی تمرینات سبک نیز می تواند به شما انرژی لازم برای غلبه بر روز و قوی ماندن را بدهد.

آیا شما آب (خربزه) درست می کنید؟

این ماه روز ملی هندوانه است و هندوانه علاوه بر اینکه غذای مناسب تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش پیداست ، یک هندوانه 92٪ آب است!

از روده سالم پشتیبانی می کند – حاوی فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

مواد مغذی را تأمین می کند – این ویتامین به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی سرشار از ویتامین A و C است!

درد عضلات را کاهش می دهد-L-citrulline موجود در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبود کمک می کند.

صحبت از بهبودی…

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی نجات

اسلاید نجات هندوانه FITCO 1

فهرست

2 فنجان تکه های هندوانه یخ زده ، بدون هسته ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 قاشق dotFIT هندوانه آمینو XXXL

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

1 فنجان یخ (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. سرگرم کننده!

نکته: توت فرنگی را با آناناس ، بلوبری ، موز یا دیگر میوه های مورد علاقه خود جایگزین کنید تا طعم آن مخلوط شود!

همه کلاسها شامل می شود

دروس گروهی فرصتی عالی برای بهبود سلامتی شما و ملاقات با اعضای همفکری است که در یک کشتی هستند. دروس گروهی همراه با فرم ها و تکنیک های مناسب ، انگیزه را برای شما فراهم می کند. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرینات شما می افزاید.

همچنین دروس گروهی:

  • شما را مسئول بدانید
  • مقاوم باش.
  • به شما در یافتن دوستان کمک کند.
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • آنها سرگرم کننده هستند!

در اینجا چند درس گروهی است که باید در ورزشگاه های ما رعایت شود:

پمپ بدن

پمپ بدن FITCO

سریع ، لاغر ، محکم و مناسب باشید. با استفاده از وزنه های سبک تر با تکرارهای بیشتر ، یک تمرین TOTAL بدن خواهید داشت. با روال معمول موسیقی راک و تشویق مربیان متخصص ، در گروه به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت و برای بازگرداندن بیشتر مشتاق خواهید بود.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما را با یک سری حرکات چالش برانگیز که باعث عرق ریختن و تپش قلب شما می شود ، بسیار عالی نگه می دارد. این یک کلاس شدید از تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

در راحتی کلاس دوچرخه سواری ما کوه و بیشتر را ببینید. این کلاس پمپاژ ، چهار سوزاندن ، کشش ریه نشاط آور خواهد بود و سیستم قلبی عروقی شما را از لبه جلو می برد. ایجاد استقامت فوق العاده ، پاهایتان را محکم کنید و ببینید کالری ها چگونه آب می شوند.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزه

ما هزاران حرف برای گفتن در مورد @karina.nicoldine در اینستاگرام داریم. او نه تنها یک رکورددار دو و میدانی دو و میدانی است ، بلکه نگاه او به زندگی و کلمات انگیزشی او همچنان ما را به چالش می کشد. خودمان

او با تمرینات شدید خود را شکل می دهد و همچنین برای شکل دادن به گلدان ها با اشتیاق جوایزی دریافت می کند. اعتقاد او به عنوان یک ورزشکار شلوغ و مدل لباس ورزشی چیزی است که او را به سمت بهترین ، بهترین زندگی و همیشه مثبت اندیش سوق می دهد.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و می خندی. شما زندگی خوبی دارید. ”

به دنبال این عضو الهام بخش ، رکوردشکن ، و جاذبه گران در اینستاگرام باشید @karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را حمل می کنند ، حمل کنید.

هیچ چیز به اندازه یک دوره خوب یوگا آرامش بخش یا شدید نیست. معرفی @cloud9yogi در اینستاگرام برای مدار یوگای پویا که در همه جا گسترش می یابد و متعادل می شود. برخی از حرکات او دارای مزایای باورنکردنی برای ذهن و بدن است.

تاشوهای جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا این است که چین های رو به جلو داشته باشید. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید به کشش کل پشت ، از سر تا پاشنه کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش بدن را فراهم می کند.

باز کننده مفصل ران:

انجام بازکننده های مفصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود دامنه کلی حرکت و گردش بدن نیز کمک می کند. این به ایجاد یک تغییر انرژی کمک می کند که تنش ذخیره شده در بدن را آزاد می کند.

پیچ های پشتی:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون پشت سر هم کامل باشد. این حالت آسان به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @cloud9yogi را دنبال کنید تا مدارات بیشتری را بیاموزید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستانی شروع به درخشش و فرو رفتن در افق می کند. اگر اوضاع خیلی زیاد شد ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما تا اینجا پیش رفته اید. با پشتکار و تسلیم نشدن ، تمام الاغ را لگد کردید تا به جایی که امروز هستید برسید. برای همه در تناسب اندام اتصال ، این قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *