Fathead - بهترین پیتزا کتو + فیلم

Fathead – بهترین پیتزا کتو + فیلم


دستورالعمل ها برای 4 وعده است. لطفا در صورت نیاز تغییر دهید.

بخش

اطلاعات تغذیه ای بر اساس 4 وعده در هر پیتزا است.

دستور تهیه پس از تهیه ویدئو به روز شد ، بنابراین تعداد کربوهیدرات ها با دستور صحیح متفاوت است.

حتی اگر معمولاً پیتزا با سالاد نمی خورید ، طعم و ویتامین خوبی به غذا می بخشد.

تجهیزات ویژه توصیه می شود

همزن دستی با قلاب خمیر و وردنه.

بهترین مواد اولیه پیتزا کتو

در اینجا ما از گوشت سوسیس به عنوان دستور العمل اصلی استفاده کردیم ، اما با خیال راحت هرچه می خواهید روی آن بگذارید. می توانید به جای سوسیس از پپرونی ، سالامی یا بیکن پخته استفاده کنید. اگر در یخچال مرغ ، گوشت خوک یا گوشت گاو باقی مانده است ، آنها معمولاً پیتزای فوق العاده ای می سازند.

اگر گوشت نمی خواهید و می توانید کمی کربوهیدرات بیشتری بخورید ، ما فلفل ، زیتون ، کنگر فرنگی یا گوجه فرنگی و گیاهان تازه را توصیه می کنیم. همچنین می توانید انواع مختلف پنیر مانند فتا ، پنیر آبی یا حتی بری را اضافه کنید.

ذخیره سازی پیتزای چربی

پوسته های اضافی درست کنید و 2-3 روز در یخچال یا حداکثر 2 ماه در فریزر نگهداری کنید. پیتزا در مایکروویو به طرز شگفت انگیزی گرم می شود ، بنابراین اگر غذای باقی مانده باقی مانده است و احتمالاً باعث می شود که بسیار غنی شود ، روز بعد از آن در جعبه ناهار خود لذت ببرید.

نکاتی در مورد استفاده از پوسته های پیتزا کتو!

این خمیر همه کاره است! از آن به عنوان پوسته پیتزا استفاده کنید ، مانند این دستور غذا ، یا یک آویشن سیر خانگی خوب درست کنید – فقط آن را در کره سیر خیس کرده و یک یا دو دقیقه دیگر بپزید. یا در مورد سرو برخی از نان های کتو به عنوان میان وعده یا پیش غذا در مهمانی شام بعدی خود چطور؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *