8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

چیزی وجود دارد که به من کمک می کند تا به سمت #اهدافم حرکت کنم حتی زمانی که خسته هستم یا آن را احساس نمی کنم. اکنون که آن را تنظیم کرده ام ، بسیار ساده است. این روال من است!

در حقیقت ، ایجاد یک روال سالم نیاز به حدس و گمان زیاد دارد تا انتخاب های خوبی برای بدن و ذهن شما انجام شود. و این باعث می شود که بسیار راحت تر به آن پایبند باشید. به عنوان مثال ، تمام هدف معمول این است که به خودتان اجازه دهید از نوعی خلبان خودکار استفاده کنید. وقتی عادت می کنید که در طول روز آب کافی بنوشید ، یا وقتی از خواب بیدار می شوید و بلافاصله تمرین خود را پایان می دهید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به سلامت شما کمک کند.

بنابراین ، برنامه ریزی روتین سالم شما بسیار آسان است. اما برنامه خود را به جایی برسانید در حقیقت دف معمولی کمی کار می برد. در اینجا چند نکته وجود دارد که من برای کمک به ایجاد روال سالم خودم استفاده می کنم و امیدوارم به شما کمک کند!

مطمئن باشید لذت می برید

در اینجا روال معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر باشید ، احساس می کنید مانند یک کشنده هستید. و این بدان معناست که شما آن را دنبال نمی کنید. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز به یک عادت تبدیل شود ، اگر به نظر برسد که یک چیز عادی است ، در نهایت انرژی شما تمام می شود.

دیگر مجبور نشوید کارهایی را که از آنها متنفرید انجام دهید فقط به خاطر سالم بودن آن! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. انواع دیگر تمرینات قلبی مانند آموزش رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد نوشیدنی های سالم که طعم بدی دارند نیز صدق می کند. LSF Plant Protein & Boosts را اضافه کنید و در واقع منتظر نوشیدن پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری باشید.

در واقع ، تمام هدف یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید که چه می کنید ، خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از همه قسمتهای آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، ایجاد روال عادی زمان می برد! نمی توانید در این مورد عجله کنید. بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری راحت انجام دهید مانند حمل یک بطری قابل استفاده مجدد با خود. اگر سعی می کنید بیشتر روزهای هفته ورزش کنید ، با Daily 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای یک راه عالی برای آشنایی با یک برنامه منظم ورزشی است! اگر سعی می کنید تمیزتر باشید ، هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر شوید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یکی از مکمل های جدید ما به صبح یک راه عالی برای آسان کردن آن است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آنها را قابل دستیابی کنید ، و این بدان معناست که آنها را به مراحل کوچک تقسیم کنید. روال سالم ایده آل خود را مرور کنید و چند راه را که می توانید از کوچک شروع کنید انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

برای دریافت پشتیبانی

حتی اگر دوست داشته باشید و آنها را در مراحل کوچک تجزیه کنید ، هنوز هم می توانید سخت بمانید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا این روال سالم را شروع کرده اید.

برای کمک به تمرکز و ماندن روی بازی A خود ، من دو نکته دارم: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را درگیر کنید.

اگر هر یک از دوستان شما نیز در تلاش برای ایجاد یک روال سالم است ، شریک یکدیگر در مسئولیت باشید. در اصل ، باید چند بار در هفته یکدیگر را بررسی کنید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً در مورد عادات شما س askingال می کند ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما سعی نمی کنند سالم تر شوند ، به جامعه LSF ما در Insta ضربه بزنید!

همچنین DEF ، توصیه می کنم برخی از برنامه ها (مانند برنامه LSF ما) را روی تلفن خود قرار دهید که شما را به یاد کارهای روزمره شما (و حتی به شما کمک می کند). به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک و آسان برای ادامه کار در جهت #اهداف خود دارید.

کمی به خود آرامش دهید

اگر تصمیم گرفته اید که به یک روال سالم پایبند باشید و هرگز اشتباه نکنید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! روزهایی خواهد رسید که اکثر ما اشتباه می کنیم. خوب از همین رو طبیعی است ، پس به خود استراحت دهید !!

شاید شما عادت دارید غذاها را آماده کنید ، اما در یکشنبه احساس خستگی زیادی می کنید و به نظر می رسد یک دردسر بزرگ است. این خیلی خوب است! آن روز را به حال خود رها کنید و شاید برنامه ریزی کنید که دوشنبه زمانی را برای آماده سازی وعده غذایی هفتگی خود اختصاص دهید.

یا ممکن است یک هفته با روال سالم خود فاصله داشته باشید. ممکن است! خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید و هرگز از تمام پیشرفت هایی که کرده اید دست نکشید. یک شکست جزئی مهم نیست – فقط به روال عادی خود بازگردید و به جلو ادامه دهید. برای غلبه بر مشکلات قوی تر خواهید بود!

با او بمان

باز هم می گویم: داشتن یک روال سالم زمان می برد! ادامه بده عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت شکل بگیرد یا ترک شود ، اما من در واقع بیشتر از آن طول کشیدم. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً از سرعت امور پیروی کنید.

یک روال سالم می تواند تفاوت زیادی در احساس و ظاهر شما ایجاد کند. بله ، کمی کار می برد. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *