6 نکته تناسب اندام برای افراد مشغول

6 نکته تناسب اندام برای افراد مشغول


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، بیشتر روزهای شما صرف کار یا رفت و آمد از خانه به دفتر و بالعکس می شود. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی خود امروز در آینده به طرز شگفت انگیزی نتیجه خواهد داد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود برنامه شلوغ وجود دارد:

1. روز خود را دنبال کنید

ما همیشه بهانه ای برای مشغله زیاد برای آشپزی یا ورزش داریم ، اما با مشاهده روز خود و نحوه گذراندن آن در بازه زمانی 30-60 دقیقه شروع کنید. با کمال تعجب ، قبل از یک هفته شلوغ ، تمام وقت اضافی را برای تمرین 30 دقیقه ای یا برخی جلسات برنامه ریزی غذا پیدا خواهید کرد. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف خود را 7-8 ساعت خواب خوب در شب تعیین کنید. مطالعات به این نتیجه رسیده اند که کم خوابی علت شماره یک عدم تمرکز ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن شما افزایش می یابد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. ورزش خود را در اولویت قرار دهید

برنامه های ورزشی خود را در اولویت قرار دهید ، مثلاً در یک جلسه ، حتی اگر این فقط یک دویدن سریع در اطراف یک بلوک باشد. در زمان استراحت ناهار به ورزشگاه نزدیک دفتر خود بروید یا عصرها در کلاس ها ثبت نام کنید تا این احساس مسئولیت را القا کنید.

4. تنظیم اهداف و پیگیری پیشرفت

برای داشتن انگیزه برای سلامتی و سلامتی خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید. اعم از جلسات یا جلسات ، لیستی از اندازه گیری های بدن خود ، وزن خود به کیلوگرم ، قدم هایی که هر روز بر می دارید ، تمریناتی که در طول هفته انجام می دهید تهیه کنید و یک گزارش هفتگی از همه آن ها داشته باشید.

5. برنامه های غذایی را از قبل برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید در طول هفته مسیر فست فود را طی کنید. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار مضر است. قبل از شروع یک هفته شلوغ دیگر ، عادت کنید که هر آخر هفته یک دسته تهیه کنید. مقداری مرغ را ترشی کنید و منجمد کنید ، برنج و عدس را از قبل تهیه کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای دسترسی آسان مقداری سبزیجات را برش داده و بجوشانید. هوموس را از پیش خرید کرده یا خودتان تهیه کنید و هر زمان که هوس کردید آن را به عنوان یک سس غلیظ آماده کنید.

هیدراته کردن

برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل 2 لیتر آب در روز هدف بگیرید. همچنین می توانید آب را با آب میوه های تازه ، اسموتی ، چای های گیاهی و آب سم زدایی جایگزین کنید.

حفظ یک شیوه زندگی سالم در حالی که دائماً تحت کار قرار می گیرید کار دشواری است ، اما با چند تغییر سالم و تصمیم گیری دقیق ، همه اینها ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای داشتن انگیزه هستید ، Fitness را با 10 دلار ببینید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت ما www.fitnessfor10.com دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *