5 دلیل برای شروع وزنه برداری

5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه زدن راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. تمرین با وزنه های سنگین نیز می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. همچنین ، وزنه زدن به ایجاد توده عضلانی ، که برای بدن سالم ضروری است ، کمک می کند و با قوی شدن استخوان ها با افزایش سن ، خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی می کنید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را مشاهده نمی کنید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. افزایش وزن در بسیاری از مطالعات به عنوان روشی م toثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت نشان داده شده است ، به ویژه برای زنانی که سطح تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه شده اند که نمی توانند بدون بلند کردن وزنه های سنگین عضله بسازند.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند

کاردیو انجام می دهید و نتیجه نمی گیرید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی نسبت به وزنه برداری کالری کمتری می سوزانند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه زدن بهترین گزینه است.

وزنه زدن باعث افزایش تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان می شود.

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه برداری یک راه عالی برای زنان است تا شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید پشتی قوی داشته باشید یا از آسیب های ناشی از افتادن در سنین بالا جلوگیری کنید ، تمرینات با وزنه بهترین نوع تمرین هستند. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

– بر روی ردیف ها پیچ خورده است

– فک

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید با فرم صحیح انجام شود ، در غیر این صورت می توانید به خودتان صدمه بزنید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک صحیح یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای را بیابید و ویدیویی در مورد آن تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

هنگام بلند کردن وزنه وضعیت صحیح بدن مهم است. باید یک قوس خفیف در ناحیه کمر شما وجود داشته باشد در غیر این صورت خطر آسیب دیدن خود را دارید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و چمباتمه زدن نباید به هالتر خم شوید. شانه های شما باید پایین کشیده شوند تا همیشه راحت باشند. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری می توانید بلند کنید. مهم است که تمرینات خود را خیلی سخت نکنید تا بدن شما بتواند زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5- وزنه برداری راهی عالی برای رهایی از استرس ، اضطراب و افسردگی است.

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد که باعث می شود بعد از ورزش به مدت کافی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن نزدیکترین سالن ورزشی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *