4 راه برای حفظ انرژی در تمام طول روز بدون کافئین

4 راه برای حفظ انرژی در تمام طول روز بدون کافئین


“بیدار شوید و قهوه را بویید” یک دلیل اصطلاحی است. اگر تنها چیزی که شما را از رختخواب بیرون می کشد وعده یک فنجان قوی است ، شما تنها نیستید. با این حال ، برای اکثر مردم ، این فراتر از یک بار ریختن است. در حقیقت ، بسیاری از افراد قهوه نوشابه را مستقیماً بعد از ظهر می نوشند-اما تکیه بر کافئین برای یک مزیت انرژی تمام روز می تواند عوارض جانبی داشته باشد. در حالی که ما نمی گوییم باید قهوه را برای همیشه ترک کنید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بدون ریختن یک فنجان دیگر ، از یک صفحه گردان استفاده کنید. به همین دلیل ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما بیاموزیم که چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید!

علل کم بودن انرژی

ما متوجه می شویم – اگر مخزن گاز شما به اندازه کافی پر نشده باشد ، کاهش کافئین نسبت به آنچه هست ، راحت تر است. اگر احساس می کنید در حال حرکت هستید ، این شجاعت را در گام های خود ندارید ، یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی کاناپه خود دراز بکشید ، یک فنجان کافئین اضافی ممکن است تنها راه نجات شما به نظر برسد. با این حال ، اگر به علت اصلی علت خستگی همیشه پی برده اید ، چه می کنید؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات شیوه زندگی. معمولاً این کمبود خواب است. مطابق با مراکز کنترل و پیشگیری از بیمارییک سوم بزرگسالان از هفت ساعت یا بیشتر خواب توصیه شده در روز برخوردار نیستند. علاوه بر شبهای بی خوابی ، عوامل دیگری نیز می توانند انرژی شما را کاهش دهند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند تمرین بیش از حد و رژیم غذایی ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری قلبی و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

قبل از اینکه به یک فنجان قهوه اضافی برسید ، اینجا را ببینید در اینجا 10 کاری که باید انجام دهید اگر دائماً خسته هستید انجام دهید.

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

مطابق با سازمان غذا و داروی آمریکابه طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم ، مقدار موجود در حدود چهار یا پنج فنجان قهوه ، بی خطر است. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا وجود دارد. بنابراین ، شما باید این منابع دیگر را نیز در نظر بگیرید!

با این حال ، همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. اگر با بدن خود هماهنگ هستید ، می دانید محدودیت شما بر اساس احساس کافئین در شما کجاست. به عنوان مثال ، اگر احساس عصبی ، اضطراب ، سردرد یا مشکلات گوارشی دارید ، ممکن است بیش از حد مصرف کنید. همچنین ، اگر در اواخر روز کافئین مصرف می کنید ، ممکن است در خوابیدن در شب دچار مشکل شوید و این وقفه خواب می تواند روز بعد شما را بیشتر خسته کرده و یک چرخه معیوب را آغاز کند. همانطور که می بینید ، یادگیری انرژی ماندن بدون کافئین بسیار مهم است!

چگونه در طول روز بدون کافئین پر انرژی باشیم

بیشتر بخورید H20

قهوه و نوشابه های انرژی زا از نظر فنی مایع هستند ، اما جایگزینی برای مصرف آب نیستند. در واقع ، آنها واقعاً می توانند شما را خشک کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز آب کافی دریافت نمی کنید ، افزایش میزان نوشیدن آب راه حل شما است.

این تغییر ساده نشان داده شده برای کاهش مسائل شناختی مانند خستگی ، خواب آلودگی و گیجی ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و پر انرژی باشید ، به نوشیدن ادامه دهید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف برای شما دشوار است ، ممکن است متوجه شوید که داشتن یک بطری آب در نزدیکی شما به شما در رسیدن به هدف کمک می کند. و این ترفند ساده هیدراتاسیون به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و پایدارتر زندگی کنید – از هر نظر یک پیروزی به نظر می رسد!

غذاهای مرطوب کننده بخورید

میوه ها و سبزیجات علاوه بر حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی ، یک مزیت جدی دارند: آنها پر از آب هستند! بنابراین ، هنگام خوردن غذاهای مفید برای شما ، نیازهای هیدراتاسیون خود را نیز برآورده می کنید. در واقع ، 20 درصد شما نیاز روزانه به مایعات می تواند از غذا ناشی شود!

میوه و سبزیجات غنی از آب (خربزه ، مرکبات ، توت فرنگی ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، فلفل دلمه ای) اضافه کنید فلفل) در صورت امکان به وعده ها و میان وعده های خود. جایزه؟ بسته بندی رژیم غذایی شما با محصولات با کاهش استرس همراه است. دلایل انرژی کم!

حرکت کن

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در یک مطالعه انجام شده در PeerJ، ورزش با کیفیت بهتر خواب همراه است – به ویژه در افرادی که با بی خوابی سر و کار دارند. ورزش یک پادزهر عالی برای استرس است و طبق تحقیقات انجام شده ، می تواند احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. همچنین می تواند باعث خستگی فیزیکی شما شود تا در زمان آمادگی برای خواب آماده باشید.

مرتبط: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج برو بیرون

افت انرژی در محل کار؟ برای هوای تازه بیرون بروید. بودن در طبیعت ، به ویژه در حضور نور طبیعی خورشید ، با سلامت روانی بهتر همراه است ، زیرا یک تقویت کننده طبیعی انرژی است. بر اساس این پژوهش، می تواند ذهن شما را برای رفع خستگی شناختی بازگرداند!

نمی توانی بیرون بیایی؟ پنجره ای را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

برای داشتن وزوز کاملاً طبیعی کافئین را کنار بگذارید

معمول است که “کم” انرژی را با کافئین “درمان” کنید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می تواند باعث افزایش سلامت بدن شما شود! حتماً آب بنوشید ، غذای سالم بخورید ، ورزش کنید و در طبیعت وقت بگذرانید تا به افزایش ذخایر انرژی طبیعی خود کمک کنید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید ، هر زمان که احساس خستگی کردید از این تقویت کننده های طبیعی استفاده کنید!

اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات و مدیتیشن های نامحدود رایگان دسترسی پیدا کنید که مناسب زمانی است که بدنبال افزایش انرژی طبیعی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *