۳ فرآیند برای محاسبه کل قدرت مصرفی روزانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرایی اهمیت آن برای افت پوند

کل قدرت مصرفی روزانه (TDEE) معیاری است کدام ممکن است نماد می دهد چقدر قدرت در کل روز خوردن می کنید. این برای ادغام کردن میزان متابولیسم اساس ممکن است (BMR) است، کدام ممکن است قدرت ای است کدام ممکن است {برای زنده ماندن} را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدرت استخدام می کنید برای هر عامل عکس (پرسه زدن، بحث کردن، مصرف کردن، بازی).

میزان متابولیسم اساس اجتناب کرده اند شخص خاص به شخص تولید دیگری را انتخاب کنید و انتخاب کنید بین جنسیت خاص است. پسرها BMR بالاتری نسبت به دختران همراه خود وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید قد برابر دارند. به این دلیل است که هدف است کدام ممکن است پسرها نسبت به دختران چربی کمتری دارند. عناصر عکس کدام ممکن است می توانند بر میزان متابولیسم اساس تأثیر بگذارند عبارتند اجتناب کرده اند:

· قد،
· وزن،
سن (میزان متابولیسم اساس پس اجتناب کرده اند ۲۰ سالگی به میزان ۲ نسبت در هر دهه مقیاس را کاهش می دهد).
غده تیروئید چگونه رفتار می تنبل (تیروکسین ترتیب کننده اولین سرعت متابولیسم است)،
رژیم غذایی (رژیم غذایی گرسنگی میزان متابولیسم اساس ممکن است را کاهش می دهد)
دمای خانه،
دمای سطح،
ورزش فیزیکی.

راه های زیادی برای تخمین TDEE موجود است با این حال معمولی ترین آنها عبارتند اجتناب کرده اند:

فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناپاک (بر ایده وزن هیکل)
هریس – بددیکت. فرمول
فرمول کچ – مک آردل (چون آن است توده از لاغر هیکل ممکن است تخمین زده شد)

برای محاسبات اجتناب کرده اند مثال زیر استفاده می کنیم:

– او ۴۰ سال دارد
۵ فوت ۴ اینچ = ۱.۶۳ متر
۱۵۰ کیلو = ۶۸ کیلوگرم وزن
نسبت چربی هیکل = ۳۲%
· می خواهید وزن کم کنید.

فرآیند فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناپاک:

افت پوند = ۱۲ به همان اندازه ۱۳ انرژی به ازای هر کیلو وزن هیکل
بازیابی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگهداری = ۱۵ – ۱۶
افزایش وزن = ۱۸ – ۱۹

در مثال ما، خانم ما برای افت پوند باید روزانه بین ۱۸۰۰ به همان اندازه ۱۹۵۰ انرژی خوردن تنبل.

فرمول هریس بندیکت (HB) (روزی کدام ممکن است توده از لاغر شخصی را نمی دانید)

اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است این راه دارای متغیر توده جسمی با بیرون چربی نیست، نیازهای انرژی ماهیچه ها را به همان اندازه حد زیادی انگشت کم گرفته را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواستن اشخاص حقیقی اضافه وزن را بیش اجتناب کرده اند حد برآورد می تنبل. ابتدا باید میزان متابولیسم اساس شخصی را محاسبه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس صورتحساب ورزش شخصی را برای ایجاد TDEE اضافه کنید

پسرها: BMR = 66 + (13.7 x وزن بر حسب کیلوگرم) + (۵ x قد بر حسب سانتی متر) – (۶.۸ x سن بر حسب سال)
زن: BMR = 655 + (9.6 x وزن بر حسب کیلوگرم) + (۱.۸ x قد بر حسب سانتی متر) – (۴.۷ x سن بر حسب سال)

برای مثال ما BMR = 655 + (9.6 x 68) + (1.8 x 163) – (6.8 x 40) = 1343 انرژی در روز

ضریب ورزش به صورت زیر تخمین زده تبدیل می شود:

بی تحرک = BMR X 1.2 (به سختی هر دو با بیرون بازی، کار روی میز)
به سختی سرزنده = BMR X 1.375 (بازی سبک / بازی ۱-۳ روز در هفته)
نوین. سرزنده = BMR X 1.55 (بازی/بازی متداول۳-۵ روز در هفته)
فوق العاده سرزنده = BMR X 1.725 (بازی از حداکثر/بازی ۶-۷ روز در هفته)
فوق العاده سرزنده = BMR X 1.9 (بازی دردسرساز روزانه/بازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انجام جسمی هر دو ورزش ۲ بار در روز، شبیه ماراتن، مسابقه را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره)

خانم ما تخمین می زند کدام ممکن است او به سختی سرزنده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعاقباً TDEE او را می توان ۱.۳۷۵ x 1343 = 1846 انرژی در روز تخمین زد.

فرمول Katch – McArdle (KM). (روزی کدام ممکن است توده با بیرون چربی هیکل خاص باشد)

پسرها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دختران BMR = 370 + (21.6 x جرم با بیرون چربی بر حسب کیلوگرم)

نسبت چربی هیکل خانم ما کدام ممکن است در ورزشگاه بومی ابعاد گیری شد ۳۲ نسبت بود، متعاقباً توده با بیرون چربی هیکل او ۶۸ x (100-32) / 100 = 46.24 کیلوگرم {خواهد بود}.

متعاقباً BMR او = ۳۷۰ + (۲۱.۶ x 46.24) = 1369
TDEE آن همراه خود استفاده اجتناب کرده اند این فرمول ۱.۳۷۵ x 1369 = 1882 انرژی در روز {خواهد بود}.

می توانید ببینید کدام ممکن است هر ۲ فرمول KM را انتخاب کنید و انتخاب کنید HB نتایج فوق العاده مشابهی در ۱۸۴۶ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱۸۸۲ کیلو انرژی در روز ساخت می کنند، با این حال این ساده خوب TDEE است را انتخاب کنید و انتخاب کنید باید ترتیب شود از خانم ما تمایل دارد چربی هیکل شخصی را اجتناب کرده اند انگشت بدهد. متعاقباً، چقدر می توانید انرژی مصرفی شخصی را برای کاهش چربی به طور معقولی کاهش دهید؟ خب این مثل اینجا است کدام ممکن است بپرسید اندازه خوب تکه منطقه چقدر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است به سادگی مقاله عکس را پر می کنم (خوشایند، قابل دستیابی است خوب روز آن را بنویسم!) همراه خود این جاری، شناخته شده به عنوان خوب قوانین عمومی، او خواهد شد انرژی شخصی را ۱۵-۲۰٪ کاهش دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش دهد. ورزش او باید برای ادغام کردن بازی متداول۳-۴ بار در هفته باشد. او انتخاب گرفت انرژی شخصی را ۱۵٪ کاهش دهد متعاقباً کل انرژی او همراه خود استفاده اجتناب کرده اند این سه فرآیند عبارتند اجتناب کرده اند:

سوال را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاسخ = ۱۸۰۰
HB = 1569
کیلومتر = ۱۶۰۰

قادر نیستم همراه خود ضمانت بگویم کدام ممکن است او در هر خوب اجتناب کرده اند این رژیم ها وزن کم کرده است هر دو خیر، با این حال آرزو می کنم شرط ببندم نتایج او همراه خود ۲ فرآیند آخر بیشتر اجتناب کرده اند فرآیند اول {خواهد بود}. اگر در امتحان شده برای کاهش چربی هیکل هستید. سودآور باشید.

رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر