۲ اصل العمل صبحانه مفید برای کاهش چند پوند: تخم مرغ خوش ذوق Sha Bang را انتخاب کنید و انتخاب کنید موسلی خانگی

روزی کدام ممکن است انتخاب می گیرید برای صبحانه چه بخورید، به طور معمول است می توانید حاوی مصرف کردن مکرر غذاهای خیلی شبیه شوید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگرچه این عامل بدی نیست، با این حال خوشایند است به سختی انتخاب داشته باشید. این متن ۲ اصل العمل صبحانه مفید برتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوش ذوق را ارائه می دهیم حاضر می دهد کدام ممکن است اگر در کنار همراه خود سایر وعده های غذایی مفید به در کنار عالی این سیستم تمرینی تدریجی خوردن شوند، ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه به نیازها کاهش چند پوند شخصی برسید.

۱. تخم مرغ شا بنگ:

تحمیل اصل العمل های صبحانه مفید برای کاهش چند پوند نباید چندان روی حیله و تزویر باشد. تخم مرغ عالی غذای برتر برای صبحانه است را انتخاب کنید و انتخاب کنید پختن همراه خود آن {نمی تواند} ساده تر باشد. این “تخم مرغ شا بنگ” خوش ذوق را بررسی کنید.

این اصل صبحانه مفید برای کاهش چند پوند سرشار اجتناب کرده اند چربی های مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین است، به این تکنیک کدام ممکن است اگر رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارید هر دو اجتناب کرده اند عالی روال دوچرخه رانندگی قابل مقایسه با روزه داری متناوب پیروی می کنید، برتر است.

خدمت ۱

اجزا

۲ عدد تخم مرغ هم زده.

عالی آووکادوی کودک نوپا، منافذ و پوست کنده، مکعبی دانش شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش داده شود.

فلفل بنفش ۱ عدد، دانه گرفته را انتخاب کنید و انتخاب کنید مکعبی دانش شده.

۱⁄۲ پیاز بنفش کودک نوپا، منافذ و پوست کنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانش شده

۱⁄۲ گوجه فرنگی، به تاس ها دانش شده.

برگ اسفناج اخیر.

عالی مشت میگوی اخیر پخته شده.

۱ قاشق چایخوری روغن نارگیل.

۱-۲ حبه سیر، منافذ و پوست کنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانش شده.

مخلوطی اجتناب کرده اند سبزی های اخیر زیر، شسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانش شده: جعفری، ریحان، مریم گلی، ترخون، شوید هر دو پیازچه. نمک اقیانوس را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل به مزه.

فرآیند

در یک واحد تابه عظیم، پیاز، فلفل دلمه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیر را در روغن تفت دهید. وقتی پیازها ناخوشایند شدند، تخم مرغ، میگو، آووکادو، گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسفناج را اضافه کنید. پختن را روی حرارت متداولبه همان اندازه روزی کدام ممکن است تخم مرغ ها پخته را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم زده شوند شکسته نشده دهید، سپس سبزی ها را اضافه کنید. در صورت لزوم آن را مزه دار کنید.

۲. موسلی خانگی:

موسلی های خریداری شده در فروشگاه بیشتر اوقات تشکیل قندهای نامطلوب فوق العاده بالایی هستند (قطعاًً روزی کدام ممکن است در مسیر درست کاهش چند پوند هستید خوشایند نیستند) را انتخاب کنید و انتخاب کنید این دلیل است انرژی زیادی دارند. این اصل صبحانه مفید برای کاهش چند پوند، خوش ذوق را انتخاب کنید و انتخاب کنید پر اجتناب کرده اند فیبر، کربوهیدرات پیچیده، پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های مفید با بیرون تمام قند اضافی است. راهی برتر برای صبحانه

سرویس ۱-۲

اجزا

• ۱ کیلو جو با بیرون گلوتن

• ۱ فنجان بادام دانش شده (هر دو مخلوطی اجتناب کرده اند آجیل به مزه)

• نصف فنجان بذر کتان

• ۱ فنجان شیر نارگیل

فرآیند

۱. تمام داروها خشک را همراه خود هم در یک واحد کاسه عظیم همراه خود شیر نارگیل ترکیب کردن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بگذارید به همان اندازه جو دوسر مایع انصافاً فریب دادن شود. ترکیب کردن را به طور مساوی در سینی فر پهن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در فر همراه خود حرارت کسل کننده برشته کنید به همان اندازه به سختی اسپرسو ای شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید انصافاً خشک شود.

۲. وقتی سرماخوردگی شد همراه خود شیر نارگیل سرو کنید.

رژیم اینترنت دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر