چرا شما هرگز یک رژیم کتوژنیک را نمی بینید که واقعا کار می کند

قوانین رژیم کتوژنیک در نهایت، لازم است والدین کودک و همهٔ کسانی که به نحوی از کودک مراقبت میکنند، آموزشهای لازم را در مورد جنبههای مختلف رژیم کتوژنیک گذرانده باشند تا بتوان تا حد امکان، این رژیم را با خطر کمتری اجرا کرد. علاوه بر این، 95.2٪ از گروه کتوژنیک همچنین قادر به توقف و یا کاهش داروهای دیابتی بودند، در مقایسه با 62% در گروه کربوهیدرات بالا. خوراکیهای هر یک از این چهار گروه را به منظور تنوع غذایی، میتوان به راحتی و بدون نیاز به محاسبهٔ مجدد، جابجا کرد.

رژیم کتوژنیک سریع

همچنین چربی را در کبد به کتون تبدیل می کند که می تواند انرژی مورد نیاز مغز را تامین کند. در اثر تجزیه چربی ها یک سری اجسام کتونی نیز آزاد می شود که به آنها کتون بادی می گویند. نویسنده این کتاب توضیح میده که: مردم از چربی ها میترسن، چون به اونها گفته شده که چربی خوردن، اونها رو چاق میکنه و میکشه! همچنین این رژیم در بهبود بیماریهایی چون اختلال شناختی و دیابت از نوع ۲ تاثر بسزایی دارد. در زمان حضور در مراسم اجتماعی یا بازدید از خانواده و دوستان، میتوانید غذای شخصیتان را به همراه ببرید چون با این کار هم جلوی هوس خود را میگیرید و هم به برنامه غذایی رژیم کتو پایبند میمانید.

با پزشک خود در مورد برنامه غذایی و اهداف خود صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که آیا برنامه غذایی کتو برای شما مناسب است یا خیر. در ادامه عوض توضیح دهید که سعی دارید یک شیوه زندگی سالم داشته باشید و در ادامه حالی که این رستوران جدید در ادامه برنامه های شما نیست بگویید و اینکه دوست دارید یک فیلم ببینید یا به جای آن یک قهوه بنوشید. برای شروع بهتره اول بگیم این رژیم برای چه افرای مناسب نیست. چه کسی نباید رژیم کتوژنیک داشته باشد؟ رژیم تعدیلشدهٔ اَتکینز، پیچیدگی کمتری – چه بهلحاظ تهیهٔ غذا و چه بهلحاظِ توضیح آن به والدین – داراست و نیاز کمتری نیز به نظارت و حمایت متخصص تغذیه دارد.

رژیم لاغری کتوژنیک رایگان

بسیاری از مطالعات کاهش وزن قابل توجه در کتو را بدون نیاز به شمارش کالری نشان میدهد. سعی کنید آب فراوان بنوشید یا آدامس های بدون قند بجوید. افراد مبتلا به دیابت نوع 2 یا بیماری چاقی می توانند این رژیم را دنبال کنند (حقیقت این است که یک دوم شهروندان امریکایی درمرحله پیش دیابت یا مبتلا به دیابت نوع 2 هستند و 70 درصد آنها دچار اضافه وزن می باشند). از طرفی، این رژیم در بیماران مبتلا به کمبود پیرووات کربوکسیلاز، پورفیری و سایر خطاهای ارثی نادر در متابولیسم چربی منع مصرف مطلق دارد. آکنه: کاهش میزان انسولین و مصرف شکر کمتر و غذاهای فرآوری شده راه خوبی برای درمان اکنه است.

بیشترین میزان مصرف کالری، حدود 35 درصد است. در این رژیم کم کربوهیدرات میزان پروتئین متوسط و مصرف چربی زیاد است. میتوان مقدار اندکی روغن MCT جهت کمک به رفع یبوست یا افزایش میزان کتوز تجویز کرد. این پودر در کودکان بالای یک سال، جهت برقراری نسبت کتوژنیک ۴:۱ تجویز میشود. در ۲۰۰۵ میلادی در یک نظرسنجی از ۸۸ متخصص مغز و اعصاب اطفال در آمریکا، مشخص شد که تنها ۳۶٪ آنها پس از شکست درمان با دو دارو، رژیم کتوژنیک را تجویز میکنند، ۲۴٪ بهطور گاهبهگاه از این رژیم بهعنوان آخرین چاره بهره بردند و ۲۴٪ بهندرت و تنها در چند مورد، آن را به کار بسته بودند و ۱۶٪ نیز بههیچوجه آن را تجویز نکرده بودند.

بجز صرع، رژیم کتوژنیک، جهت مصارف بالقوهٔ درمانی در تعدادی دیگر از بیماریهای مغز و اعصاب مورد مطالعه و بررسی بودهاست. بسیاری از مراکز بهطور سنتی میزان مصرف آب بیماران را به ۸۰٪ نیاز روزانه کاهش میدهند و این موضوع خود مزید بر علت است و امروزه دیگر توصیه نمیشود. یک تاریخچه کامل از وضعیت تغذیهای کودک تهیه و پارامترهای رژیم غذاییاش انتخاب میشود، این عوامل شامل نسبت کتوژنیک چربی به ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات، نیازهای انرژی (کالری) و میزان مایعات دریافتی میباشد.

این رژیم معمولا ۷۰ درصد چربی، ۲۰ درصد پروتئین و تنها ۱۰ درصد کربوهیدرات است. در حدود یک نفر از هر ۲۰ کودکی که رژیم کتوژنیک مصرف میکنند دچار سنگ کلیه خواهند شد (در مقام مقایسه، در کودکان سالم سنگ کلیه شیوعی در حدود یک در چندین هزار کودک دارد). ۲۰ مطالعه علمی نشان میدهد که این رژیم غذایی میتواند در نهایت به کاهش وزن و همینطور بهبود سلامت شما کمک فراوانی کند. اگر میخواهید وزن خود را کاهش دهید رژیم کتو بسیار عالی است، اما میتواند فواید دیگری نیز داشته باشد مانند گرسنگی کمتر و تأمین انرژی مداوم و این امر میتواند به هوشیاری و تمرکز شما هم کمک کند.

رژیم کتوژنیک برای کبد چرب

اگر رژیم را با گرسنگی اولیه آغاز نکنند، زمان رسیدن به بهبودی نسبی در نیمی از بیماران کمی طولانیتر (۲ هفته) است، اما میزان کاهش تشنجها در درازمدت، تفاوتی ندارد. با این وجود، گرسنگی طولانی (روزهداری) و تغذیه، تحت تأثیر دین و مسائل فرهنگی است. با بهکارگیری این رژیم، صرع چارلی بهسرعت تحت کنترل درآمد و شاخصههای رشد و تکامل به حالت عادی برگشت. نقص دانش پزشکی در این زمینه، مشابه به فقدان دانش انسان دربارهٔ نحوهٔ کارکرد داروهای ضد صرع است.

شروع رژیم کتوژنیک نی نی سایت

از آنجایی که در آغاز این رژیم، خطر عوارض گوناگونی موجود است، بسیاری از مراکز ترجیح میدهند تا شروع آن، تحتِ نظارتِ نزدیک و دقیقِ پزشکی در بیمارستان باشد. این رژیم در این جانداران، اثرات محافظتی داشته و نمایهٔ محافظتیِ آن، کاملاً متفاوت از انواع شناختهشدهٔ ضد صرع است. بسیاری از عوارض جانبی شروع رژیم کتوژنیک قابل کاهش هستند. طی چهار سال، ۱۶٪ از ۱۵۰ بیمار اولیه، کاهش قابلملاحظه، ۱۴٪ کاهش عالی و ۱۳٪ رهایی کامل از تشنجها را داشتند که البته این آمار، آنهایی را هم که قادر به ادامهٔ رژیم نبودند، در بر میگیرد.

بیشترین فایده ای که پیاده روی اصولی در رژیم کتو دارد سوزاندن کالری است البته با پیاده روی نمی توان کالری زیادی را سوزاند اما می توان به سلامت قلب و افزایش استقامت بدن کمک کرد. این رژیم به محافظت از معده در برابر نفخ، گاز و گرفتگی عضلات کمک می کند، بنابراین روش خوبی برای کاهش اختلالات گوارشی است. آجیل و خشکبار. از آجیل مورد علاقه خود استفاده کنید. در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

رژیم کتوژنیک در گروه تغذیه به عنوان “بسیار ناقص” رتبهبندی شده بود. مشکلات پیشآمده شاملِ الدیال بالا، کلسترول تام بالا و کاهش وزن بود. به گزارش گروه روی خط رسانههای خبرگزاری برنا؛ رژیم های کاهش وزن زیادی وجود دارند که برخی بر کاهش اشتها تمرکز دارند و برخی هم بر محدود کردن کالری، کربوهیدرات و یا چربی ها.از آنجا که همه آن ها ادعا می کنند نسبت به دیگری برتری دارند ، دانستن اینکه کدام یک ارزش امتحان کردن را دارند سخت است.حقیقت این است که هیچ رژیم غذایی برای همه خوب نیست و چیزهایی که برای شما خوب است، ممکن است برای شخص دیگری کارساز نباشد .

همان طور که گفته شد در رژیم کتو مصرف چربی ها بالا می باشد. ممکن است بدین دلیل باشد که کتون ها اثر ” پروتئینی ” دارند و بنابراین مصرف پروتئین به مقدار زیاد لازم نیست. در حالت نرمال، هنگامی که از رژیم استفاده نمی کنید، بدن از کربوهیدرات ها به عنوان سوخت اصلی بدن استفاده می کند. این امر سبب تولید مولکول هایی به نام کتون می شود که بدن از آنها برای سوخت استفاده می کند. علیرغم اینکه این رژیم برای افرادی که از نظر جسمی در سلامت هستند مشکلی ایجاد نمی کند اما این امکان نیز وجود دارد که در مواردی عوارضی نیز به دنبال داشته باشد.

رژیم کتوژنیک و خرما از آنجا که میزان دریافت کربوهیدرات باید بین 0-15% انرژی روزانه مصرف شود ، مصرف غذاهایی مانند برنج ، سیب زمینی ، نان ، ماکارونی ، میوه و سایر غذاهای حاوی کربوهیدرات عملا غیرممکن می شود که در رژیم غذایی فرد قرار گیرد ، مگر اینکه به مقدار خیلی کم باشد. سپس میزان کلی چربی، پروتئین و قند روزانه را مابین وعدههای غذایی پخش میکنند. هر عدد تخم مرغ تقریباً دارای 6 گرم پروتئین و کمتر از 1 گرم کربوهیدارت است. چنین کودکانی باید بیش از میانگین در این رژیم باقی بمانند و حتی توصیه شده، کودکان مبتلا به توبروز اسکلروزیس تا پایان عمر، رژیم کتوژنیک را اجرا کنند.

در مطالعات قدیمی رژیم کتوژنیک برای درمان کودکان، آخرین چاره محسوب نمیشد ولی در مطالعات جدید، کودکان مبتلا اغلب از پیش چندین داروی ضد صرع را مصرف کردهاند و پاسخی دریافت نکردهاند و تشنجشان از نوع مقاومبهدرمان تلقی شدهاست. کودک باید تمامی غذای خود را بهطور کامل (و نه نصفهنیمه) بخورد و نمیتواند غذای بیشتری در هر وعده دریافت کند. تا حد امکان، تمامی قرصها و داروهای ضد تشنج بیمار را باید به انواعی تغییر داد که فاقد قند در فرمولاسیون خود هستند. تمامی ضد صرعها، تشنجهای صرعی را فرو مینشانند، اما هیچکدام درمانِ قطعی برای صرع نیستند و جلوی استعداد ابتلا به صرع و آسیبپذیری از آن را نمیگیرند.

رژیم کتوژنیک کلاسیک شرکت‌ها – روش‌های آسان انجام آن مناسب

بدین ترتیب، استفاده از تریگلیسرید با زنجیره متوسط، این اجازه را میدهد تا از چربی کمتر و پروتئین و قند بیشتری در وعدههای غذایی استفاده شود. در مقایسه با رژیم کتوژنیک کلاسیک، رژیم تعدیلشدهٔ اَتکینز (MAD) محدودیتی برای کالری و پروتئین نداشته و بهدلیلِ نسبت کتوژنیک کمتر (در حدود ۱:۱)، ضرورت چندانی به کنترل دقیق و شدید ندارد. نوزادان کمتر از یکسال را باید بیشتر و زودتر ویزیت کرد و نخستین ویزیت باید ظرف ۲ تا ۴ هفته از آغاز رژیم باشد. این عوارض، عموماً کمتر و خفیفتر از عوارض داروهای ضد صرع یا جراحی است. روشهای مختلفی برای لاغری سریع وجود دارد که رژیم کتوژنیک یکی از آنهاست.  Post has  been created by G​SA Con te᠎nt Generat or DEMO.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آنچه همه باید درباره معرفی رژیم کتوژنیک لاغری سریع بدانند وب سایت خود باشید.