وجه افراطی لیست برنامه غذایی رژیم کتوژنیک نه اغلب دیده می شود، اما این است چرا این خواسته است

رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا شامل 60 درصد چربی، 35 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات چهار راه برای شروع فوری فروش در مورد کتوژنیک 1402 است. مواد غذایی شما باید دربرگیرنده 70 درصد چربی، 25 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات باشند. برای مثال با اینکه مصرف روغن زیتون مزایای زیادی دارد، اما اگر مقدار زیادی از آن را روی غذای خود بریزید باعث میشود کالری دریافتی شما به شدت افزایش یابد و وزنتان اضافه شود. به شدت به شما توصیه می کنم قبل از تلاش برای باردار شدن ویتامین ها و مکمل ها را حداقل ۳ ماه قبل از باردار شدن مصرف کنید. به دلیل اینکه این مشکل می­تواند به راحتی پیشرفت کرده و سبب آسیب­­های جدی در بدن شما شود و شما با انواع مشکلات و دردها مواجه شوید، پس بهتر است که هرچه سریع­تر به پزشک مراجعه کنید. جمهوری اسلامی ایران، ابتکارات عملی، روشن و قابل دستیابی به نتیجه را روی میز قرار داده است اما هنوز ما نیت و اراده جدی طرف غربی را در مذاکرات به خوبی لمس نمی کنیم. ​Th is w as cre ated  by G​SA C ontent Gen​erator  DEMO !

چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم

فروش محصولات رژیم کتوژنیک از طرف دیگر این روش هزینهبر است و فقط پرو تعیین جنسیت حدود ۳ میلیون تومان هزینه میبرد و با داروهایش حدود ۷ تا ۸ میلیون تومان تمام میشود، اما از همه روشها مطمئنتر است. گل کلم رو چند دقیقه از هر طرف بپزید تا ترد بشه. تکنیک IVF یک روش آزمایشگاهی کمک باروری است که جواب دهی آن در زوجهای نابارور ایرانی حدود ۴۰ درصد است و کسانی که ناباروری ندارند چیزی حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از آن جواب مثبت میگیرند. در این روش همان کارهایی که برای زوجهای نابارور انجام داده میشود برای خانمهایی که ناباروری ندارند نیز انجام میشود. این مساله باعث افزایش سرعت متابولیسم نیز می شود. اینکه آیا محدودیت کربوهیدرات می تواند منجر به “یک مزیت متابولیکی” شود و رژیم غذایی لاغری سریع به بدن شما کمک کند که کالری بیشتری بسوزاند ، سوالی است که همچنان در بین متخصصان تغذیه و چاقی مورد بحث قرار می گیرد. سویا ذاتا چاق کننده نیست اما در کل هر مادهی غذایی که زیاد مصرف شود باعث چاقی میشود.

رژیم هفت روزه کتوژنیک

شیرین کننده طبیعی استویا به عنوان یکی از موادی است که در رژیم کتوژنیک مجاز به مصرف آن هستید. CLA یک اسید چرب طبیعی است که در گوشت و محصولات لبنی یافت می شود و به عنوان یک مکمل لاغری و چربی سوز در کنار حفظ توده عضلانی و کنترل کننده دیابت نوع 2 به فروش می رسد. همچنین شایسته است بگوییم که در سال ۱۹۲۱ به عنوان اولین بار در تاریخ از این رژیم غذایی برای بهبود مریضی صرع استفاده می کردند، اما امروزه یک فرمول اصولی و تخصصی برای کاهش سریع وزن می باشد. از مصرف میو هایی مانند آلو، زردآلو، هلو، انار، توت فرنگی، انگور، آلبالو، گیلاس، سبزیجاتی مثل کلم، کاهو، فلفل سبز، گوجه فرنگی، گردو، بادام، بادام زمینی، کشمش، حبوبات، سویا، همچنین از نوشیدنی هایی مثل شیر، چای سبز، نوشابه انرژی زا، قهوه، دمنوش های گیاهی، و از داروها، ویتامین ها به خصوص ویتامین ای، آسپرین و بروفن پرهیزکنید.

میوه: تمام میوهها به جز مقادیر کمی از خانواده توتها مثل توت فرنگی. آنها می گویند ما قصد نداریم شما را از سفره خانواده جدا کنیم. اگر در پایبندی به یک برنامه معمول تمرینی یا رژیم غذایی برای لاغر شدن با مشکل روبرو هستید، از دوست خود دعوت کنید تا به شما ملحق شود و با کمک هم، در مسیر سلامتی قرار بگیرید. با تغذیه میتوان فضای واژن را به سمتی پیش برد که اسپرمهایی که حاوی کروموزوم X یا Y هست به تخمک برسند تا آن جنسیتی که مد نظرشان است، شکل بگیرد. از غذاهی گرم و تر که برای این افراد مفید است میتوان به مربای زردک (هویج ایرانی)، مربای زنجبیل، ترنجبین، نارگیل، شلغم, حلیم با گوشت بزغاله، قلیه با دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و گوشت مرغ، قلیه کدو و شلغم و پیاز، شربت سیب، عصاره گوشت، قلیه با ادویههای گرم و زردک و نخود وپیاز وسیر، زرده تخم مرغ عسلی، نارگیل باشکر سرخ از غذاهای مفید است. در مورد رژیم غذایی پسر دار شدن باید امگا ۳ را بالا برد و چون در عادات غذایی ایرانیان، مصرف ماهی و به ویژه ماهیهای دریا که امگا ۳ بالا دارند، محدود است، معمولا توصیه میشود حتما در حد ۲ گرم در روز مکمل امگا ۳ خالص دریافت شود، بنابراین حتما باید به مکمل امگا ۳ توجه داشت.

کتوژنیک برای لاغری

بنابراین در عرض یک هفته یا یک ماه به وزن دلخواهتان نخواهید رسید، مگر اینکه اضافه وزن شما خیلی ناچیز باشد. رژیم کتوژنیک اساساً از چربی بدن شما به عنوان منبع انرژی استفاده می کند – بنابراین مزایای کاهش وزن آشکاری وجود دارد. بنابراین تبلغاتی که در مورد راههای پسر شدن جنین بعد از بارداری در جاهای مختلف میبینید صرفا جنبه مالی برای تبلیغکننده داشته و چنین چیزی اصلاً امکان پذیر نیست. اگرچه هنوز مدت پایداری این آثار هنوز مشخص نیست. معمولاً بعد از تخمکگذاری احتمال پسر شدن جنین بیشتر است و ۲ تا ۳ روز قبل از تخمکگذاری احتمال دختر شدن بیشتر است زیرا اسپرمهای Y سرعتشان بیشتر است و زودتر از بین میروند اما اسپرمهای X مقاومتشان بیشتر است و حرکتشان کندتر است و برای مدت طولانیتری باقی میمانند. در این روز هم مانند سایر روزها آشامیدن ۸ تا ۱۲ز لیوان آب فراموش نشود . نصف روز طول میکشد تا تخمک و اسپرم گرفته و در آزمایشگاه تلقیح شود.

راهنمای رژیم کتوژنیک

همان طور که گفته شد جواب دهی این روش ۷۰ تا ۸۰ درصد است. ولی با رعایت نکاتی که در مقاله گفته شد می توان از بیمار شدن مو کودکان جلو گیری کرد. در هر دو روش میتوان جنسیت جنین را به دلخواه انتخاب کرد اما درصد موفقیت در هر دو یکی نیست. این رژیم غذایی می توان کربوهیدرات را در زمان تمرینات مصرف کرد. شاید تعجب کنید که چنین رژیمی با مصرف چربی بالا، نه تنها برای قلب و عروق ضرری ندارد بلکه باعث افزایش چربی های مفید و کاهش چربی های مضر می شود. رژیم غذایی DASH غذاهایی را که بر فشار خون و سلامت قلب شما تأثیر منفی میگذارند، محدود میکند. هنگامی که مصرف کربوهیدرات را به میزان زیادی کاهش دهید (زیر 20 گرم در روز)، کبد شما از چربی ها، کتون تولید می کند. محصولات لبنی نظیر ماست، شیر، پنیر و شیرینیها خاصیت اسیدی بیشتری دارند و باید برای پسردار شدن از مصرف آنها پرهیز شود و اگر کسی میخواهد دختر دار شود، بهتر است بیشتر به مصرف غذاهایی بپردازد که دارای خاصیت اسیدی هستند و از غذاهای قلیایی پرهیز کند.

مواردی مانند قند و شکر و نوشابه با محدودیت شدیدی مواجه هستند و در مرحله بعدی نیز غذاهای دارای نشاسته مانند نان و پاستا و برنج قرار دارند. اما خطر این نوع مکمل ها این است که در کنار جلوگیری از جذب چربی ها، ممکن است مانع از جذب ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین D و A که محلول در چربی هستند نیز بشود. کربوهیدرات ها، قند، نشاسته و فیبر را برای بدن ما تامین می کنند. رژیم لاغری سریع در واقع مواد غذایی سرشار از فیبر مثل میوه و سبزیجات نه تنها شما را لاغر می کنند بلکه باعث می شوند که شما لاغر بمانید. تقریباً 60 تا 80 درصد کالری شما از چربی ها به دست می آید. مدت زمان استفاده از رژیم غذایی کتوژنیک بستگی به والدین و تیم تغذیه دارد و دورههای درمانی تا ۱۲ سال هم، بررسی و سودمندیشان ثابت شدهاست. این رژیم باعث می شود که احساس مریضی و افسردگی، درد به علت گرسنگی و دیگر اتفاقات شدید برای بدن بیافتد و به همین دلیل افرادی که این رژیم را دارند از کالری مورد نیاز بدن چشم پوشی می کنند و متابولیسم آن ها کاهش پیدا می کند و باعث می شود که در کوتاه مدت بسیار ضعیف شوند.

در غیر اینصورت ممکن است به بدن شک وارد شود و نتواند از چربی به عنوان منبع سوخت استفاده کند. نوشیدن چای اسطوخودوس علاوه بر داشتن آرامش به پسردار شدن هم کمک می کند. سوپ پیاز هم خوشمزه است و هم می تواند یک سوپ رژیمی برای کاهش وزن باشد. مواد لازم برای خیارشور یک روزه خیار تازه ۱ کیلوگرم پیاز ۲ عدد نمک به میزان دلخواه سرکه سیب یا سرکه سفید ۲ فنجان زردچوبه ۱۴ قاشق چایخوری تخم خردل (اختیاری) ۳ قاشق غذاخوری فلفل قرمز خشک شده ۱-۳ عدد شکر ۱۲ فنجان در تهیه خیار شور سنتی به یک الی دو هفته زمان نیاز است. این کاربر ردیت با نام کاربری “abake 456” با منتشر کردن عکسهای قبل و بعد از لاغری توضیح میدهد که از وزن ۸۵ کیلوگرم به ۶۵ کیلوگرم رسیده است. اگر پس از مدتی یک یا دو کیلوگرم وزن اضافه کردید، میتوانید با یک رژیم ۳ روزه دوباره به وزن قبلی بازگردید. مطالعات نشان می دهد که رعایت یک رژیم لوکرب باعث کاهش وزن و کنترل قند خون می شود. علاوه بر آب زیادی که دارند، املاح معدنی و ویتامین های فراوانی را هم برای ما به ارمغان می آورند.

فروش محصولات رژیم کتوژنیک به جای اینکه روش های پزشکی که هزینه های هنگفت و عوارض جانبی بسیاری دارند را امتحان کنید این روش های ساده و کاربردی را دنبال کنید تا بتوانید روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن در یک کلام را امتحان کنید. غذاهای دارای خاصیت قلیایی غذاهایی هستند که سدیم و پتاسیم بیشتری دارند، غذاهایی نظیر ماهی، موز، نمک و گوشت این خاصیت را دارند. برای فهمیدن اینکه کدام غذا ها فیبر محلول دارند، مقاله فیبر محلول و نامحلول را بخوانید. تشویق به مصرف وعده های منظم غذا و تشویق به فعالیت بدنی برای کاهش وزن از دیگر مزایای این رژیم هستند. “آن از وضع غذا خوردنت، این هم از کارهای خانه انجام دادنت و… نشان داده شده است که رژیم کتوژنیک سالم تر و مؤثرتر از رژیم های کم چرب است. همین امر موجب میشود به مدت طولانیتری حس سیری داشته باشید و بتوانید به خوبی وزن کم کنید.