نه ایده‌ها درباره بهترین دکتر برای رژیم کتوژنیک در واقع کار می کند

خرید کتاب رژیم کتوژنیک مطالعات نشان میدهند که رژیم کتوژنیک میتواند در کاهش چربی شکم نقش داشته باشد اما رژیم تخممرغ آنقدر طولانی نیست که بتواند نقش عمده در این زمینه ایفا کند و مشخص نیست که چه میزان به کاهش چربی چهار راه برای شروع فوری فروش در مورد کتوژنیک 1402 شکم کمک میکند. یکی از این علائم احساس درد و سوزش در دهان پس از خوردن غذاهای سنگین و یا غذاهای تند است که به سبب برگشت خوردن اسید معده یا صفرا به سمت مری فرد می­باشد که همان رفلاکس معده است. در یک مطالعه موردی، مشخص شد که یک دختر ۱۶ ساله تقریباً یک ماه پس از تغییرات شدید رژیم غذایی، دچار بثورات شده است. این در حالی است که تقریباً هیچکس از خطرات چربیهای اشباع ناآگاه نیست! اگر مشکلات بالینی دارید حتماً قبل شروع این رژیم با پزشک متخصص مشورت کنید. با وجود خطرات احتمالی ذکر شده، پیشنهاد میکنیم قبل از آغاز رژیم کتوژنیک برای کاهش وزن، علاوه بر مشورت با یک پزشک و یک متخصص تغذیه، کمی بیشتر تفکر کنید. اگر برای تان سخت است و گرسنه می شوید می توانید بین ۱۰ تا ۲۰ گرم کربوهیدرات را به طور روزانه مصرف کنید. در یک رژیم روزانه حاوی 2000 کالری، ممکن است 165 گرم چربی، 40 گرم کربوهیدرات و 75 گرم پروتئین وجود داشته باشد.

رژیم کتوژنیک خوبه یا نه

رژیم کتوژنیک در بدنسازیTh​is w​as g​en​er​at᠎ed by G᠎SA Con​te​nt Gen᠎er at or᠎ Dem​over​si on!

متاسفانه، تحقیقات نشان میدهد که کمتر از 20 درصد افرادی که وزن کم کردهاند، ممکن است یک افزایش وزن 10 درصدی را نسبت به وزن اصلی خود در طی یک سال ایجاد کنند. رژیم های کم کربوهیدرات برای کاهش وزن بسیار موثر هستند و راحت تر از رژیم های غذایی دیگر قابل پیاده سازی هستند، همچنین پایبند ماندن به آن ها نیز آسان تر است. رژیم تخممرغ برای کسانی که مشکلات خاص سلامتی مثل دیابت، اختلالات تغذیهای، کلسترول بالا دارند و نیز کسانی که کیسه صفرای آنها برداشته شده است، ممنوع میباشد. با توجه به اینکه رژیم تخممرغ حداکثر 5 روز میتواند ادامه پیدا کند، بسیاری از فواید رژیم کتوژنیک عادی رو نشان نخواهد داد. وقتی که بدن به هورمون انسولین واکنش درست نشان ندهد و نتواند قند خون رو کنترل کند، اصطلاحاً گفته میشود که به انسولین مقاومت نشان داده است. رژیم تخممرغ ممکن است که به صور موقت، مقاومت به انسولین رو کاهش بدهد اما برای اینکه مشکلی برای بدن پیش نیاید باید این اثر همیشگی باشد، نه موقت. توصیه میشود که این رژیم بیش از 5 روز دنبال نشود زیرا خطراتی برای سلامتی به دنبال خواهد داشت، مثل کمبودهای تغذیهای و یبوست.

رژیم کتوژنیک برای مبتدی ها

منابع پروتئینی برای بدنسازان شامل 9 اسید آیمنه ضروری است. در رژیم کتوژنیک پروتئینها بیشتر از منابع حیوانی (تخممرغ، شیر پر چرب، ماست و پنیر با کیفیت، مرغ، بوقلمون، گوشت گاو، گوشت بره، ماهی و غذاهای دریایی ) تامین میشود. یک رژیم غذایی متعادل با غذاهای فرآورینشده، سرشار از میوهها و سبزیجات رنگارنگ، گوشت بدون چربی، ماهی، غلات کامل، آجیل، دانهها، روغن زیتون و آب فراوان (مانند رژیم مدیترانهای) بهترین نتیجه را در رسیدن به یک زندگی طولانی، سالم و پر جنب و جوش دارد. سالاد تاکو: 340 گرم گوشت چرخ کرده، آبلیمو تازه 1 قاشق غذا خوری، پودر چیلی یک قاشق چایخوری، پیار یک عدد کوچک، نان تورتیلا، برگ تازه گشنیز (ریز خرد شده) 1/4 فنجان، روغن، سیر خرد شده دو حبه، خامه ترش 8 قاشق چایخوری، نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به میزان لازم. طی یک مطالعه در سال 2017، محققان دریافتند که رژیم های غذایی کتوژنیک در ضمن افزایش کلسترول HDL” یا خوب” می توانند در کاهش کلسترول LDL” یا بد” اثر داشته باشند. هدف در رژیم تخممرغ این است که فرد از حالت توقف وزنی خارج شود. Th᠎is  post w as creat ed  with GSA Content G᠎en​er ator Dem​ov er​sion.

برخی از افراد نیز از این رژیم به عنوان پیشمقدمه شروع رژیم کتوژنیک استفاده میکنند. آنگاه که رژیم کتوژنیک برای درمان برخی اختلالات متابولیک استفاده شود، زمانش طولانیتر میگردد. همچنین برای کسانی که نمیتوانند تخممرغ بخورند مثل افراد گیاهخوار و کسانی که به تخممرغ آلرژی دارند یا کسانی که به دلایل مذهبی از تخممرغ پرهیز میکنند، مناسب نیست. بسیاری از این دستورالعملها برای آماده سازی غذای کتو به خوبی کار میکنند، که باعث میشود به رژیم بدنسازی کتو وفادار باشید. همچنین این رژیم غذایی هم مانند تمام رژیمهای غذایی دیگر تنها زمانی موثر خواهد بود که به مدت طولانی به آن پایبند باشید. متخصصان توصیه میکنند افراد در ابتدای رژیم ۴۰۰ کالری دریافتی خود را کاهش دهند و به جای رژیمهای سخت یکباره روند کاهش کالری دریافتی خود را آهسته و پیوسته انجام دهند. رژیم تخممرغ برای افراد مبتلا به دیابت نوع 1 و نوع 2 ، کلسترول بالای خون و کسانی که اختلالات غذایی دارند یا سنگ کیسه صفرای آنها برداشته شده است، مناسب نیست مگر آنکه به دقت تحت نظر پزشک متخصص باشند. در مدل دورهای یا هدفدار حتما باید یک متخصص در هر وعده غذایی شما، به دقت میزان کربوهیدرات را اندازهگیری کند.

در اصل کتو یک رژیم کاهش وزن با کربوهیدرات کم و چربی بالا است. مسلماً با توجه به اینکه گزینههای غذایی در رژیم تخممرغ بسیار محدود و کم هستند، فرد دچار کمبود غذایی و کاهش وزن میشود. فوایدی که در این بخش به شما معرفی میکنیم، در واقع فواید رژیم محدود و کوتاهمدت کتوژنیک است که تخممرغ موجود در آن زیاد است. با این وجود اگر بیماری خاصی دارین باید حتما با مشورت پزشک از این رژیم استفاده کنید. خودتان را از خوردن غذاهای خاصی که موردعلاقه شما هستند محدود نکنید. امروزه مارگارین از روغن هایی مانند سویا، نخل یا هسته خرما تهیه می شود که در رژیم کتو توصیه نمی شود. انواع مواد خوراکی تهیه شده با آرد مانند نان، مافین ها، پاستا و غیره. به همين منظور در درمان تغذيه اي اين بيماران بايد علاوه بر تنظيم برنامه غذايي، نسبت به دريافت كافي انواع ريزمغذي هاي مورد نياز نيز دقت كافي داشت.

در اینجا می خواهیم انواع مختلفی سس را برای شما معرفی کنیم که با میزان اندک کربوهیدرات خوشمزه نیز باشد. همچنین برخی تحقیقات جدید در این نشان میدهد که روزهای تقلب در رژیم چندان از نظر جسمی برای بدن بد نیستند و حتی میتوانند برای برنامه رژیم مفید نیز باشند. هدف اکثر افرادی که به سراغ این رژیم می روند کاهش وزن و لاغری است؛ اما جالب است بدانید که این برنامه غذایی در سال 1920 برای کنترل بیماری صرع و همچنین کنترل تشنج ها ساخته شده است. همچنین این رژیم مانند هر نوع رژیم محدودکننده دیگر، برای افراد باردار یا شیرده، نامناسب است. مناسب برای بدنسازها نسبت درشت مغذی ها در این رژیم: ۶۵ تا ۷۰ درصد چربی، ۲۰ درصد پروتئین ، ۱۰ تا ۱۵ درصد کربوهیدرات رژیم کتوژنیک هدفمند در بین ورزشکاران و افراد فعالی که رژیم کتو رو انتخاب کردن اما به کربوهیدرات بیشتری نیاز دارن، متداوله.

کاهش وزن رژیم کتوژنیک

این رژیم بیشتر مناسب ورزشکاران است زیرا باید با مصرف بیشتر کربوهیدرات، گلیکوژن از دسترفته ماهیچهها طی تمرین را جبران کنند. اما این رژیم گزینه ی مناسبی برای ورزشکاران حرفهای که قصد عضله سازی در بدن خود دارند و یا به دنبال افزایش وزن هستند، نمی باشد. البته صرفنظر از نوع آن، اگر با در نظر گرفتن تمام شرایط، تصمیم به رعایت این رژیم گرفتید، باید مقدار زیادی سبزیجات غیرنشاستهای مصرف کنید تا دچار عوارض ناشی از کمبود فیبر نشوید. تحقیقات نشان می دهد که بدن هر شخص بر اساس مقدار غذا و مایعاتی که در روز مصرف می کند، تا 2 کیلوگرم نوسان وزنی دارد. ما به شما رژیمی را معرفی می نماییم که نه تنها تمامی نیاز های بدن شما را به تمامی گروه های غذایی هرم غذایی برطرف می کند، بلکه رژیمی آسان و بدون عوارض و بدون گرسنگی است که با طبع شما و شرایط بدنی، فیزیک بدنی، متابولیسم بدنی و حتی بیماری های خاص هر فرد هماهنگ و سازگار باشد. دارچین با اینکه طعم شیرین تندی ایجاد می کند، باعث تنظیم قند خون نیز می شود.

مانند آنچه در مورد مصرف چربیهای اشباع گفته شد، خطرات و مضرات عدم مصرف میوه و سبزی نیز بر کسی پوشیده نیست. سؤالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا در این رژیم مجاز به مصرف میوه و سبزیجات هستید؟ همچنین این کارشناسان خبره به تمام مراحل شستشو و آماده سازی مواد اولیه و طبخ مواد غذایی نظارت کامل دارند. جالب توجه است، برخی از تحقیقات اولیه نشان میدهد که رژیم کتوژنیک بسیار کم کربوهیدرات ممکن است کمک کند. برخی از افراد بر اثر مشاوره و توصیه های نادرست از سوی افراد غیر متخصص، دچار مشکلاتی مانند ریزش مو، خستگی، بالا رفتن چربی خون و عدم تغییر وزن شده اند. در این حالت شما با تحقیق و مشاوره برای خروج از این حالت نیاز به استراتژیهای دیگری خواهید داشت. اما در این زمینهها نیاز به تحقیق است. اثرات طولانی مدت رژیم کم کربوهیدرات هنوز مشخص نیست، اما رژیم کم کالری می تواند پایدارتر باشد. با این حال، شما در رژیم غذایی کم کربوهیدرات قرار دارید. در این محدوده فضای زیادی برای سبزیجات و میوه وجود دارد. بهترین راه حل این است که میوه ها را در ساعات ابتدایی روز مصرف کنید تا قندشان در طی فعالیت روزانه سوزانده شود.

رژیم غذایی کتوژنیک برای کاهش وزن

رژیم تخممرغ معمولاً بین سه تا 5 روز به طول میانجامد زیرا عموماً این مدت زمان برای خروج از توفق وزنی، کافی است. برای مثال یک عدد سیب 100 گرمی کالری برابر 52 دارد. گاهی رسیدن به مرحله کتوزیس، یک هفته یا بیشتر به طول میانجامد. با توجه به اینکه رژیم تخممرغ فقط 3 تا 5 روز طول میکشد، فرصت کافی برای رسیدن به مرحله کتوزیس نیست. طبق نظر متخصصان این نوع رژیم همۀ بیماران با هر شرایطی نمی توانند از رژیم کتوژنیک برای لاغری استفاده کنند، به ویژه افرادی که بیماری هایی مثل فشار خون بالا، دیابت و یا مشکلاتی این چنینی دارند به هیچ عنوان نباید از این رژیم استفاده کنند. این نشانه عدم وجود مواد معدنی به ویژه منیزیم در بدن است. به دست میاد. برای تکمیل بهره مندی از چربی ها، در پخت و پز از روغن نارگیل یا کره بهره مند شید. برای اینکه رژیم کتوژنیک رو بهتر درک کنید میخوام یه مثال براتون بزنم. اگر قصد دارید با این رژیم آشنا شوید تا انتها با ما همراه باشید.