در عصر دانش، متخصص رژیم غذایی کتوژنیک

رژیم کتوژنیک و خرما نسبت ماکرو کتوژنیک استاندارد 75 درصد چربی، 25 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. آنها حاوی مقدار بسیار کمی کربوهیدرات هستند. یک منبع پروتئینی باکیفیت، منبعی است که حاوی تمام 9 اسید آمینه ضروری باشد و به طور خاص غنی از اسیدآمینه لوسین کلیدی عضلهساز باشد. از این گذشته حاوی سلنیوم و آنتی اکسیدان است. فروشگاه کتووانیلا این تضمین را به شما میدهد که از مواد اولیه کاملا کتویی استفاده کرده تا با خیال راحت روند رژیمتان را پیش بگیرید.

مارک ماتسون، عصب­شناس دانشگاه جان هاپکینز، به مدت 25 سال روزه متناوب را مطالعه کرده است. پس هنگامی که به رستوران میروید از منوی غذایی گوشت را انتخاب کرده و مواد غذایی با کربوهیدرات بالا را با سبزیجات جایگزین کنید. پس از ۲ تا ۳ ماه میتوانید در موقعیتهای خاص کربوهیدرات مصرف کنید، ولی دوباره باید به رژیمتان برگردید. گلیکوژن نوعی انرژی سریع سوز از گلوکز (کربوهیدرات) است – اما در کتو، گلیکوژن کمتری در دسترس خواهید داشت (به دلیل کربوهیدرات). در این زمان، بدن ما توانایی فوق العاده ای برای چربی سوزی و تامین انرژی خود از منابع چربی خواهد داشت.

وقتی در کتوز هستید، بدن برای سوخت چربی میسوزاند.

خیلی کمتر، رژیم های کم کربوهیدرات می توانند منجر به سنگ کلیه یا سطوح بالای اسید در بدن شما شوند. ماده بهتر برای رژیم کتوژنیک: کربوهیدرات عامل بدی است که ما را تنبل و خسته می کند. فرد باید کالری بیشتری مصرف کند تا بدن تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را داشته باشد. وقتی در کتوز هستید، بدن برای سوخت چربی میسوزاند. وقتی در حال بدنسازی با کتو هستید، چگونه ریکاوری را در اولویت قرار میگیرد؟ وقتی رژیم کتو دارید، خوردن مقادیر زیاد پروتئین در واقع میتواند شما را از کتوز خلاص کند.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که این رژیم علاوه بر لاغری، جنبه درمانی نیز دارد و میتواند در کنترل و حتی بهبود بسیاری از بیماریها موثر واقع شود. میزان موفقیت رژیم کتوژنیکتمام بیماران به رژیم کتوژنیک پاسخ نمیدهند. تحقیقات در سالهای اخیر نشان میدهد که فقط میزان پروتئینی که در یک روز میخورید مهم نیست، بلکه زمانی که آن را میخورید نیز مهم است – یا بهطور خاصتر، نحوه توزیع آن در طول روز. هر رژیم غذایی که تعداد کالری آن از میزان سوزاندن کالری بدن شما کمتر باشد، در کوتاه مدت موثر خواهد بود.

عضله یک بافت فعال متابولیک است، به این معنی که بدن انرژی زیادی را برای حفظ این دستاوردها مصرف میکند. نتیجه این است که فرد در نهایت احساس میکند که تمریناتش فایدهای ندارد و به سختی تمرین میکند زیرا بدن فرد به اندازه کافی کربوهیدرات برای سازگاری با کربوهیدرات دریافت میکند. اگر در حال تمرین هستید و متوجه میشوید که عملکردتان در طول تمرینهایتان آسیب میبیند، ممکن است بدنتان کربوهیدرات بیشتری درخواست کند. این امر نتایج فوق العادهای برای رشد عضلانی به همراه خواهد داشت – با فرض اینکه شما نیز سخت تمرین میکنید تا رشد عضلانی تحریک شود. ، میوهها، حبوبات، مغزها را تعیین نمایید و تعیین نمایید غلات فشرده بلعیدن میشود، با همین وجود گوشت، خروس، ماهی، تخم خروس را تعیین نمایید و تعیین نمایید لبنیات به بی آلایش روزی کدام ممکن هست فرد خیلی هوس داشت مشکلی ندارد.

بدون پروتئین کافی در رژیم غذایی، ماهیچههای مواد مورد نیاز برای حجیم شدن را ندارند و بدن انرژی لازم برای عملکرد بهینه را نخواهد داشت. بسته به عواملی مانند توده عضلانی بدون چربی، وزن و جنسیت، مقدار “مناسب” پروتئین برای هر کسی متفاوت است. هنگامی که برای اولین بار بدنسازی کتو خود را شروع میکنید، ممکن است در ابتدا مقداری عضله و قدرت خود را از دست بدهید – اما این وضعیت به طور موقت است. اگر برای استقامت عضلانی و بلند کردن در بازههای تکرار بالاتر تمرین میکنید، مانند 12 تا 15 تکرار در هر ست، مراقب باشید و اگر برای اولین بار در حال انتقال به بدنسازی کتو هستید، نباید تعجب کنید.

رژیم کتوژنیک چند روزه است

بررسی تحقیقاتی در سال 2011 نشان داد که مقدار ایدهآل پروتئین برای بدنسازان 0.82 گرم به ازای هر پوند وزن بدن است. شاید شنیده باشید که خوردن بیش از حد پروتئین در رژیم کتو میتواند فرد را از طریق فرآیندی به نام گلوکونئوژنز که در آن بدن پروتئین را به قند تبدیل میکند، از کتوز خارج کند. سبکهای شخصیتی تکانشگر و برونگرا و همچنین افرادی که رژیم غذایی بسیار کم کالری میگیرند به این اختلال ربط داده میشوند. همچنین بر اساس شواهد اولیه، این رژیم که بر مبنای کاهش کربوهیدرات و مصرف چربی بالا می باشد می تواند به درمان برخی بیماری ها مانند: سرطان و اختلال آلزایمر و …

رژیم کتوژنیک دوره ای|برای روی کلیک کنید یا برای عدم کلیک: رژیم غذایی کتوژنیک و اجرای وبلاگ|نحوه استفاده رژیم غذایی کتوژنیک To Desire}

کربوهیدرات باید بیشتر از سبزیجات باشد. شما باید بر روی عادات مادامالعمر برای سلامتی کلی تمرکز کنید، مانند نوشیدن مقدار زیادی آب، داشتن خواب با کیفیت کافی و مدیریت استرس. همچنین کسانی که ولع زیادی به خوردن شکلات دارند میتوانند آن را در رژیم روزانه خود داشته باشند اما باید سایر موراد را کنار بگذارند. بنابراین کاهش وزن با رژیم کتو باید با توجه به جنسیت یا سن و سالتان تعیین شود. این مزیت رژیم غذایی کتوژنیک، با توجه به رابطه بین دیابت نوع ۲ و وزن افراد، مزیت مهمی است.

نمونه رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک میتواند برای افرادی که اضافه وزن یا دیابت دارند مفید باشد. رژیم غذایی کتوژنیک نه تنها باعث لاغری و کاهش وزن میشود، بلکه بهترین روش برای معکوس کردن روند پیشروی بیماری خطرناک دیابت نوع 2 هم به شمار می رود. تا آنجا که ممکن است، پروتئین خود را از این منابع دریافت کنید، و آمینو اسیدهای بیشتری را به بدن خود میدهید که برای حفظ و اضافه کردن توده عضلانی بدون چربی نیاز دارد.

در واقع، مطالعات با تمرکز بر تمرینات مقاومتی مردان نشان میدهد که رژیم کتو را میتوان برای ساخت عضلات و سوزاندن چربی بدون تداخل در عملکرد قدرت استفاده کرد. گاریسون میگوید: «این به بهترین وجه با پروتئین بدون چربی ترکیب میشود تا یک پاسخ انسولین ایجاد کند که گلیکوژن ماهیچهای را دوباره پر میکند و اسیدهای آمینه را به عضلات میفرستد تا بازیابی عضلانی آغاز شود». آیا رژیم کتوژنیک به کبد چرب کمک میکند؟ در برنامه غذایی کتو بدنسازی، پروتئین کافی برای افزایش توده عضلانی از طریق فرآیندی به نام سنتز پروتئین دریافت کنید.

رژیم کتوژنیک برای کودکان

امسیتیها جذب بهتری دارند و بهسرعت از طریق سیستم پورتال کبدی به کبد حمل میشوند (چربیهای عادی غذاها، از طریق دستگاه لنفاوی حمل میشوند). است. اگرچه اندازه طبیعی دور کمر به وسیله ژنتیک عمدتا تعیین میشود، ولی از طریق یک رژیم غذایی مناسب، رعایت برنامههای کاهش وزن و ترتیب دادن برنامه ورزشی استراتژیک، میتوان تا حدود زیادی از خطر ابتلا به چاقی دور کمر کاست. جراحی اسلیو معده یکی از روشهای جراحی لاغری و درمان چاقی بیش از حد است که در آن، شکل و اندازهی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر مییابد. انتقال به استفاده از کتونها به عنوان منبع سوخت جدید ممکن است کمی زمان ببرد، و در طول این انتقال، انرژی و عملکرد فرد در باشگاه ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد.

اولویت بندی بازیابی در هنگام بدنسازی روی KETO کلیدی است!

این خط فکری با رژیم استاندارد کتو در تضاد است، که در آن شما معمولاً کمتر از 50 گرم کربوهیدرات خالص در روز مورد هدف قرار خواهد گرفت. در واقع، بهترین راه برای به دست آوردن عضله در کتو این است که مصرف پروتئین متوسطتر را هدف قرار دهید و چربی با کیفیت را در اولویت قرار دهید. اولویت بندی بازیابی در هنگام بدنسازی روی KETO کلیدی است! اجتناب از حواس پرتی هنگام غذا خوردن: به عنوان مثال تلویزیون، لپ تاپ یا تلفن را روشن نکنید. برای مثال خوردن تمام استیک باعث عضله سازی نمیشود مگر اینکه برای تحریک رشد ماهیچهها تلاش کنید.

باید توجه کنید که اینکه تصور کنید که با کاهش مصرف کربوهیدارت میتوانید عضله سازی کنید، کمی غیرمنطقی به نظر میرسد. خطری که افراد مبتلا به خودارضایی را تهدید می کند، اعتیاد آن است. رشد عضلانی زمانی اتفاق میافتد که بدن آن بافت را ترمیم کند. با یک حساب سرانگشتی، با 0.82 گرم به ازای هر پوند از وزن بدن شروع کنید. موج لاغری که با گسترش شبکههای اجتماعی روز به روز بر تعداد افراد علاقهمند به خوش فرم شدن میافزاید. این نوع رژیم غذایی بر مبنای میوه های خام، سبزیجات، آجیل، دانه ها یا غذا های گیاهی پخته شده در ادامه دمای زیر 48 در ادامهجه سانتی گراد است.

همین گیاه دارویی امروزه به جهت کمتر وزن و چربی سوزی در ادامه قرص گلوریا هم به

فعالیت گرفته میشود. روی خوردن 3 تا 4 وعده غذایی در روز تمرکز کنید که هر کدام دارای مقدار نسبتاً ثابتی از پروتئین هستند تا بتوانید در هر وعده به آستانه لوسین برسید. یک مطالعه منتشر شده در مجله علوم ورزشی نشان داد که مصرف 0.6-0.8 گرم پروتئین (به طور مساوی بین 3-4 وعده غذایی توزیع شده در حالی که کالری مازاد آن نیز وجود دارد) برای بهینه سازی سطح سنتز پروتئین ماهیچهای کافی است. تمرینات قدرتی به معنای واقعی کلمه فیبرهای عضلانی را پاره میکند.

برای عضلهسازی بر روی کتو، گاریسون توصیه میکند که حداقل 30 درصد از کل کالری باید از پروتئینهای با کیفیت مانند پروتئینهای حیوانی کامل و فرآوری نشده باشد. یک رژیم کتوژنیک موثر باید شامل 15 تا 20 درصد کل کالری از پروتئین باشد – و نه بیشتر! در زیر، نکات کلیدی و هشدارهایی را که باید در نظر داشته باشید پوشش خواهیم داد. حتما پیش از شروع رژیم کتوژنیک هدف و الگو بدنتان را در نظر بگیرید.

A rtic le was gener ated by G SA Conte​nt ᠎Ge​nerato r DE MO!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آنچه همه باید درباره معرفی رژیم کتوژنیک لاغری سریع بدانند لطفا از سایت ما دیدن کنید.