تصاویر لو رفته مجلس میلیاردی بهرام رادان و همسرش در گرجستان


بهرام رادان و همسرش با پستی مشترک کلیپ عروسی خودشان را منتشر کردند. بهرام رادان بازیگر محبوب کشورمان با انتشار ویدیویی در اینستاگرام عروسی اش را در گرجستان تایید کرد . عروسی بهرام رادان و مینا مختاری با حضور 112 سلبریتی های ایرانی در گرجستان برگزار شد.

شایعات مبنی بر آن است که مراسم عروسی آقای بازیگر و همسرش 36 میلیارد هزینه داشته و از عروسی محمدرضا گلزار هم لاکچری تر برگزار شده که هنوز از سمت هیچ منابع رسمی تایید نشده است .

تصاویر لو رفته مجلس میلیاردی بهرام رادان و همسرش در گرجستان

بهرام رادان

داماد خوشتیپ متولد 8 اردیبهشت ماه 1358 در تهران است،که علاوه بر هنرپیشه بودن تهیه کنندگی هم می کند. این بازیگر دوره های بازیگری را در آموزشگاه هیوا گذراند و برای فیلم سینمایی شور عشق انتخاب شد. همسر این بازیگر بلاگر است.

این بازیگر فرزند آخر یک خانواده شش نفری بوده که، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و دو خواهر و یک برادر دارد

مادرش خانه دارد و پدرش سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب می باشد.

اوج شهرت و افتخار این بازیگر که مسیر هنری اش را تغییر داد بازی در فیلم «سنتوری» به کارگردانی داریوش مهرجویی سال 1385 و در نقش علی سنتوری بود

او برای بازی در این فیلم موفق به کسب دومین سیمرغ خود بعنوان بهترین بازیگر مرد شد.

در سال 91 بعد از حضور در فیلم »پل چوبی: کنار بازیگرانی چون مهران مدیری ، هدیه تهرانی و مهناز افشار مدتی به کانادا رفت و دوره شش ماهه اکتینگ را گذراند

سپس با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر آشنا شد و در نهایت یک فیلم مستند به نام «رویای شهرت» را کارگردانی کرد و در سال 92 به کشور بازگشت.

می گوید هر وقت فرصت گیر بیاورد با رفقایش فوتبال بازی می کند.

یک استقلالی دو آتیشه است هر جایی که صحبت از فوتبال و استقلال و پرسپولیس باشد سینه چاک از تیم محبوب اش استقلال طرفداری می کند.




آیا این مطلب برای شما مفید بود؟