آیا کلاس اسپین یک تمرین خوب است؟ آنچه درباره تناسب اندام لاگرید باید بدانید – محصولات بهداشتی مورد اعتماد


نوشته شده توسط کیتی لیون / بررسی شده توسط Ray Spotts

تناسب اندام Lagree نوع جدیدی از تمرین است که به طور فزاینده ای محبوب می شود.

مزایای تناسب اندام Lagree

  1. روی مفاصل آسان است.
  2. این یک تمرین با شدت بالا و کم تاثیر است.
  3. عضله بدون چربی می سازد و به کاهش چربی کمک می کند.
  4. این هسته را تقویت می کند و استحکام هسته را بهبود می بخشد.
  5. باعث سلامت قلب و بهبود استقامت قلبی تنفسی می شود.
  6. قدرت و استقامت عضلانی را افزایش می دهد.

کلاس های اسپین در مقایسه با تناسب اندام لاگرید چیست؟

کلاس های اسپین نوعی تمرین است که روی دوچرخه ورزشی داخل سالن انجام می شود. کلاس معمولاً توسط یک مربی هدایت می شود که شما را در حرکات مختلف دوچرخه سواری راهنمایی می کند.

مزایای کلاس های اسپین چیست؟

کلاس های اسپین راهی عالی برای خوش اندام شدن و سوزاندن کالری است. آنها روی مفاصل آسان هستند و به تقویت هسته کمک می کنند. کلاس های اسپین همچنین می تواند قلب سالم را تقویت کند.

در اینجا هشت مزیت کلاس های اسپین وجود دارد:

  1. آنها روی مفاصل آسان هستند.
  2. کالری می سوزانند.
  3. آنها هسته را تقویت می کنند.
  4. آنها قلب سالم را ترویج می کنند.
  5. آنها استقامت قلبی تنفسی را بهبود می بخشند.
  6. آنها قدرت عضلانی را افزایش می دهند.
  7. آنها استقامت عضلانی را افزایش می دهند.
  8. آنها به جلوگیری از صدمات کمک می کنند.

چرخه داخلی چیست؟

چرخه داخلی یک دوچرخه ورزشی است که اغلب در کلاس های اسپین استفاده می شود. چرخه های داخل خانه برای انجام تمرینات ورزشی و سوزاندن کالری عالی هستند، اما می توانند برای مفاصل سخت باشند.

مزایای چرخه داخل خانه؟

  1. آنها روی مفاصل آسان هستند.
  2. کالری می سوزانند.
  3. آنها هسته را تقویت می کنند.
  4. آنها قلب سالم را ترویج می کنند.
  5. آنها استقامت قلبی تنفسی را بهبود می بخشند.
  6. آنها قدرت عضلانی را افزایش می دهند.
  7. آنها استقامت عضلانی را افزایش می دهند.
  8. آنها به جلوگیری از صدمات کمک می کنند.

مگافرمر چیست؟

Megaformer یک جایگزین کم تاثیر برای دوچرخه ورزشی داخل سالن است که به همان اندازه موثر است، اگر نه بیشتر. این دستگاهی است که شبیه به پیلاتس ریفرمر است و در کلاس های تناسب اندام Lagree استفاده می شود. تمرین با وزن بدن تا تمرین مقاومتی انجام می شود و آن را به یک فعالیت فوق العاده برای کل بدن تبدیل می کند.

9 مزیت تناسب اندام لاگره و اینکه چرا از کلاس های اسپین موثرتر است

آیا کلاس اسپین تمرین خوبی است؟ در اینجا به برخی از تفاوت های اصلی نگاهی می اندازیم:

Lagree یک تمرین با شدت بالا و کم ضربه است که برای مفاصل شما آسان است. کلاس های اسپین نیز با شدت بالا هستند، اما ضربه کم نیستند. این بدان معنی است که آنها می توانند روی مفاصل شما سخت باشند.

لاگریه باعث رشد ماهیچه های بدون چربی می شود و به کاهش چربی کمک می کند. کلاس های اسپین می تواند به شما در سوزاندن کالری کمک کند، اما آنها عضله سازی نمی کنند و به کاهش چربی کمک نمی کنند.

Lagree هسته شما را تقویت می کند و قدرت هسته را بهبود می بخشد. کلاس‌های اسپین همچنین می‌توانند به بهبود قدرت مرکزی شما کمک کنند، اما مزایای مشابه Lagree را ندارند.

Lagree باعث سلامت قلب و بهبود استقامت قلبی تنفسی می شود. کلاس اسپین همچنین می تواند به بهبود سلامت قلبی عروقی شما کمک کند، اما مزایای مشابه Lagree را ندارد.

لاگریه قدرت و استقامت عضلانی را افزایش می دهد. کلاس های اسپین همچنین می توانند به بهبود قدرت و استقامت عضلانی کمک کنند، اما مزایای مشابه Lagree را ندارند.

بنابراین، آیا کلاس اسپین تمرین خوبی است؟ بستگی به این دارد که به دنبال چه چیزی هستید. اگر می خواهید یک تمرین با شدت بالا و کم ضربه که بر روی مفاصل شما آسان باشد و عضله های بدون چربی را بسازد، تناسب اندام Lagree یک گزینه عالی است. اگر به دنبال تمرین سخت بر روی مفاصل خود هستید که مزایای مشابهی را ارائه نمی دهد، کلاس اسپین گزینه خوبی است.

خط پایین

این مقاله برای شما آورده شده است Lagree Fit 415. آیا شما اولین بار هستید؟ “راهنمای مبتدیان برای تناسب اندام لاگر” را بخوانید اینجا. اگر در سانفرانسیسکو مستقر هستید، برای اولین کلاس Lagree Fit 415 در اینجا ثبت نام کنید.

مشترک ما شوید باشگاه سلامت مورد اعتماد خبرنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات طبیعی زندگی، سلامت طبیعی، سلامت دهان و مراقبت از پوست. اگر به دنبال منابع بهداشتی بیشتری هستید، این را بررسی کنید فهرست منابع سلامت قابل اعتماد.

نوشته شده توسط:

کیتی لیون، موسس و صاحب Lagree Fit 415، در سانفرانسیسکو با شنا و واترپلو بزرگ شد. از سنین پایین تناسب اندام همیشه یک اولویت بوده است. او به بازی واترپلو در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی ادامه داد، و بعد از کالج به دنبال تمرینی (در زمین) بود که بتواند در برنامه خود بگنجاند. او روش Lagree را کشف کرد و به سرعت عاشق این شد که تمرین چقدر چالش برانگیز است و چقدر سریع تغییر بدن خود را دید. و مهمتر از همه، او جامعه ای را که این تمرین گرد هم آورده بود، دوست داشت. مدت کوتاهی بعد، او Lagree Fit 415 را در منطقه Mission Bay در سانفرانسیسکو راه اندازی کرد. می توانید در مورد کتی و Lagree Fit 415 در اینجا.

بازبینی شده بوسیله:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه زیادی به همه چیزهای طبیعی دارد و مطالعه زندگی در مورد طبیعت را به عنوان مرتبط با سلامتی و رفاه انجام داده است. Ray پیشگامی شد که محصولاتی را به بازار عرضه کرد که فوق‌العاده مؤثر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنی‌های مضر هستند. به همین دلیل ری شکل گرفت محصولات بهداشتی قابل اعتماد، شرکتی که می توانید برای محصولات تمیز، موثر و سالم به آن اعتماد کنید. ری یک باغبان ارگانیک است، عاشق ماهیگیری، پیاده روی و آموزش و راهنمایی مردم برای راه اندازی مشاغل جدید است. می‌توانید کتاب «چگونه بر اساس کلام خدا در کسب‌وکار موفق شویم» را به صورت رایگان در این آدرس دریافت کنید. www.rayspotts.com.