یک رژیم غذایی جدید – یک شما جدید

قبل از تصمیم به تغییر رژیم غذایی یا برنامه ورزشی، لطفاً از پزشک عمومی محلی خود مشاوره پزشکی بگیرید

امروزه رژیم های غذایی زیادی در بازار وجود دارد، از برنامه های کم چرب، بدون کربوهیدرات، بدون دفتر خاطرات و رژیم های معروف اتکینز. انتخاب یک رژیم غذایی که برای شما مفید باشد، بخش مشکل است.

چگونه رژیمی را انتخاب کنم که به آن پایبند باشم؟

اولاً واقع بین باشید، اگر بوی ناخوشایند باعث می شود که احساس استفراغ کنید، هیچ فایده ای ندارد که رژیم سوپ کلم را شروع کنید. چند کتاب و مجله تهیه کنید و برنامه های غذایی را بخوانید، به تنوع آن نگاه کنید و ببینید کدام برنامه غذایی به بهترین وجه با برنامه روزانه شما سازگار است و البته برای ذائقه شما جذاب است.

چقدر می توانم وزن کم کنم؟

چقدر طول کشید تا این وزن دسترسی را به دست آورید، شرط می بندم نه یک شبه؟، خوب انتظار نداشته باشید که یک شبه هم آن را از دست بدهید. کاهش وزن یک تغییر سبک زندگی است نه یک راه حل سریع. به طور متوسط، بسته به مقداری که باید کم کنید، باید در هفته حدود ۱ تا ۲ پوند وزن کم کنید. اگر بیش از ۲ سنگ برای از دست دادن دارید، ممکن است متوجه شوید که در هفته اول و بخش، کاهش وزن بیشتری دارید، که عالی است، اما لطفاً وقتی اعداد به سرعت ثابت می‌افتند، ناامید نشوید.

آیا واقعاً ورزش به کاهش وزن سریعتر کمک می کند؟

ورزش یک راه عالی برای کمک به بدن شما برای تقویت وزن هنگام کاهش وزن است. افزایش وزن قبل از رسیدن به وزن هدف باعث نمی‌شود که شما زیر چربی‌تان بمانید… بزرگ‌تر جلوه دادن شما یک افسانه است. ورزش کالری ها را می سوزاند که به نوبه خود باعث کاهش وزن موثرتر می شود زیرا کالری ها سریعتر از نشستن سوزانده می شوند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر