یک برنامه عمل ۵ مرحله ای برای رژیم غذایی موفق!

در یک نقطه، یا، اکثریت قریب به اتفاق مردم، تصمیم می گیرند، وقت آن است که به نوعی رژیم غذایی و/یا برنامه کاهش وزن بروند! با این حال، نتایج، اغلب، بسیار کمتر از آن چیزی است که می‌خواستند، و یا سرخورده/ناامید می‌شوند، یا فاقد تعهد، انضباط لازم برای رسیدن به نتایج دلخواهشان هستند! مردم رژیم‌های غذایی را به دلایل مختلف آغاز می‌کنند، از جمله: بدن – تصویر، مرتبط، مسائل/ مفاهیم. نگرانی های بهداشتی / اورژانسی و غیره؛ ملاحظات و غیره صرف نظر از دلایل / ملاحظات / انگیزه های شخصی، استفاده از برنامه عملیاتی ۵ مرحله ای که به طور خلاصه در این مقاله توضیح داده خواهد شد، ممکن است مفید باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، این مقاله سعی خواهد کرد به طور خلاصه یک ۵ مرحله اساسی را مورد بررسی، بررسی، بررسی و بحث قرار دهد. برنامه اقدام، که ممکن است به دستیابی به نتایج بهتر کمک کند.

۱. چک کردن، از گردن به بالا (چرا، می خواهید رژیم بگیرید): قبل از شروع، آیا منطقی نیست که انگیزه های شخصی خود و/یا دلایل تمایل به کاهش وزن را به طور کامل در نظر بگیرید، و اینکه آیا متعهد می شوید، انجام می دهید، آنچه لازم است، برای دستیابی به مطلوب نتایج! همیشه، با متعهد شدن به درون نگری عینی شروع کنید، و خودتان را به طور کامل چک کنید، از گردن به بالا!

۲. تعهد و انضباط: موفقیت، کاهش وزن، نیازهای قابل توجه، تعهد، نظم و تمرکز دارد! اگر کسی بخواهد به نتایج دلخواه خود دست یابد، نمی‌تواند به سادگی از این حرکت‌ها عبور کند، بلکه تلاش‌های نهایی خود را به طور پیوسته به کار می‌گیرد.

۳. بررسی کامل گزینه ها: آیا منطقی نیست که قبل از شروع به این تلاش، گزینه های مختلف را به طور کامل، دقیق، بررسی و در نظر بگیرید؟ آیا آن را خواهید دید، و چه چیزی ممکن است لازم باشد تا شما را به طور مؤثرتری برای رسیدن به اهدافتان الهام بخشد و انگیزه دهد؟

۴. بهترین برنامه را برای سبک زندگی، طرز فکر و غیره خود انتخاب کنید: اگر کسی بخواهد وزن کم کند، مسیرهای مختلفی وجود دارد که باید ادامه دهد. از آنجایی که اکثر رژیم گیرندگان، در کوتاه مدت یا درازمدت ناموفق هستند، بهترین کار این است که به سبک زندگی شخصی، ترجیحات، علاقه و عدم علاقه به غذا و غیره توجه کنید! برخی از گزینه ها عبارتند از: معمولی، کم کالری، و ورزش. کم کالری، فقط؛ فقط ورزش؛ یکی از طرح های از پیش بسته بندی شده؛ کربوهیدرات کم/ کتو، و غیره. با تعهد، انضباط و پشتکار لازم، یکی را انتخاب کنید که به احتمال زیاد از آن پیروی می کنید! هیچ طرحی کار نمی کند، مگر اینکه/ تا زمانی که یکی باشد، که به آن پایبند باشید!

۵. ماندگاری: برای اینکه هر وزنی را کاهش دهید، برنامه‌ریزی/رژیم غذایی مؤثر باشد، به مقدار زیادی پشتکار نیاز است! آیا در تلاش خود پافشاری خواهید کرد؟

رژیم غذایی موفق یعنی انجام کارهای مختلف، برای افراد مختلف! آیا یکی را برای خود حفظ و دنبال می کنید؟

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر