گام هایی برای کاهش قند خون خود بیابید و می توانید دیابت نوع ۲ را معکوس کنید

اگر در هنگام ابتلا به دیابت بسیار مهم است که سطح قند خون خود را پایین نگه دارید، زیرا زمانی که سطح قند خون شما در حد بالا باقی بماند، ممکن است عوارض زیادی داشته باشید. میلیون ها نفر در حال حاضر مبتلا به دیابت نوع ۲ هستند و با توصیه های خوب می توانند عادات غذایی خود را تغییر دهند و سطح قند خون را پایین بیاورند. با پیروی از یک رژیم غذایی سالم می توانید به جز از بین بردن نوع ۲ و داشتن یک زندگی طولانی سالم، موفق شوید.

اولین قدم این است که غذاهایی را پیدا کنید که برای خوردن آنها مفید هستند و به آنها بچسبید. این یکی از مهمترین چیزهایی است که به شما کمک می کند به طور طبیعی در سطح قند خون سالم باقی بمانید. شما می خواهید با تمام غذاهای طبیعی که رشد کرده و فرآوری نشده اند، بمانید. بسیار مهم است که به اندازه کافی سبزیجات سبز برگ تیره بخورید و مطمئن شوید که میوه ای که می خورید طبیعی است و کنسرو نشده است. قند طبیعی میوه بهتر از شربت فرآوری شده ای است که در بیشتر میوه های کنسرو شده وجود دارد.

شما می خواهید از تمام کربوهیدرات های نشاسته ای بد دوری کنید زیرا آنها قند زیادی را در بدن شما آزاد می کنند و این باعث می شود سطح شما به سرعت بالا برود. می توانید به جای آن از پروتئین برای افزایش سطح انرژی استفاده کنید که بهتر عمل می کند و برای شما سالم تر است.

شما باید تمرینی را پیدا کنید که از انجام آن لذت می برید زیرا این به شما کمک می کند سطح قند خون خود را در محدوده خوبی نگه دارید. مطمئن شوید که این چیزی است که از آن لذت می برید زیرا اگر از آن لذت می برید احتمال بیشتری وجود دارد که آن را به طور منظم انجام دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر