کلاس های یوگا در تناسب اندام 10 نفره

کلاس های یوگا در تناسب اندام 10 نفره


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم است. این یک رشته رایج در فرهنگ آمریکایی امروزه برای افراد فعال است که می خواهند سلامت ، تاب آوری و آگاهی ذهنی خود را متمرکز کنند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای کسانی که می خواهند این رشته را به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود بپذیرند مفید است.

پیدا کردن سبک مناسب برای نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی از آنها برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر بر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز تأکید دارند.

مرتب کردن انواع مختلف یوگا و تلاش برای فهمیدن اینکه چه چیزی را امتحان کنید می تواند بسیار زیاد باشد. حتی می توانید با انواع مختلف آزمایش کنید و آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. موارد زیر نه شکل رایج رشته یوگا است که امروزه تمرین می شود.

یوگا

یوگا در درجه اول بر آناتومی و تراز بدن شما تمرکز می کند. تمرینات حمایتی ، از جمله یوگا و پتو ، می تواند تا حدی در این سبک یوگا مفید باشد. به طور معمول ، این نوع یوگا دقیق و دارای جزئیات است ، بنابراین مربیان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه حرکات مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با ژست های معمولی در Lyengar Yoga آشنا نیستید ، بهتر است با کلاسهای مبتدی شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای اولین بار تمرین است. هاتا پایه و اساس یوگا با سرعت کمتری است. هر حالت برای چند تنفس نگه داشته می شود در حالی که بر وضعیت بدنی خود تمرکز می کنید. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که خواهان معرفی آرامش بخش یوگا هستند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر دوست دارید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این یک مجموعه ویژه است که شامل بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. هنگامی که این کار را چند بار انجام دادید ، می دانید که وقتی تشک خود را می گذارید چه باید بکنید. حرکات هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای تمرین می شوند ، بنابراین یک نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی محسوب می شود. دمای اتاق در حدود 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار خسته کننده باشد ، به ویژه به دلیل گرما ، بنابراین استراحت کنید و در صورت لزوم آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن بسیار مناسب باشد زیرا سریع است. اگر تمرینات تناوبی با شدت بالا را دوست دارید ، ممکن است این سبک تفریحی باشد. این شامل پیوند تنفس و حرکت در یک سری حالت های مداوم است که مدت زیادی دوام نمی آورد. وینیاسا می تواند بسیار شبیه به رقص باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع و متناسب با سرعت حالت ها را پخش می کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگای ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها به مدت طولانی در حال حرکت آهسته هستند تا به سیستم عصبی بدن شما ضربه بزنند و به شما در آرامش عمیق کمک کنند. اغلب از بلوک ها به عنوان پشتیبان برای کمک به حمایت از قسمت های بدن در حرکات خاص استفاده می شود. ممکن است احساس کنید که کار زیادی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای ورزشکاران مبتلا به اضطراب ، استرس و روزهای بهبودی ورزش عالی باشد.

اشتانگا یوگا

اگر دوست دارید کارهای روزمره با قوانین سخت را دنبال کنید ، اشتانگا یوگا ممکن است بهترین سبک یوگا باشد. هر کلاس از همان ژستهای مخصوص سفارش شده در یک دنباله شش نفره تشکیل شده است. شما تنفس و حرکت خود را در هر حالت هماهنگ می کنید تا جریان ایده آل را برای تناژ ایجاد کنید در حالی که احساس می کنید ماهیچه های داخلی شما کمی می سوزند. در برخی از کلاسها مربیانی توضیح می دهند که تمرینات چگونه است ، در حالی که برخی دیگر شامل این هستند که شما به طور مستقل دنباله ها را دنبال کنید و فقط در صورت نیاز راهنمایی بخواهید.

یوگای کندالینی

ظاهر کوندالینی یوگا با انواع دیگر یوگا بسیار متفاوت است. این بیشتر یک یوگای روحانی است که شامل تنفس همراه با تمرینات بدنی تکراری است. همچنین ، خواندن ، خواندن و مدیتیشن بخشهای مهمی از این نوع یوگا است. هدف کوندالینی این است که شما را به خودآگاهی بالاتری برساند در حالی که انرژی مدفون شده را در درون خود آزاد می کند.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگای داغ به یک مجموعه بیست و شش حرکتی وابسته نیست و می تواند ژست های بیشتری را به روش های مختلف شامل شود. گرما به شما کمک می کند احساس کنید با هر ژست می توانید عمیق تر عمل کنید و اگر مراقب نباشید باعث کشش بیش از حد می شود. این درس شما را بسیار عرق می کند و چالش برانگیزتر می کند ، بنابراین مطمئن شوید که از سطح مبتدی شروع می کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش تمام عضلات خود داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مدیتیشن است که بر بافت های پیوندی عمیق تر تمرکز می کند. به جای اینکه در حالت قرار بگیرید ، ابتدا به بدن خود اجازه می دهید تا موضع گیری کند. این تمرین ضمن ایجاد تعادل بین ذهن و بدن ، انعطاف پذیری را فعال و بازیابی می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. اگر چنین است ، احتمالاً قبلاً متوجه مزایای سلامتی مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری شده اید.

اگر روال یوگا را شروع کرده اید و به طور مداوم به آن پایبند هستید ، اینها مزایایی هستند که باید منتظر آنها باشید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامت ، بهبود دردها و پاکسازی ذهن و بدن است.

مهمترین مرحله اقدام ، اولین قدم برای گنجاندن روال ورزش و تغییرات در شیوه زندگی ما است. حتی پس از یک جلسه یوگا ، ممکن است از نظر روحی و جسمی قوی تر باشید و بهتر از سایر تمرینات مشابه باشید.

وب سایت ما را در https://fitnessfor10.com/ مرور کنید تا مکان نزدیک به شما و کلاس یوگا را که بیشترین تناسب را با نیازهای تناسب اندام شما دارد پیدا کنید.

بیانیه مطبوعاتی کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

واجد شرایط بودن برای 10+1 775-352-8663 775

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *