کاهش چربی "روزنه ها" – چگونه از دست دادن و از دست دادن چربی

بهترین روشی که می‌توانم «خلاف‌های کاهش چربی» را برای شما توضیح دهم این است که شما توانایی «اتصال کوتاه» از دست دادن چربی را دارید، اما ابتدا باید چند ترفند – یا روش‌های استفاده از فرآیندهای طبیعی بدنتان – را برای خود بدانید. مزیت – فایده – سود – منفعت.

بدن شما همیشه با شما صحبت می کند، اما ما به ندرت زمانی را برای برقراری ارتباط اختصاص می دهیم. اگر به آن فکر کنید، سال‌ها صرف توسعه مهارت‌های زبانی خود برای برقراری ارتباط با دیگران کرده‌اید، اما به احتمال زیاد، هرگز زمانی را صرف توسعه ابزاری برای «ارتباط با خود» نکرده‌اید. این تفاوت اساسی در سلامت امروز من به عنوان یک دکترای فیزیوتراپی است. من بدنم را به دست می‌آورم، و می‌دانم چگونه به سیگنال‌هایی که بدنم به من می‌دهد پاسخ دهم، پاسخ بدهم، و با استفاده از توانایی بدنم برای کمک کردن، با چالش‌هایی که در حال تجربه آنها هستم کار کنم. من و بدنم یک تیم هستیم.

به ترتیب نزولی، در اینجا بهترین حفره های کاهش چربی که می شناسم آورده شده است:

عضله = متابولیسم، بنابراین عضله حاشیه خطای شماست. اگر مقداری عضله اضافی بسازید – که متابولیسم شما را بالا می برد و به طور طبیعی کالری بیشتری می سوزاند – اشتباهات غذایی بدون عواقب مرتکب می شوید. اگر در عضله سازی مشکل دارید، در اینجا یک سری ۳ قسمتی مفید آورده شده است:

عضله سازی – قسمت اول

عضله سازی – قسمت دوم

عضله سازی – قسمت سوم

هیدراتاسیون متابولیسم سلولی را سرعت می بخشد. آب بنوشید، و مقدار زیادی از آن. این عمل ساده به تمام فرآیندهای بدن شما سرعت می بخشد و به شما کمک می کند تا به میزان قابل توجهی سریعتر چربی بسوزانید.

بسته به میزان خواب مورد نیاز بدن، ۸ تا ۹ ساعت بخوابید. اما، مطمئن شوید که هشت ساعت بخوابید. این اجازه می دهد تا تنظیم هورمونی شبانه انجام شود، مایعات غنی از اکسیژن و مواد مغذی برای مدت طولانی تری مفاصل شما را تغذیه کند و تعادل سیستم عصبی پاراسمپاتیک (استراحت و هضم) ایجاد شود. هرگز اهمیت خواب را دست کم نگیرید.

سطح فعالیت بدنی خود را با رژیم غذایی خود تطبیق دهید، نه برعکس. من وسوسه می شوم، مانند بسیاری از مردم، بنابراین در صورت نیاز تنظیمات را انجام می دهم. اگر کربوهیدرات بیشتری بخورم، عضله بیشتری می سازم. اگر در طول روز رژیم غذایی مبتنی بر چربی و پروتئین بالاتری داشته باشم، روی تمرینات کوتاه مدت چربی سوزی و فعالیت های استقامتی طولانی تری در خارج از خانه تمرکز می کنم.

اگر حداقل ۶ روز است که تمیز غذا می خورید، یک روز تقلب را در نظر بگیرید، اما از مصرف چربی های ترانس، پرخوری به خاطر غذا خوردن احساسی یا مصرف زیاد الکل اجتناب کنید. اعتدال حتی در روز تقلب مهم است، اما مشخص است که سطح لپتین را به طور طبیعی افزایش می‌دهد و هورمون‌های چربی‌سوز شما را برای یک هفته دیگر تنظیم می‌کند.

رابطه جنسی داشته باشید. تا حد امکان و در صورت لزوم با محافظت. فعالیت جنسی با شادی در بالاترین سطح، طول عمر انسان و کیفیت زندگی مرتبط است. با داشتن رابطه جنسی منظم، بدن خود را سالم نگه می دارید. اهمیت این را دست کم نگیرید. مثل نفس کشیدن است

استرس را کاهش دهید. اگر مشکل دارید، طرح سه مرحله ای کاهش استرس را در نظر بگیرید.

۵-۶ وعده در روز یا فقط ۳ وعده غذایی بخورید، اما انتخاب کنید. بر اساس تحقیقات متناقض، بهترین حدس این است که دفعات وعده های غذایی مهم نیست، اما برنامه ریزی وعده های غذایی مهم است. برای وعده های غذایی خود برنامه ریزی کنید، بدانید چه زمانی قرار است غذا بخورید و بر اساس آن واکنش نشان دهید. شما به بدن خود می آموزید که در صورت لزوم به گرسنگی پاسخ دهد و به غذا به عنوان روشی برای رشد عضلات و انرژی پایدار پاسخ دهد. نه وابستگی عاطفی، که باعث واکنش استرس می شود.

حداقل دوز موثر اگر نتوانید یک عادت را حفظ کنید، احتمال موفقیت در درازمدت کمتر است. روی کمترین میزان کار ممکن کار کنید تا بهترین اثر کاهش چربی را داشته باشید. اگر می‌خواهید بعداً مقدار تمرینی را که انجام می‌دهید افزایش دهید، مهمان من باشید، اما ابتدا بدن خود را به حالت طبیعی در آورید تا بتواند بدون آسیب از پس ورزش برآید. در اینجا نمونه ای از تمرینات ۳-۵ دقیقه ای برای کاهش چربی آورده شده است.

شادی ایجاد کنید. وضعیت ذهنی شما بر همه چیز در زندگی شما تأثیر می گذارد. اگر کاری انجام می دهید که بر خلاف سطح کلی شادی شما باشد، به دلیل خرابکاری ناخودآگاه به مرور زمان شکست خواهید خورد. شما به خود می گویید که به هر حال آن را نمی خواهید، بنابراین در نهایت بحث ناخودآگاه شما برنده خواهد شد و انگیزه خود را از دست خواهید داد. در عوض، هر روز را با ۱۵ دقیقه قدردانی شروع کنید و در تمام طول روز برنده شوید.

و اینگونه است که ما به مشتریان خود با آموزش های شخصی مناسب و برنامه های کاهش چربی کمک می کنیم تا بتوانند زندگی خود را تغییر دهند و بهتر زندگی کنند!

امیدوارم این کمک کند! تو فوق العاده ای:

روز خوبی داشته باشی،

ریچارد

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر