چگونه ۱۰ پوند از دست بدهیم و آن را به روشی سالم حفظ کنیم؟

اکثر مردم زندگی پرمشغله‌ای دارند، ما سبک زندگی سریعی داریم که گاهی اوقات می‌توانیم نیمی از روز را بدون غذا بگذرانیم، سپس وقتی غذا می‌خوریم، معمولاً یک مسیری است که سفارش خود را بزرگ می‌کنید، زیرا احساس می‌کنید که از گرسنگی می‌میرید!

چرا با خودمان این کار را کردیم؟!؟

بیایید یک دقیقه به عقب برگردیم و به این فکر کنیم…

وقتی به دنیا می آییم به یک تغذیه خاص نیاز داریم و هر ۳ ساعت یا بیشتر به این نیاز داریم… چرا؟ خوب این واقعا ساده است، غذا انرژی است، بدن ما برای کار کردن به انرژی نیاز دارد. زمانی که ما برای مدت طولانی بدون غذا می مانیم، بدن ما شروع به حفظ چربی می کند، و فکر می کند که باید به حالت بقا برود که به نوبه خود شروع به تجزیه عضلات می کند.

چگونه به بدن خود سوخت ایده آل برای سوزاندن چربی به جای عضله بدهیم:

وعده های غذایی کوچکتر بخورید، ۱ تا ۲ بار در روز ۵ وعده غذایی نخورید. غذاهای خود را طوری تقسیم کنید که یک ساعت پس از بیدار شدن از خواب غذا بخورید و سپس هر ۳ تا ۴ ساعت در طول روز غذا بخورید. کالری زیادی نخورید فقط یک میان وعده بخورید (حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ کالری) بیشترین مقدار غذای خود را زودتر در روز بخورید (اگر نه صبحانه، آن را برای ناهار انجام دهید). یک راه خوب برای شروع این سبک زندگی جدید این است که آنچه می خورید را ضبط کنید و زمانی که آن را می خورید، برنامه ها و وب سایت هایی با برنامه های رایگان وجود دارند که به این امر کمک می کنند.

با تغذیه (یا بهتر است بگویم، سوخت رسانی) به بدن خود از این طریق انرژی بیشتری در طول روز خواهید داشت و معمولاً احساس بهتری خواهید داشت. همچنین شاهد کاهش وزن و افزایش عضلات خود خواهید بود.

در مورد ورزش، باید روی عضله سازی تمرکز کنید. عضله کالری می سوزاند بنابراین هر چه عضله بیشتر باشد کالری بیشتری می سوزانید. وقتی شروع به عادت کردن به این برنامه کردید، متوجه خواهید شد که در واقع نیاز به خوردن بیشتر از قبل دارید، بنابراین یک میان وعده دیگر اضافه کنید یا کالری را در هر میان وعده کمی افزایش دهید.

زنان FYI نیازی به ترس از وزن ندارند. نگران حجم دادن نباشید، می توانید روی قدرت خود کار کنید و مانند یک بدنساز به نظر نرسید.

هنگام انجام وزنه فقط به خاطر داشته باشید که می خواهید به اندازه کافی بلند کنید تا بتوانید ۱۰ تا ۲۰ تکرار انجام دهید و آخرین تکرار یک مبارزه است.

دریافت پروتئین کافی نیز مهم است زیرا این عنصر اصلی برای عضله سازی است. من نوشیدن یک شیک پروتئینی با کیفیت بالا را به عنوان نوشیدنی ریکاوری بعد از تمرین پیشنهاد می کنم.

بنابراین، به طور خلاصه، صبحانه را حذف نکنید، تمام روز را روزه نگیرید، سپس در شب بیرون بروید، فعال باشید و مهمتر از همه این کار را ترک نکنید! به یک سیستم دوستان وصل شوید و یکدیگر را مسئول نگه دارید.

بهترین سلامتی برای شما برای پشتیبانی با من تماس بگیرید!

سونیا باخمن

مربی شخصی معتبر و مربی کاهش وزن

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر